הבעיה היא לא האיזורים שנפגעו
אלא המחלות והמפגעים האחרים מהם תסבול המדינה בחודשים הקרובים. ויכול להיות שזו סתם היסטריה ושהכל יעבור בשלום, אבל עברו רק יומיים, ועדיין לא יודעים מה גודל האסון באמת. כמה גופות עוד יצופו, כמה נעדרים ימצאו בחניונים תת קרקעיים ומרתפים, ומה יהיה מצבם. בעיקרון במדינות בהן רמת התברואה נמוכה (ואני לא חושב שתאילנד היא אחת מהן) מתפתחות מגיפות אחרי מוות המוני שכזה. אני הייתי מחכה עוד כמה ימים ללמוד יותר על הסיכונים בנסיעה לשם. מעבר לזה, האבל שילווה טיול לשם לא ממש יאפשר שמחה מתפרצת והנאה שלמה מהטיול. (לדעתי)