שתי שאלות

מצב
הנושא נעול.

GLSRA

Active member
מבחינת תפיסת שטח, אם תסתכל בתוכנית, יש התייחסות

בקיצור, כנראה אין שום תוכנית קונקרטית שמתייחסת לקישור בין
באר שבע לירושלים שלא דרך נתב"ג או תל אביב, או יותר נכון אין שום תוכנית קונקרטית שמתייחסת לקישור רכבתי ולא אוטובוסי בין באר שבע לירושלים.
היה טבעי ומתבקש שתוכנית מסילת הראשונים - ענבה תכלול התייחסות כזו ולא רק כאופציה עתידית.
התוכנית הזו היא עצמה תוכנית עתידית לעשור הבא.
מבחינת תפיסת שטח, אם תסתכל בתוכנית, יש התייחסות
למפגש המסילות הזה, כך שאם ירצו אפשר יהיה לחבר את מסילת לוד באר שבע לציר 431.
אבל זה כל כך רחוק מביצוע, שחבל אפילו לדבר על זה.
 

luckydude

Active member
לא רק זה...

מבחינת תפיסת שטח, אם תסתכל בתוכנית, יש התייחסות
למפגש המסילות הזה, כך שאם ירצו אפשר יהיה לחבר את מסילת לוד באר שבע לציר 431.
אבל זה כל כך רחוק מביצוע, שחבל אפילו לדבר על זה.
לא רק זה...
ההתעקשות צרת העין של עירית רשל"צ לבטל את התוכנית המאושרת של החיבור בין ראשונים ומשה דיין עוד יותר מאריכה את ההיתכנות של קו 431, וחבל.
 
קצרת רואי, לא צרת עין. צרות עין זו קנאה.

לא רק זה...
ההתעקשות צרת העין של עירית רשל"צ לבטל את התוכנית המאושרת של החיבור בין ראשונים ומשה דיין עוד יותר מאריכה את ההיתכנות של קו 431, וחבל.
קצרת רואי, לא צרת עין. צרות עין זו קנאה.
עיריית ראשון לציון, עיריית פתח תקוה ועיריית רעננה יכולות להקים את פורום ה-3.
פורום הרשויות המקומיות לחבלה בפרויקטי תח"צ (כמובן כביכול לטובת התושבים).
 

luckydude

Active member
אני זוכר שראיתי דף באתר של אחת מחברות הארכיטקטורה

בקיצור, כנראה אין שום תוכנית קונקרטית שמתייחסת לקישור בין
באר שבע לירושלים שלא דרך נתב"ג או תל אביב, או יותר נכון אין שום תוכנית קונקרטית שמתייחסת לקישור רכבתי ולא אוטובוסי בין באר שבע לירושלים.
היה טבעי ומתבקש שתוכנית מסילת הראשונים - ענבה תכלול התייחסות כזו ולא רק כאופציה עתידית.
התוכנית הזו היא עצמה תוכנית עתידית לעשור הבא.
אני זוכר שראיתי דף באתר של אחת מחברות הארכיטקטורה
על תכנון מקדים שהם עשו לתחנה במחלף נשרים אבל זה היה לפני שנים ואני לא זוכר את שם החברה.
 
התוכנית המעודכנת כלל לא מדברת על תחנה במחלף נשרים, אלא על

אני זוכר שראיתי דף באתר של אחת מחברות הארכיטקטורה
על תכנון מקדים שהם עשו לתחנה במחלף נשרים אבל זה היה לפני שנים ואני לא זוכר את שם החברה.
התוכנית המעודכנת כלל לא מדברת על תחנה במחלף נשרים, אלא על
שמירת אופציה עתידית לחיבור בין המסילות.
הכוונה לאופציה עתידית בעת תכנון ויישום התוכנית העתידית למסילת הראשונים-ענבה, כלומר: לא לפני 2030...
 
אולי אתה מתכוון למתחם רג"מ

אני זוכר שראיתי דף באתר של אחת מחברות הארכיטקטורה
על תכנון מקדים שהם עשו לתחנה במחלף נשרים אבל זה היה לפני שנים ואני לא זוכר את שם החברה.
אולי אתה מתכוון למתחם רג"מ
מדובר באזור תעסוקה גדול שאמור לתפוס חלק נכבד ממשולש דרכים 1/6/431. אני זוכר שבמסגרת התכנית גם הייתה כוונה להקים תחנה על מסילת 431, שתהיה בערך באמצע הדרך בין מחלף ענבה למחלף נשרים, ולמעשה באמצע הדרך בין תחנת פאתי-מודיעין לתחנת מצליח.
 

GLSRA

Active member
לא זוכר שהיתה תוכנית לתחנה באמצע, רק אופציה למסילה לרג"מ

אולי אתה מתכוון למתחם רג"מ
מדובר באזור תעסוקה גדול שאמור לתפוס חלק נכבד ממשולש דרכים 1/6/431. אני זוכר שבמסגרת התכנית גם הייתה כוונה להקים תחנה על מסילת 431, שתהיה בערך באמצע הדרך בין מחלף ענבה למחלף נשרים, ולמעשה באמצע הדרך בין תחנת פאתי-מודיעין לתחנת מצליח.
לא זוכר שהיתה תוכנית לתחנה באמצע, רק אופציה למסילה לרג"מ
לתחנה שאתה קורא מצליח, מתכננים, ובצדק, לקרוא רמלה דרום. היא תשרת את כל תושבי השכונות הדרומיות, ואת יישובי מועצה איזורית גזר הפרוסים לאורך כביש 40 (מצליח, ישרש, סתריה, נען, רמות מאיר, בילו, ואולי גם קרית עקרון ומזכרת בתיה, אולי גם מערב רחובות
זו תחנה עם פוטנציאך נוסעים לא מבוטל
 

luckydude

Active member
המסילה בחדרה מזרח פעילה.

שתי שאלות
1. נסעתי השבוע בכביש 65 בסמוך לגן שמואל ועברתי ליד מחסום הרכבת בסמוך לתחנת חדרה מזרח. אני נוסע שם לא מעט וברור לי כי המסילה אינה פעילה, אך שמתי לב שמחסום הרכבת במקום עבר שדרוג שכלל החלפת פעמון. האם המסילה חוזרת לפעילות מקטע התחנה וצפונה?

2. הצעה אפשרית: האם כדאי ואפשרי לבנות באזור רמלוד משולש מסילות בדומה למשולש באיזור ראש העין, כך שתתאפשר נסיעה ישירה מרחובות לבאר שבע, בית שמש וירושלים או לחילופין מאלו לרחובות ואשדוד ללא צורך בהמתנה בלוד? נקודת הפיצול מהקו לרחובות יכולה להיות במקום מפגש 132 שיבוטל וההתחברות לכיוון תחנת רמלה במקום מפגש 208 שיבוטל אף הוא.
המסילה בחדרה מזרח פעילה.
היא משמשת רכבות משא לאמבר.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה