תאוריה (מש"ש) |ספויילר|

תאוריה (מש"ש) |ספויילר|

לאחר שצפיתי בשני סרטונים מהקומיקום האחרון חשבתי את הדברים הבאים: ג'ולייט הפעילה את הפצצה ויצרה בעצם מציאות חלופית המתרחשת בבד בבד עם המציאות שאנחנו מכירים. הרעיו הזה בא לי אחרי צפיה חוזרת בסרטון הOuttakes של תחנת "הסחלב". האבודים עדיין על האי ובו זמנית המטוס לא התרסק והם נחתו בLA. אם הם אי פעם יפגשו את עצמם זה עלול להיות מסוכן. יתכן מפגש בין דזמונד לאבודים ה"רגילים" ובלבול עמוק.
 

black scar1

New member
איך יכול להיות

שהמציאות החלופית תתקיים באותו יקום? זה לא הגיוני, אם נוצרה מציאות חלופית, היא בייקום אחר, או שהייקום הקודם נמחק. לא יכול להיות ששני המצבים מתקיימים באותו ייקום (אלא אם כן האי נחשב לייקום שונה מהייקום החיצוני, אבל זה גם לא ממש תופס, כי הרי הם כבר יצאו מחוץ לאי)
 
איך יש לךל שני ארנבים עם הספרה15 עליהם

באותו זמן? איך זהשארנס עם הספרה15 קיים יותר מעשרים שנה אחרי? (בן סוייר וקוצב לב) איך דובר המתים נמצא עם עצמו כתינוק באותה תקופה? זה לא רק עניין של מסע בזמן. סרטוני הקומיקון האחרון מראים שקיימ תמציאו תאחרת, חלופית בה קייט עדיין מבוקשת (איכשהו היא ברחה מהסוכן שעצר אותה) והארלי מפרסם את המזללה שלו ואומר "בדיוק חזרתי מאוסטרליה). בואו נשאל את השאלה הנשאלת בכל דבר העוסק במסע בזמן: מהעם פרדוקס הסבא? אם הם לא אבודים מי גרם לתקלה שתמנע את תאונת המטוס? איך שאני רואה את זה אנחנו נכמסים לנושא של מימדים מקבילים וחור בין מימדים. או שלא. אז כפיים לאבודים שלנו הם הצליחו לשנות את העבר ולמנוע את תאונת המטוס, האמנם מציאות זו טובה יותר? לא בטוח. רוב ספרי/סרטי מסע בזמן אומרים שלא. בדרך כלל המציאות שנוצרה הרבה פחות טובה. עכשיו האבודים היקרים שלנו ינסו להחזיר את המצב לקדמותו. ואם נמשיך ללכת בשביל המוכר לנו מספרי/סרטי מסע בזמן, יש מצב לשינוי אחרון טוב,משהו בסגנון של ג'ק אומר לג'ק לותר עח ריון האינסידנט. ימים יגידו.
 

black scar1

New member
אתה כותב נורא לא ממוקד

וקשה לי להבין מה הכוונה שלך בעצם. יכול להיות שתהיה מציאות חלופית לא אמרתי שלא (לא, זה לא מתיישב טוב עם תפיסת הזמן שהציגו, אבל 95 אחוז מהסרטים על מסע בזמן מציגים תפיסת זמן בלתי אפשרית, גם לאבודים מותר) אבל אתה אמרת שגם תהיה מציאות חלופית וגם תשאר המציאות הקיימת באותו ייקום. וזה בלתי אפשרי (וגם מופרך ומסובך לתסרוט) ולא נראה לי שאף סרט/ סדרה עשו את זה אי פעם (זו פשוט לא אופצייה מתבקשת, זה כאילו אופציה שמסבכת עניינים יותר במקום לתת פתרונות). לגבי הארנבים- לא זכור לי 2 ארנבים באותו זמן. ואם היו, אולי מדובר על מכונת שיכפול, או על ארנבים שונים. הארנב מקוצב הלב של סוייר- יכול להיות שיש לו חיי נצח כמו ריצ'ארד או משהו, או שזה ארנב אחר. דובר המתים רואה גירסה צעירה יותר של עצמו. אבל אתה מדבר על 2 מציאויות שונות שמתרחשות במקביל. שיהיה נגיד קייט א' וקייט ב' - ושתיהן באותו גיל, הם פשוט כפילות אחת של השנייה ממציאות שונה. זה בלתי אפשרי שזה יתרחש באותו ייקום. זה צריך להיות בייקומים מקבילים.
 

tamarhp

New member
הארנבים זה לא מציאות חלופית

זה ארנב שחזר לעבר. כמו למשל שלוק חזר לעבר וכמעט ראה את עצמו ליד הצוהר. זה לא מציאות אחרת, זו אותה מציאות בדיוק. כל העונה החמישית היתה על זה.
 
למעלה