ש.....ק.....ט

hype8279

New member
ש.....ק.....ט

זהו. נמאס. מכירים את זה שנמאס לכם מהמעגל חברים שלכם? אולי זה רק אני אבל פשוט אני מרגיש שאין לי כוח לדבר עם אף אחד. לשמוע מאף אחד. רוצה רק להיות לבד. בשקט. בחדר סגור. ואולי לא ? עוד מעט שלוש שנים מהפרידה. עוד מעט אפשר כבר לאמר שזה קצת פתאטי. אולי לא עוד מעט ? אז פה ושם ושם ופה אבל לא רציני. אני ביקורתי מדי. משווה אליה. לא נותן לעצמי להיחשף. לא נותן צ'אנס. או שכן או שלא. בדרך כלל לא. מתגעגע לקום לפניה. להביט בהשתאות. איתי, היא איתי. להסיע אותה לעבודה. לא לתת לה ללכת. נשיקות. אבל קטנות, של אהבה. לחשוב עליה כל היום. להתגעגע. לראות אותה בערב ולהרגיש כאילו לא ראיתי אותה חודש. להתרגש. להכין לה לאכול את מה שהיא אוהבת. גם אם אני לא. נו אני שונא פטריות. לראות את החיוך שלה. לחייך כמו דביל בחזרה. לראות איתה סרט. להתכרבל בסלון. להחזיק ידיים מתחת לשמיכה כאילו בלי לשים לב. לשים לב. לשים לב. ללכת למיטה. אהבה. לא גס. חושני. חזק. לחכות שהיא קודם. ורק אחר כך. ואז לישון. לישון בכפיות. לא בהכרח אליה. אבל פשוט לא לבד. מרגישים את זה שלפעמים רוצים ולא רוצים להיות לבד ?
 

UV22

New member
הרגשה מוכרת

מצד אחד אין חשק לצאת ולא רוצים להיות לבד ורעש של המולה עושה רע הנשמה וממד שני פתאום באים הגעגועים הייתי שם זה עובר
 

צוהלת

New member
שקט בחוץ...רועש בפנים...

לפעמים כל כך נמאס לי ממעגל החברים שלי , כבר אין לי כח לדבר עם אף אחד מהם , רוצה שקט! לבד! מצד אחד אני לא רוצה לצאת לבלות , נמאס לי לצאת עם זוגות חברים שדווקא מול העיניים שלי נזכרים לבדוק את עמידות אמצעי המניעה שלהם... כל נשיקה שלהם מעוררת בי גועל , כאילו מדובר במשהו אסור או נורא.. אני כל כך מתגעגעת... רוצה שהוא יעיר אותי בבוקר , יאחל לי יום נפלא , או אולי לא יעיר אותי בבוקר , כי הוא לא רוצה שאני אל... רוצה שהוא יבשל לנו ארוחה רומנטית , אפילו אם הוא לא אוהב (מה לעשות , מכורה לפטריות), שידליק נר או שניים , שיחבק אותי כשאני חוזרת , או כשהוא מגיע , כאילו לא ראה אותי שנה. רוצה לראות את החיוך הדבילי שלו שאני מושכת לכיוון המיטה.. לחזור לספה , לראות סרט רומנטי , לראות אותו משתעמם ומביט בי בתאווה... אהבה.חושני. חזק.סוער.פרוע. ואז לישון , שהראש שלי על החזה שלו , הוא שומר עליי מכל העולם... לא רוצה להיות יותר לבד.
 

hype8279

New member
שמישהי תכבה את הרעש

לאהבה יש כוחות מופלאים. מרגיעה. מחממת. מעודדת. בלי סוף פעולות ורגשות. אבל אין אין אין כמו הדבר המפליא ביותר. המפתיע ביותר. היקר ביותר. היא שמה את ראשה אלייך. עוצמת עיניים. מנשקת אותך קלות. ופתאום. בלי שתרגיש. בלי שתהיה מוכן. הרעש בפנים נודם. לאהבה יכולות מדהימות. מי תכבה לי את הרעש ?
 

