במקרה כזה היה עדיף לנהג האוטובוסמצמרר........ והמניאק (תיסלחו לי)
אפילו לא שם לב למה הוא גרם!!!!
בדיעבד, אבל איזה נהג לא מנסה למנועבמקרה כזה היה עדיף לנהג האוטובוס
להכנס ברכב הפרטי.
כוונתי היתה בדיעבד.בדיעבד, אבל איזה נהג לא מנסה למנוע
תאונה?
קשה מאד לצפיה - עדיף לי שלא ההיתיתאונת דרכים של אוטובוס
סרטון המנציח תאונת דרכים של אוטובוס (לא בארץ)
שלא נראה דברים כאלה... גם ככה ישקשה מאד לצפיה - עדיף לי שלא ההיתי
רואה את זה.
זו אחת הבעיות הקשותשלא נראה דברים כאלה... גם ככה יש
יותר מדי תאונות דרכים.
קשה מאד לצפיה - עדיף לי שלא ההיתי
רואה את זה.
צולם בטורקיה...תאונת דרכים של אוטובוס
סרטון המנציח תאונת דרכים של אוטובוס (לא בארץ)
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.