תאוריית הקשר התנועתית

תאוריית הקשר התנועתית

והפעם- מופע אביב אוקיי, אז ניסיתי לחשוב על זה, לבד ועם עוד אנשים בכירים ממני בהיררכיה, והגעתי למסקנה. אחרי שלחצתי בסקר באתר התנועתי אין ספור פעמים (בלי שהוא יעיר לי על זה שאסור להצביע פעמיים- אז מה אם אני קצת האקר) מבלי לראות באמת שינוי ממשי ומשמעותי. אחרי שהסתכלתי על לוח השנה וראיתי כמה קרוב הסקר למופע עצמו. אחרי שכל מי ששאלתי אותו אמר שהוא הצביע טיפקס (מלבד אחת שהצביעה לשירי מיימון) ונוכחתי לגלות שבכל זאת הם לא עברו את ה-18% הבנתי! אין פיקציה גדולה יותר, הסקר והרעיון שאנחנו בוחרים מי יופיע הוא שקר מוחלט. לא ייתכן ששירי מיימון לא תמצא לעצמה מה לעשות ואיפה להופיע בכל יום, אנחנו מדברים על חופשת פסח! האמנים האלה עושים קופה, לא יכול להיות שנאמר להם תקשיבו, בשלושים במרץ יש הופעה וכרגע אנחנו סוקרים את החניכים לראות מה הם רוצים לראות- אולי אתם תופיעו, אין שום סיבה הגיונית שהאמנים יסכימו לכך, אני טוען שהתנועה סיכמה כבר עם סינרגיה או שייגעצ (הלהקות המובילות כרגע), ושכל עניין האחוזים הוא פיקטיבי לגמרי. אני מתכנן להפגין בזמן המופע עצמו- האם אתם תתמכו במרי? האם תתנו יד לקונספירטורים הגדולים מתנועת הבוגרים? אלו המברכים את האמת ופועלים בסתר כנגדה? זהו הזמן לשים את עצמכם באחת מהגדות, איפה אתם? קחו את הגלולה האדומה- צאו איתי למסע בעקבות האמת
 
אור האסיקפיסט, אנחנו איתך

חברי אונו ישמחו לצאת איתך למאבק בריש גלי! נקווה שנרתום את כל גרעין סחבק לשם כך! די לשקרים! די לעיוות המציאות! די לצביעות! די להטעיה! (כמובן שכל דברי אינם כוללים את הגברת הנבכדה מכולם- רעות ש. שהיא יוצאת דופן, אישיות עצומה בפני עצמה, פועלת ומורדת אמיתית שעם חינוך יותר נכון הייתה יוצאת אחת משלנו). קחו את הגלולה האדומה- צאו איתנו למסע בעקבות האמת
 
long time no see

בואו וצעדו איתי אל מעבר לאופק, בחיפוש אחר המציאות האמיתית האמת האחת, בואו ונרים שלטים בזמן המופע: אני חשבתי על "אם כבר דור ממוחשב אז למה לא פוש דה בוטון "?! "מנדלסון, שייגעצ-לא רוצים לרוץ איתכם"
 
בצער רב אני מודיע על פרישתי מהמאבק

כיאה לתנועת הבוגרים הם הפעילו את מיטב המוחות שלהם ובעזרת מק"מים משוכללים הם מחפשים בנרות מי כתב דברי הבל על תנועתנו. כדי שהק.ג.ב. לא ימצא אותי אני אנמיך פרופיל.
 

Quiki

New member
אם זה ככה...

אז אני לא מבין למה דווקא שייגעצ?? שהיו סוגרים עם אמן אחר...שייגעצ?!? נו באמת...
 

ionuke5

New member
כל זה בגדר תיאוריה

ואני לא חושב שאצלנו בתנועה היו עושים ככה, אולי היו פשוט בוחרים להקה ואומרים שהם הכי זולים לנו והכי פנויים אז קבענו איתם אבל כל הקונספירציה נראית לי בולשיט. מה גם שההבצעה נסגרה היום, לא מזמן, ובטח עכשיו הם כבר קובעים עם שייגעצ, שלושה שבועות לפני זה לא כזה זמן בעייתי לקבוע... ובטח אם יהיו בעיות יודיעו לנו וילכו על סינרגיה. אגב אני מסכים עם ההוא מרחובות שכתב שהיו צריכים לשאול אותנו קודם כל אם אנחנו רוצים מופע אביב בכלל
 

spraizler

New member
אצלנו בסקר מופיע

כמה אנשים מופיעים, וכך אפשר לראות שבאמת אנשים מצביעים ודברים משתנים..
 

מרי 15

New member
תעשה לי טובה

אני חושבת שאתה לוקח את זה קצת יותר מידי קשה. חוץ מזה אפשר לחשוב כבר מה אמרתי שאני מעדיפה שייגעצ ינצחו? "האם אתם תתמכו במרי?" מה? מה אני קשורה בכלל? אין מה לתמוך פה!!!!
 

ionuke5

New member
לא את, מרי זה יעני מרד.. וכן חשבנו

שזה סקר אמיתי, אני עדיין חושב ככה, למה לחשוב אחרת? למה לא לתת אמון במפעילים של האתר של התנועה שלך?
 

redoctopus

New member
ביג דיל...אז זו פיקציה...

וזה לא אומר שהם התקשרו לאמנים והשאירו אתם על hold עד שיתקבלו תוצאות, יכול להיות שהם מחכים עד שיבחר מישהו ואז סוגרים אתו. וגם אם זו פיקציה - מכאן ועד להפגין בהופעה...אפשר לחשוב...כולה הופעה...טיפה הגזמנו נתראה כולם בטיול פסח!
 

AnnaMolly

New member
אבל זה עקרוני!

למה להציג משהו שהוא לא נכון? למה להסתתר מאחורי הסקר ולהראות "וויפי, דמוקרטיה" כשזה בעצם לא נכון (אם הקונספירציה נכונה =])? אני לא חושבת שהעולם היה נהרס אם היו אומרים את האמת מלכתחילה. העולם יתמודד בלי שירי מיימון.
 

ionuke5

New member
זה ממש לא ביג דיל

זה לא כולה הופעה, זו הופעה שלי עם הקבוצה השכבה והחברים מכל התנועה שלי. ואם אומרים לי שיש לי זכות בחירה אז שבאמת תהיה. לדעתי מה שצריך לקנות בשנה הבאה זה שיונפקו כרטיסי שותפת כחול אדום עם מספרי תעודת זהות או משו, ושירימו מערכת שיהיה לה את כל חברי התנועה ופרטיהם (איזה שכבה הם) ככה גם יוכל לחזור הפורום הישן לפיו ייכנסו לפורום רק חברי התנועה, וכך גם הצבעה חשובה כזאת תהיה באמת דמוקרטית, השימוש בכרטיסים באמת יהיה אישי ואני בטוח שאם באמת ירימו כזה פרויקט (כמה שזה יכול להיות בעיה וסיפור, אבל אם רוצים יכולים) זה יעזור לעוד הרבה דברים..
 

licky

New member
לא!

אי אפשר לעשות את זה כי אז חניכים חדשים שמגיסים אותם לטיול ואומרים להם להצביע(כי מופע אביב זה מגייס) לא יוכלו להצביא ולא יבואו לטיול. חוץ מזה נראה לי נספחתם ברמות מהמופע הזה. התנועה לא יכולה לסגור עם 5 אמנים ולהגיד להם אולי יבחרו בכם, לאמנים יש לוח הופעות עמוס! מה שקורה זה שמי שנבחר התנועה פונה אליו ואם הוא לא מסיכם אז הולכים למקום שני וכך הלאה. לפני 4 שנים למשל מוק בכל לא היה ברשימה והוא הגיע כי כנראה שכל מי שהיה בסקר לא הסכים...
 
גלולות אדומות התגלו כמסרטנות

ואם היית האקר אמיתי היית יודע שמקסימום מי שבנה את המערכת של הסקר כנראה לא גאון, וחוץ מזה אין לו שום מחוייבות לדווח לך שההצבעה שלך לא נקלטה... :p קיצר, די עם הסרטים יש ל"חברים בתנועת הבוגרים" דברים הרבה יותר טובים להתעסק בהם מאשר הסקר באתר... (אפילו שלעשות על זה הפגנה זה אחד הרעיונות המצחיקים, ואם כבר האקר אז אולי אפילו תעשה אתר מחאה, שמאמת הצבעות בדוא"ל או משהו)
 

grony1

New member
הפגנה זה בין המצחיקים!

אוקי אני חייבת להגיד שאני מסכימה איתך יואב....לארגן הפגנה בעיניין הסקר זה בין הדברים המצחיקים שהשכבה יכולה לארגן. מישהו רוצה להתנדב לארגן? _____________ צוות על מקן נופית המהולל כובשים את המחוז באומץ ועוז! לפתי בר לביסקוויט ולגרג- עלה וטחן!
 
פריק!

נשמה תמצא משהו להתעסק איתו,משהו מועיל כזה עם משמעות...חשוב!כן משהו חשוב... באמא שך' מזה השטויות האלה ביג דיל קונספירציה תפסיקו לחפש איפה עובדים עליכם ל הזמן ואיפה משקרים לכםומי מנסה להרויח ולהצליח על גב שלכם ותתחילו להאמין באנשים כי אם לא אין לכם מה לחפש פה.. ונשמה מטריקס זה רק סרט אז צא ממנו או מהמסע או מה שזה לא יהיה...
 
למען הסר ספק-אנשים מחוסרי חוש הומור

הודעתי נכתבה בצחוק כמובן. איני מתכוון לבזבז את ההופעה על מאבקים מיותרים במפעילי האתר (אלא אם כן יואב שגי קשור בהם ואז אשמח לצאת למאבק). הכניסו אביסל'ה הומור לחייכם חבריי, יש מאבקים חשובים לצאת אליהם מאשר סקר באתר התנועה, אני יודע זאת וכך גם אני מקווה אור האיסקיפיסט (הידוע בכינויו אור היצור). אבהיר, כי אם תיהיה הפגנה אקח בה חלק בשביל "הצחוקים", ואקווה שתעשו כך כמוני. יהיה כיף, תבואו. מלבד זאת, שקודי השולט וחבריו, ואם כן יש החושבים כי הסקר אמיתי? זה יהיה פשע לתת אמון בחברי התנועה? משהו בסיסי קלוקל כאן ואני מקווה כי יתוקן. ואם לא, תמיד אפשר להאשים את ר.ש. בקייצת של 63 חניכים =) די לשחיתות בתנועה!
 
למעלה