שתי שאלות...

yuval48

New member
שתי שאלות...

ברצוני לעשות דיסק גיבוי למחשב: 1.יש תיקייה שנקראת mail (או שם אחר) ששם שמורים כל האנשי קשר של האוטלוק. איפה היא נמצאת? 2.אני רוצה לעשות דיסקט הצלה של הנורטון. יש שלושה אפשרויות(מצורפת תמונה). יש אפשרות למחוק את כל הדיסק?! איך זה יכול ליהיות שכל הדיסק ייכנס לדיסקט? תוכלו להסביר לי בכלל מה עושה הד.ה ? בכל מקרה אני לא רוצה למחוק כלום אלא לעשות דיסק הצלה לייתר בטחון. האם אני צריך לבחור באפשרות השלישית?
 
תשובות:

1. לגבי אאוטלוק אקספרס: אם אתה משתמש ב-XP, התיקיה כנראה תהיה כאן: C:\Documents and Settings\*user*\Local Settings\Application Data\Identities\*{No.}*\Microsoft\Outlook Express *user* = שם המשתמש שלך *{No.}* = רצף ארוך של אותיות ומספרים, משתנה ממחשב למחשב אם אתה משתמש בגרסה אחרת של ´חלונות´ למשתמש הביתי, התיקיה כנראה תהיה כאן: C:\Program Files\Common Files\Outlook Express באחת מהתיקיות הללו יהיו קבצי DBX ששמותיהם מתאימים לשמות התיקיות שיש לך בתוכנה. צרוב אותם על הדיסק ואם אי-פעם יש תקלה, התקן את אאוטלוק אקספרס, העתק את הקבצים להארד דיסק לספריה כלשהי ובחר בתוכנה את האפשרות קובץ -> יבוא -> תיקיות. 2. כל אפשרויות הפרמוט המופיעות שם, נוגעות לדיסקט בלבד ולא להארד דיסק שלך. דיסקט ההצלה אינו דיסקט גיבוי; זהו דיסקט שמכיל גרסאות מצומצמות של תוכנות "נורטון" שברשותך, למקרה שמערכת ההפעלה תקרוס ותצטרך לאבחן את הבעיה ולהחזיר את המחשב לקדמותו. אופן ההפעלה של הדיסקט הוא פשוט למדי, והוא כולל רק הכנסה של הדיסקט לכונן, לפני ביצוע הפעלה של המחשב. הדיסקט מאפשר גישה לתוכנות שבו ולקבצי ההארד דיסק, כמו גם תיקון ופתרון בעיות מסויימות.
 
אם תרשה לי - ארחיב קצת יותר :

1. קבצי Outlook Express ( כולם, כולל התיקיות עם המכצבים ) נמצאים מאוד עמוק בתוך המערכת - ראה תמונה ( ב-XP ) 2. "דיסקט הצלה" - זו מערכת של 7-8 דיסקטים, כשהראשון מאפשר רק הפעלת המחשב ב-DOS ודרך האחרים נטענת גירסת DOS של האנטי-וירוס, כולל כלך הגדרות הוירוסים של העידכון האחרון, לפני יצירת הדיסקטים ( האומר, כי חייבים כל הזמן לעדכן לא רק את האנטי-וירוס עצמו, אלא גם את מערכת זו ). היא לא מסוגלת להפעיל את המחשב במצב Windows אלא מיועדת אך ורק למטרת גילוי והסרת הוירוסים מהכוננים, וכך תאפשר למחשב מחדש הפעלה מסודרת, לאחר גמר הפעולה.
 

yuval48

New member
קודם כל...תודה

1. לא מצאתי את התיקייה של האוטלוק. 2.אז באיזו אפשרות כדאי לבחור?
 

yuval48

New member
עדי-אילת אתה יכול להגיד לי בדיוק

איפה התיקייה נמצאת?
 

Spidi man

New member
היא נמצאת ב>

C:\Program Files\Outlook Express יכול להיות שהיא מוסתרת אצלך
 

yuval48

New member
נכון אבל...

אין שם את הרשימת כתובות וכ´ו. נדמה לי שבתמונה של עדי-אילת יש את מה שהתכוונתי.
 

kingkung2002

New member
איזה

כתובות אתה מתכוון לאימיילים? אתה רוצה לגבות את האימיילים או את פנקס הכתובות?
 
צירפתי הרי תמונה - בה רואים

הכל בדיוק. תסתכל שוב ותבין. כמובן אצלי מדובר על מערכת XP, אך תוכל לקבל מושג גם בנודע למערכות אחרות.
 

kingkung2002

New member
ככה

זה כדי לגבות את האואטלוק ב98 C:\WINDOWS\Application Data\Identities\{43030E00-8260-11D1-90F5-B2CFEFA289BE}\Microsoft\Outlook Express תלך לפי הנתיב הנ"ל
 

nisso167

Member
מנהל
אם האאוט לוק אקספרס שלך הוא -

מגירסה 5 צפונה, עשה כך: צור לך תיקיה חדשה במקום שתחפוץ, ושתוכל בקלות לנווט אליה. קרא לה בשם MAIL או דואר או כל שם שתחפוץ. אחר כך פתח את ההאוט לוק אקספרס שלך באופן לא מקוון, ולך אל >> כלים >> אפשרויות >> תחזוקה >> תיקית איכסון >> שינוי ותנווט אל התיקיה שיצרת. תאשר וסגור הכל. פתח מחדש את האאוט לוק אקספרס ושוב באופן לא מקוון. חכה קצת עד שהפרטים מן התיקיה הישנה יעברו לתיקיה החדשה. ווואללה. תעתיק לך את התיקיה החדשה, ותגבה לך בכל צורה שהיא. מאוד יתכן והיא שוקלת יותר מדיסקט פלופי רגיל, ואם יש לך צורב, צרוב אותה לדיסק. לאחר שפירמטת תעתיק את הספריה לאן שאתה רוצה, וחזור שוב על התהליך הקודם, והנה לך תיבת הדואר הישנה שלך. את ספר הכתובות תצטרך לגבות דרך קובץ יצא וכו.. בהצלחה.
 

Yotam_

New member
.....

1. (ראה תמונה) ב-WIN98 2. בחר בפירמוט המלא, זה יקח טיפה יותר זמן אבל ככה תהיה בטוח שלא יאבד מידע אם יש בדיסקט BAD SECTORS
 
למעלה