שתי שאלות

Elvis1980

New member
שתי שאלות

שלום לכולם, אני בע"ה מתחיל ללמוד לתואר ראשון בעבודה סוציאלית באוקטובר הקרוב באוני' חיפה. רציתי לדעת אם מישהו כאן סיים את לימודיו מחיפה ואיזה רשמים יש לו על המקום והאוכלוסייה. שאלתי השנייה היא היות שעשיתי שירות חלקי בצבא (מטעמי בריאות), האם הדבר יפגע בסיכויי קבלתי למקום עבודה עתידי או לחלופין ימנע ממני עלייה בשכר. תודה והמשך סופ"ש נעים :)
 

yossi522

New member
תשובה לשאלותיך

שלום לך אוניברסיטת חיפה הינה מקום לימודים רציני מאד. למדתי שם בעבר ומאד נהניתי. לגבי סיכויי קבלה לעבודה- באופן רשמי אין למעסיק זכות להתנות את קבלתו של אדם למקום עבודה על סמך שירותו הצבאי או על סמך מצבו הבריאותי במהלך שירותו הצבאי, אולם ישנם מקומות עבודה רגישים אשר עשויים לבקש ממך למלא טופס וויתור על סודיות רפואית, ואז, אתה נותן להם בעצם אישור לעמוד על מצבך הבריאותי, ועל סמך זה הם יכולים להעריך את כשירותך הבריאותית לעבודה בסוג העבודה הרגיש הזה. בהצלחה בלימודים!!
 

ira87

New member
יש מקומות שדורשים שירות צבאי מלא

או שירות לאומי. למשל, אני סטודנטית שנה שניה ואני עושה הכשרה במשרד הביטחון ואלה מקומות שלא יקבלו לעבודה מי שלא עשה צבא/שירות לאומי, לפי מה שלי ידוע. לדעתי, גם שב"ס דורשים שירות צבאי או לאומי
 

yossi522

New member
התייחסות

שלום לך יש לך טעות בהבנת הבעיה. לא מדובר במישהו שלא שירת כלל בצה"ל, אלא במישהו ששירת ושוחרר מצה"ל במהלך השירות עקב בעיה בריאותית. זו לא אשמתו שבריאותו נפגעה, ולכן אסור למעסיק להפלות אותו לרעה. הרבה בריאות!!
 

Elvis1980

New member
תודה יוסי

ואירה, את כעובדת סוציאלית אמורה להיות סלחנית ואמפטית ולא מיליטריסטית ובוחנת כליות ולב. אין לך מושג מה אירע לי בשירות הצבאי, וכמו שיוסי ציין החוק בישראל אוסר על אפליה. ברור מאליו שאם איתקל בכזו, לא אהסס לתבוע.
 

ira87

New member
מתנצלת אם הבנת אותי לא נכון, לא שפטתי

אותך לרגע. אמרתי את העובדות - יש מקומות שדורשים שירות צבאי, שם אין לי מושג אם מדובר בשירות צבאי מלא או לא, אמרתי את איך שאני רואה את המקומות ואני עוד לא עובדת סוציאלית. מצטערת אם הבנת אותי לא נכון - לא הבנתי בכלל מה הקשר במה שכתבתי לאמפטית, סלחנית וכל מה שכתבת ... חבל שאתה ממהר להסיק מסקנות שתוקפים אותך או משהו כזה. זכותך לעשות את מה שאתה חושב לנכון.
 
למעלה