תאונה שהייתה בצומת יוטבתה

תאונה שהייתה בצומת יוטבתה

היום ב6 היתה תאונה חזיתית ביוטבתה תוצאותיה - 8 פצועים (שניים קשה) והרוג! זה מחזיר אותי לשירשור שהיה לפני שבועים בערך. פעם הבאה שאתם עולים לאוטו תחגרו חגורות ותהיו עיירניים (אם אתם נוהגים) ולזכור אם שותים לא נוהגים, אפשר למות מזה! http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?id=311&msgid=11351128
 
למעלה