ש י ד ו כ י ם-הספורים שלנו

ש י ד ו כ י ם-הספורים שלנו

למישהו יש סיפור-שידוך מעניין,איזו פאשלה מצחיקה שקרתה לו בפגישה..או סתם ספור יפה ששמעתם.. לטס גוו
 
סיפור שהיה

שני בחורים בישיבה היו בשידוכים, אחד מהם קבע פגישה למלון מסוים ואמר שהבחורה תחכה ליד הכיור בלובי והשני גם קבע פגישה לאותו היום ובאותה שעה ובאותו מלון(זה לא היה מתואם). הם הגיעו לפגישה והשני הגיע קודם וראה את הבחורה ליד הכיור וחשב שזו הבחורה שצריכה להפגש איתו ודיברו, לאחר כמה דקות הוא רואה בחורה מגיעה לאזור הלובי וגם את חברו מגיע וחברו נפגש עם הבחורה הזו. במהלך השיחה התברר לשנייהם שהם טעו בזיהוי הבחורה אבל לא אמרו כלום. סופו של דבר ששניהם התארסו והתחתנו עם הבחורה שנפגשו(שהיתה אמורה להיות לשני). מזל טוב.
 
אני דווקא זוכר

סיפור מצעירותי בישיבה ששלחו מישהו לפגישה מפוברקת בבית מלון בתל אביב והבחור היה מר יעקב גוטרמן. כן ראש מועצת מודיעין עלית. היה כזה שישו ושמחו...
 
אחח פאדיחה

אז ככה,דבר שאף אחת לא היתה רוצה שיקרה לה.. באמצע פגישה שהיתה לי באיזשהו גן..אני והבחור מטיילים..ולפתע פחחח הנעל-סנדל שלי נקרעת... את סוף הפגישה העברתי במחשבה כיצד לא להראות צולעת עם גרירת נעל הבית(הסנדל הקרוע) לא נעים,כן נורא..
 
סיפור אמיתי שהיה

בחור נפגש עם בחורה בליל שישי, הבחור שמיד במבט הראשון ראה שכל מה שצריך פה זה להעביר פגישה . הלך והזמין צ`ולנט . שהביעה הבחורה את פליאתה שלא מקובל להזמין צ`ולנט . ענה לה הבחור, אבל בפגישה האחרונה כן! בחייאת סיפור אמיתי.
 
אני עוד לא נפגשתי אבל מישהו סיפר

סיפר לי שהוא הלך פעם להיפגש בבית מלון,הוא מגיע והוא רואה בחורה שמנה מאד,היא ניגשת אליו ושואלת אותו:אתה מר כהן?והוא כזה:הממ..לא..וברח משם,השאיר אותה לחכות למר כהן שכבר ברח מהמלון..איזה רוע,אה?!
 
זה רוע וגועל נפש,

זה מראה על בחור רקובבבב.. ודאי אותה בחורה מאד נפגעה אחרי כל ההתארגנויות לפגישה. איכס
 
סיפור אמיתי, פלוס רגשות אשם..

סיפור אמיתי..נפגשתי עם בחור,הכל זרם עד ש.. הבחור התחיל לשאול שאלה .. ולדבר גבוהה גבוהה כאילו ציטט מאיזשהו ספר... אני זוכרת איך שאלתי אותו, (כשידעתי שכלום לא יצא מהפגישה),תגיד אתה תמיד מכין את החומר לפני פגישה?! הלה הסמיק כמו עגבניה.. הבנתי שהתנהגתי בצורה איומה..ואז אמרתי לו,שפשוט נדהמתי מהרמה הגבוהה של השאלות תשובות... להגיד שאין לי ייסורי מצפון על מה שעשיתי? לא יכולה.
 
למעלה