צוהלת

New member
אחרי יום ארוך ומלא

רק רוצה לחזור לזרועותיו, להרגיש את הנשיקה שלו על הצוואר , למרות שהמקלחת צורחת את שמי בקולי קולות, להכנס למקלחת ולעמוד מתחת לזרם מים חמים , ואז יד , גברית , גדולה , עוטפת אותי, היד שלו. הוא לוקח פיקוד ומפנק אותי , מסבן , שוטף , חופף, מלטף. למיטה. עטופה במגבת גדולה , נשכבת לידו במיטה , שמה את ראשי על כתפיו , ועוצמת עיניים. רגיעה.
 

hype8279

New member
המתנה

העובדה אף פעם לא נגמרת. כולם דורשים ודורשים. השמש שוקעת. אתה עוד שם. שיחה בצוהריים. רע לה בעבודה. הבטחת להיות היום בבית בשבילה. אין סיכוי שאתה יוצא מכן לפני עשר. כולם כבר הלכו. הראש עוד רגע נופל. מסתכל על השעון. אפשר עוד להספיק. אתה אוהב אותה יותר. אתה עושה הכול בשבילה. עוזב הכול נכנס למכונית. נוסע מהר. Depeche Mode - Shake The Disease מנגן בפול ווליום. בזמן Coldplay - God Put A Smile Upon Your Face מתחיל אתה מגיע. הפעם האור בחלון מכניס עצב. היא בבית. אתה שמח שהיא שם ועצוב שאתה לא. פותח את הדלת. המים מרעישים במקלחת. בדרך לשם החולצה נושרת. המכנס מייד אחריה. בדלת הבוקסר נעלם. דרך חלון המקלחת אתה רואה את האושר. האדים קצת מסתירים. אבל זה בסדר. אתה יכול לראות את התמונה בראש. תמיד יכלתי. הדלת נפתחת. הגב מופנה. חלק. עדין. חם. אני עוטף אותה בחוזקה. היא מתמסרת. הגוף שלה לפתע נרגע. המתח יורד. הסבון ביד ימים היא ביד שמאל. מפנק. מסבן. מלטף. המים נסגרים לפתע. היא מסתובבת. הגעת. בלי לאמר. רק מבט. הנשיקה הזו לא ניתנת לתיאור. במיטה הראש מונח, השיער מבושם. הראש מסתחרר. לעולם. לעולם לא להתרחק. לעשות "פריז".
 

צוהלת

New member
לפי המוזיקה מרחוק

ידעתי שאתה מגיע. לא יכולתי לחכות יותר , נכנסתי למקלחת , חשבתי שתחכה לי בחוץ , הפתעת אותי , עוד לא שמעת את דלת נטרקת וכבר הייתי ערום לידי, נמתחת אחורה ונשענת עליך , כאילו משילה מעליי את כל המתחים של היום שעבר, מתמסרת למגע שלך. מסתובבת אליך , מביטה בך , במבט ששמור רק לך , לקחת אותי אחריך למיטה , השכבת אותי , הסרת את המגבת , ריח שערי מתפזר בחדר, אותו ריח שאתה מסניף כל בוקר לפני העבודה , כל לילה לפני השינה , אני שוכבת שם , כאילו חסרת אונים , מחכה רק לך, אתה יושב לצידי , נוגע , מחבק , מנחם , "אף אחד לא יוכל לפגוע בך..." לעולם. לעולם אל תפסיק. לעשות "פריז"
 

hype8279

New member
חודש קודם לכן

האושר בא אליו בהפתעה. הוא לה היה מוכן. היום דווקא התחיל בצורה די מאכזבת. קצת מחשבות. קצת געגועים לזוגיות. קצת נמאס מלבד. לבד. לבד. היום נגמר. קצת אחרי 12:00 בלילה. מחליט לשתף קצת עם העצב. תגובה מיוחדת. אור בערפל. מדוייקת כמו מונחת לייזר. פוגעת במטרה. מחייבת תגובה. גוררת למשא ומתן אישי ואינטימי. מסתיימת בציפייה. התרגשות. נכון. הוא לא עושה את זה. גם לא היא. זה מדיום מפחיד. מי יודע מי בצד השני. אבל חייבים לנסות, לא ?. הכול בשביל ה. אושר. אהבה. אז מחליטים להתגבר. לנסות. ו... . פגישה ראשונה. אולי את תספרי ?
 

