לברדור נאמן
New member
"תאונת הדרכים האמיתית היא על שולחן הפרקליטות"
דבריו של אביו של מתן בסקינד ששכל את בנו בתאונה פושעת של נהג רכב כבד ביותר עם 35 הרשעות קודמות, שהמשיך ונהג בעבריינות שהגיעה לשיאה באי שמירת מרחק מאוטובוס ועקב האטה שלו לטרמפיאדה, הסיט הנהג 50 טון משא אל תוך גופו של של החייל מתן בסקינד ז"ל. הדוח החמור ביותר של בוחן התנועה והראיות החמורות הכוללות לא היוו "ראיות מספקות" לסעיף אישום של הריגה, ורשמו רק גרימת מוות ברשלנות שהסתיימה בסוף בשנתיים. השופט מתח ביקורת חריפה ביותר על הפרקליטות וטען שהכל הראה על הריגה מוחלטת, שהנהג היה מודע למעשיו ולחומרת נהיגתו, כי איננו נהג נורמטיבי ונהג בעבריינות תנועה במשך שנים רבות והכל. האמת המרה והכואבת, שאפילו על שנתיים מסכנות הזבל הזה שהרג ערער, והוא יצא לחופשי. לא כ"כ הבנתי אם זה עד שתתקבל החלטה חדשה, אבל בינתיים בשורה התחתונה הוא איננו מרצה את המאסר כעת. את הסיפור ראיתי הערב ב"מבט שני" בערוץ ה-1, וזה איננו כלל וכלל הסיפור היחיד, זה סיפור של הרבה משפחות ועלול להיות אופציונאלי לכל אחד מאיתנו, החיים של הרוגי תאונות דרכים שווים הכי פחות!!! ההפקרות של הפרקליטות, דוחות הבוחנים הישנים (שני עמודים עם כתב יד משורבט, לעומת תחקיר מעמיק שערך הצבא עם שרטוטים), ובעיקר מה שקורה במערכת המשפטית של הפרקליטות ובתי המשפט, זה אנחנו עומדים שם להפקר, זה אחרים שכבר הפקירו אותם הכי חזק שיש, וזה אנחנו וחברינו ואנשים שקרובים לנו שיכולים להיות מופקרים בכל רגע של שיטוט בכביש, בנהיגה, ברגל, בכל מצב.
דבריו של אביו של מתן בסקינד ששכל את בנו בתאונה פושעת של נהג רכב כבד ביותר עם 35 הרשעות קודמות, שהמשיך ונהג בעבריינות שהגיעה לשיאה באי שמירת מרחק מאוטובוס ועקב האטה שלו לטרמפיאדה, הסיט הנהג 50 טון משא אל תוך גופו של של החייל מתן בסקינד ז"ל. הדוח החמור ביותר של בוחן התנועה והראיות החמורות הכוללות לא היוו "ראיות מספקות" לסעיף אישום של הריגה, ורשמו רק גרימת מוות ברשלנות שהסתיימה בסוף בשנתיים. השופט מתח ביקורת חריפה ביותר על הפרקליטות וטען שהכל הראה על הריגה מוחלטת, שהנהג היה מודע למעשיו ולחומרת נהיגתו, כי איננו נהג נורמטיבי ונהג בעבריינות תנועה במשך שנים רבות והכל. האמת המרה והכואבת, שאפילו על שנתיים מסכנות הזבל הזה שהרג ערער, והוא יצא לחופשי. לא כ"כ הבנתי אם זה עד שתתקבל החלטה חדשה, אבל בינתיים בשורה התחתונה הוא איננו מרצה את המאסר כעת. את הסיפור ראיתי הערב ב"מבט שני" בערוץ ה-1, וזה איננו כלל וכלל הסיפור היחיד, זה סיפור של הרבה משפחות ועלול להיות אופציונאלי לכל אחד מאיתנו, החיים של הרוגי תאונות דרכים שווים הכי פחות!!! ההפקרות של הפרקליטות, דוחות הבוחנים הישנים (שני עמודים עם כתב יד משורבט, לעומת תחקיר מעמיק שערך הצבא עם שרטוטים), ובעיקר מה שקורה במערכת המשפטית של הפרקליטות ובתי המשפט, זה אנחנו עומדים שם להפקר, זה אחרים שכבר הפקירו אותם הכי חזק שיש, וזה אנחנו וחברינו ואנשים שקרובים לנו שיכולים להיות מופקרים בכל רגע של שיטוט בכביש, בנהיגה, ברגל, בכל מצב.