כיוון שככל הנראה, אני הזקן (בגיל, לא בחוכמה) מבין המגיבים, אני פטור מכל מני הקשור ל"פוליטיקלי קורקטנס". בגיל 76 אדם לא צריך לנהוג לא באוטובוס, לא במונית, לא במשאית וכל
היוצא בזה. למה? ככה !!! יבואו ויגידו: סבא שלי בן 80 נוהג יותר טוב מכל בחור צעיר. יכול להיות. אבל אותו סבא נוהג פחות טוב מלפני 40 שנה. עבדכם הנאמן, הרבה שנים על הכביש,
לא מרגיש ירידה בכושר הנהיגה.... אבל מודע ... נוהג אחרת מאשר נהג לפני 30 שנה ואפילו לפני 10 שנים... מורד מהירות בפיתולים וסיבובים, שומר יותר מרחק. בשלב זה, עדיין
נוסע מהר כשזה מזדמן... תוך הקפדה שהכביש ריק.
בכלי טייס מסחריים יש הגבלת גיל, לזכרוני מגיל 65 טייס לא יכול להיות קברניט ואז יש לו עוד כמה שנים להיות טייס שני. דוגמא אחרת: אני לא יודע איך זה עכשיו, אבל בברה"מ היה
רישיון נהיגה מיוחד לנהגים המורשים לנהוג במעברי הרים. יכול להיות שצריך מגיל מסויים להגביל רישיון נהיגה לא יודע איך ומה.
ונחזור לאותו סבא בן 80 המדומיין. ייתכן שהוא נוהג יותר טוב מהרבה בני 30, אבל גם כאשר היה בן 30, היה נוהג יותר טוב מרוב בני גילו. כך שממוצע הנהגים הזקנים יורד דרסטית.
אז הסבא הזה יסבול בגלל אחרים? תשובה פשוטה ומנומקת : כן.
היוצא בזה. למה? ככה !!! יבואו ויגידו: סבא שלי בן 80 נוהג יותר טוב מכל בחור צעיר. יכול להיות. אבל אותו סבא נוהג פחות טוב מלפני 40 שנה. עבדכם הנאמן, הרבה שנים על הכביש,
לא מרגיש ירידה בכושר הנהיגה.... אבל מודע ... נוהג אחרת מאשר נהג לפני 30 שנה ואפילו לפני 10 שנים... מורד מהירות בפיתולים וסיבובים, שומר יותר מרחק. בשלב זה, עדיין
נוסע מהר כשזה מזדמן... תוך הקפדה שהכביש ריק.
בכלי טייס מסחריים יש הגבלת גיל, לזכרוני מגיל 65 טייס לא יכול להיות קברניט ואז יש לו עוד כמה שנים להיות טייס שני. דוגמא אחרת: אני לא יודע איך זה עכשיו, אבל בברה"מ היה
רישיון נהיגה מיוחד לנהגים המורשים לנהוג במעברי הרים. יכול להיות שצריך מגיל מסויים להגביל רישיון נהיגה לא יודע איך ומה.
ונחזור לאותו סבא בן 80 המדומיין. ייתכן שהוא נוהג יותר טוב מהרבה בני 30, אבל גם כאשר היה בן 30, היה נוהג יותר טוב מרוב בני גילו. כך שממוצע הנהגים הזקנים יורד דרסטית.
אז הסבא הזה יסבול בגלל אחרים? תשובה פשוטה ומנומקת : כן.