תאורה באוטובוסים
תאורה באוטובוסים
אני זוכר שלא מזמן התווכחתם בנושא תאורה מלאה באוטובוסים עירוניים, ודוד שטיפלמן שאל מדוע לא עושים את זה בארץ. לפיכך, שמתי לב במהלך נסיעותי בנהריה שבכל אוטובוסי ה-Citaro שלהם (שבהם בעיקר אני נוסע, בגלל שמרבית נסיעותי שם הן בקו 3) הם מדליקים את כל התאורה בתא הנוסעים של האוטובוס בלילה. כששמתי לב לזה, נזכרתי בדיון שלכם על סינוור הנהג והסתקרנתי. הלכתי לקדמת האוטובוס וראיתי שמאחורי הנהג ישנו חלון כהה שמונע כל סינוור מהנהג - מסתבר שבמרצדס לא מוטרדים במיוחד מהאפשרות שהעליתם שהנהג לא יראה חפצים חשודים וכיו"ב. שאלתי את הנהג אם האור לא מפריע לו, והוא די הופתע משאלתי ואמר שלא. באותו יום, יותר מאוחר, נסעתי באוטובוס מ.א.ן נמוך רצפה של אגד בחיפה, וכמובן שהאור לא היה דלוק בחלקו הקדמי ביותר של האוטובוס. יש למישהו הערות? (שלא סותרות לחלוטין את מה שהוא עצמו אמר בדיון הקודם בנושא) ועוד הערה - למרות היותם בני כשנה, לפחות חלק מהאוטובוסים האלו היום מטונפים לחלוטין - הנוער של נהריה לא ריחם עליהם, ו-'נתיב אקספרס' לא עמדו כנראה בשטף הטינופת ולא טרחו לנקות. בחיפה, לעומת זאת, נשמרים האוטובוסים במצב נקי למדי כיום (הרבה יותר מלפני 10 שנים, למיטב זכרוני), אז אולי אגד לא לגמרי נוראים (אלא אם כן מישהו מכיר מצבים אחרים באוטובוסי אגד בערים אחרות?) (( ולחובבי הרכבות, אל דאגה - אינני חובב אוטובוסים ואני לא מתכנן להפוך לכזה, אני פשוט רוצה לשפר לעצמי ולכולם את החיים, ומכיוון שאוטובוסים הם חלק נכבד מחיינו, הרי לכם! - מה גם שביום שיגיעו לכאן החשמליות, הרי שרמות ודרכי השירות בהן יהיו תולדה ישירה של המצב באוטובוסים באותו זמן ))
תאורה באוטובוסים
אני זוכר שלא מזמן התווכחתם בנושא תאורה מלאה באוטובוסים עירוניים, ודוד שטיפלמן שאל מדוע לא עושים את זה בארץ. לפיכך, שמתי לב במהלך נסיעותי בנהריה שבכל אוטובוסי ה-Citaro שלהם (שבהם בעיקר אני נוסע, בגלל שמרבית נסיעותי שם הן בקו 3) הם מדליקים את כל התאורה בתא הנוסעים של האוטובוס בלילה. כששמתי לב לזה, נזכרתי בדיון שלכם על סינוור הנהג והסתקרנתי. הלכתי לקדמת האוטובוס וראיתי שמאחורי הנהג ישנו חלון כהה שמונע כל סינוור מהנהג - מסתבר שבמרצדס לא מוטרדים במיוחד מהאפשרות שהעליתם שהנהג לא יראה חפצים חשודים וכיו"ב. שאלתי את הנהג אם האור לא מפריע לו, והוא די הופתע משאלתי ואמר שלא. באותו יום, יותר מאוחר, נסעתי באוטובוס מ.א.ן נמוך רצפה של אגד בחיפה, וכמובן שהאור לא היה דלוק בחלקו הקדמי ביותר של האוטובוס. יש למישהו הערות? (שלא סותרות לחלוטין את מה שהוא עצמו אמר בדיון הקודם בנושא) ועוד הערה - למרות היותם בני כשנה, לפחות חלק מהאוטובוסים האלו היום מטונפים לחלוטין - הנוער של נהריה לא ריחם עליהם, ו-'נתיב אקספרס' לא עמדו כנראה בשטף הטינופת ולא טרחו לנקות. בחיפה, לעומת זאת, נשמרים האוטובוסים במצב נקי למדי כיום (הרבה יותר מלפני 10 שנים, למיטב זכרוני), אז אולי אגד לא לגמרי נוראים (אלא אם כן מישהו מכיר מצבים אחרים באוטובוסי אגד בערים אחרות?) (( ולחובבי הרכבות, אל דאגה - אינני חובב אוטובוסים ואני לא מתכנן להפוך לכזה, אני פשוט רוצה לשפר לעצמי ולכולם את החיים, ומכיוון שאוטובוסים הם חלק נכבד מחיינו, הרי לכם! - מה גם שביום שיגיעו לכאן החשמליות, הרי שרמות ודרכי השירות בהן יהיו תולדה ישירה של המצב באוטובוסים באותו זמן ))