שתי שאלות

שתי שאלות

צרבתי סרט עם כתוביות אך הכתוביות חורגות מגודל מסך הטלויזיה שלי כשהן בעלי שתי שורות, מה ניתן לעשות במצב זה? ובנוסף מצאתי כתוביות בעברית לסרט אך הן הפוכות - הנקודה נמצאת בצד הימני של המשפט וכן יתר סימני הפיסוק, מה ניתן לעשות בכדי לפתור את הבעיה? תודה.
 
תיקון פיסוק שאינו מופיע בצד הנכון..

ניתן לביצוע בקלות בעזרת התוכנה החינמית "סאבבי" (<-לחץ כדי לעבור לדף ההורדה של התוכנה). בברכה גיליוטין
 

kkdd

New member
ובקשר לשורות הארוכות...

צריך לערוך את הכתוביות באופן יידני, במאמרי הפורום קטגורית טיפול בכתוביות יש הסברים, וגם באתר ההדרכה של REBURN1 הירוק שבראש הפורום יש תוכנות שעושות זאת אוטומט אבל אני לא ממליץ עלייהן, התיקון והזמנים לא משהו..
 

Tomish

New member
נצל"ש גם כתוביות

צרבו לי סרט רק שלא הפכו את הכתוביות , כלומר אני רואה את הכתוביות הפוך ממ מה לעשות? יש לי דיוקס UP-TEC גרסא DVD-998 יש איזה משהו בתפריט? אולי עדכון?
 
אתה יכול...

הדרך הכי פשוטה לדעתי לפתור את המצב הזה היא "להקריב" CD לצריבה אחד.. כלומר, תעתיק את הסרט והכתוביות שלו מה-CD לכונן-הקשיח שלך, תשתמש בתוכנה "סאבבי" (<-לחץ כדי לעבור לעמוד ההורדה) על-מנת להפוך את הכתוביות ל"כתב-ראי" וצרוב את הסרט והכתוביות ההפוכות ל-CD חדש. עכשיו כשתנסה לצפות בסרט עם הכתוביות "ההפוכות", אתה אמור לראות את הסרט עם כתוביות "ישרות".. בברכה גיליוטין
 

Tomish

New member
את ז אני יודע לעשות

הבעיה היא שחשבתי אולי יש דרך, אמרו לי שיש עדכונים לדיויאקס כדי שיהפוך כתויביות כי אני יודע להפוך עם סבבי ולצרוב מחדש הקטע שזה 12 דיסקים אז זה להקריב חצי חבילה חח :)
 

Tomish

New member
תודה רבה אם אפשר עוד משהו

עידכון של הפיכת כתוביות לDVD של GRAETZ דגם AV-7500X בבקשה
 

Tomish

New member
והם נותנים קישור?

כאילו חינמי? כי כאילו אם יש פה לינק כמו הקודם שנתת לי אז עדיף :)
 
את הלינק הקודם שנתתי

מצאתי באתר שירות הלקוחות של UP-TEC, שאותו אני מצאתי בגוגל. אבל מכשיר הזה של GRAETZ - אין לי מושג מי נותן לו שירות, ואם יש להם בכלל אתר באינטרנט. ולשאלתך - כן, אם יש למכשיר עדכונים, אז ב"שירות הלקוחות" אמורים לשלוח לך לינק לעדכונים האלה, וזה לא אמור לעלות כסף, זה שירות. לא לכל המכשירים יש עדכונים, ולא לכל המכשירים יש שירות לקוחות הראוי לשמו.
 

Tomish

New member
איך בדיוק לחפש

חיפשתי גרטס וזה נותן לי רק מכירות חייב להיות לזה אתר או משהו או שירות לקוחות סליחה על הטרחה
 
אין ומכשיר הזה איזו תעודה ?

חשבונית, אחריות, משהו ? בדרך כלל יש שם מספר טלפון של המשווק שנותן את האחריות.
 
הבעיה היא לא שהשורות ארוכות

אלא שיש לעיתים שתי שורות וזה קופץ לי מחוץ למסך מהצד התחתון אך אם אני אהפוך אותן לשורה אחת אז השורה תחרוג מעבר למסך מצד שמאל. האם אין דרך להזיז את המיקום הפוטנציאלי של הכתוביות על המסך? ובאותה הזדמנות גם איך מגדילים ומקטינים אותם כך שיתאימו לאיך שאני רוצה אותם במהלך הצפייה?
 
למעלה