צוהלת

New member
אחרי שהיא קראה את מה שכתב

והזדהתה מעמקי ליבה ונפשה כתבה לו תשובה , אולי לעצמה. תגובה גררה תגובה היא מצאה את עצמי מחכה להודעות שלו לוחצת על הריפרש כל רגע ודקה היא די חוששת , אין לה מושג עם מי היא מדברת אין לך מושג עם מי היא מפלרטטת, אבל נחמד לה , וטוב , אז היא נמשכת. הפגישה הראשונה היתה מוזרה, איך שנפגשו נחתו השפתיים זוג על זוג הם לא הספיקו לראות אחד את השניה, אבל ידעו שהם חייבים , גם אם זה יגמר אחרי דקה הם ישבו מחובקים יותר משעה בקושי דיברו , רק התחבקו שאבו אחד מהשני כח ושלווה, ומיד אחר כך....אולי תמשיך אתה?
 

hype8279

New member
חיבוק

רק לנו יש את זה. חיבוק. לשאוב כוח אחד מהשני. לשאוב שלווה. להריח את המושק שלה. את הגבריות שלו. אם אפשר היה להתחבק לעד הוא היה הראשון שמתחיל. לא עם כל אחד זה ה"חיבוק". איתה זה כן. ועוד איך כן. הוא עוד לא מכיר אותה. אולי בגלל זה. אחר כך יבואו המחשבות. הביקורות. היא אמרה ככה. היא חושבת ככה. הוא נראית ככה. בנתיים זה בתולי. מיוחד. מושך. מרגיע. היא ניתקה מגע. הוא הביט בה. מופתע. היא מחייכת. שומרת סוד. הם רק הגיעו. היא רוצה ללכת. לדירה שלו. לכל מקום אחר. לבד. הם מגיעים אליו. מתיישבים בספה. עדיין לא דיבור על כלום. אולי לא צריך ?. אולי לא צריך. נקודה. היא מתחילה ללטף את הרגל. הוא מתחיל ללטף את שיערה. הוא לא רוצה סטוץ זול. היא רוצה את זה עכשיו. הוא מביט בה. שואל. בטוח. לא בטוח. רוצה. לא רוצה. לא יכול. לא מתנגד. הספה הופכת מיטה. הבגדים הופכים נעלמים. המחסומים הולכים נופלים. הקרירות בחדר עולה לחמימות. חם. חם. זיעה שוטפת אותם. ניגרת. מחכה לה. גומרת. גומר. הוא מחזיק את ראשה בשתי ידיו, מקרב את שפתיו אל שלה. מרפרף קלות. מגרה. היא נושכת קלות את שפתיו. מנסה להתקרב. הוא לא נותן. הוא חייב לשאול. איך זכיתי. איך.
 

צוהלת

New member
אז מה שלומך?

היא מצחקקת , כבר רגועה , אתה לא דומה לעצמך אתה יודע? הוא מביט בה מופתע. דמיינתי אותך קצת אחרת , הוא מביט בה במבט שואל. היא מרגיעה. אני שוכבת מתחתיך , יקר שלי. תרגע. הוא אוחז את ראשה ומחדיר את אצבעותיו לשיערה. היא מצטמררת בעדינות , אל תפסיק, לחשה. ללכת להביא מים , הוא רצה. היא סירבה להתנתק ממנו. תתייבש, צחקה. הוא התקרב לשפתיה , החליט לשתות אותה, לפתע היא עצרה אותו ואמרה , אולי כדי שנמשיך במקום יותר אינטימי, תיכף שנינו נזרקים מפה עם כל האהדה....
ואתה...
גש אליי ללישכה.
 

roee

New member
דיי!! אתם עושים לי בחילה.

מה זה הקיטש הזה על הבוקר? כל החדר שלי התמלא בקשת של לבבות קטנים ורודים ובלונים מתפוצצים. אני חוזר לישון!
 

roee

New member
אני!!!

וככה זה כשאתה עצמאי. אתם עובד מסביב לשעון גם אתה לא "הולך לעבודה". משום מה ניראה לי שהיום יהיה לי קשה לחזור לישון
 

אה חייב

New member
בוקר טוב ../images/Emo13.gif

מה שלומך הבוקר? גמני חגגתי אתמול את ערב טו באב בפלאפליה בבוגרשוב - היה רומנטי מתמיד!
 

מירב 23

New member
אין יותר רומנטי מזה.....

במיוחד אם זה לאור הפלורסנט ליד קערת החמוצים...
 

אה חייב

New member
פלורנסנט../images/Emo35.gifחמוצים../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif

את מתכוונת פרוג'קטור וסלטים.... אצלנו ברומנטיקה פותחים שולחן
 
למעלה