יובל האדמוני
New member
שתי שאלות: עברית, ותוכנה חלופית לאיטיונס
שלום חברי פורום יקרים. קניתי לאחרונה ipod classic 80gb לאחר שמישהו פרץ לי לאוטו וגנב לי אותו מוצר עם מלא אלבומים ישראלים שהיה לי עליו. אני גר בארה"ב ומוסיקה ישראלית מחזיקה אותי פה, אז האובדן קשה קשה - אך קניתי חדש. ועכשיו לשאלותי- האם יש תוכנה חלופית נורמלית לitunes? פשוט אני אף פעם לא מוצא את עצמי בה... ודי קשה לי להסתדר איתה. ועוד שאלה, חשובה לא פחות - האם אפשר סוף סוף להתקין עברית על המכשיר שלי? תודה רבה חברים יובל
שלום חברי פורום יקרים. קניתי לאחרונה ipod classic 80gb לאחר שמישהו פרץ לי לאוטו וגנב לי אותו מוצר עם מלא אלבומים ישראלים שהיה לי עליו. אני גר בארה"ב ומוסיקה ישראלית מחזיקה אותי פה, אז האובדן קשה קשה - אך קניתי חדש. ועכשיו לשאלותי- האם יש תוכנה חלופית נורמלית לitunes? פשוט אני אף פעם לא מוצא את עצמי בה... ודי קשה לי להסתדר איתה. ועוד שאלה, חשובה לא פחות - האם אפשר סוף סוף להתקין עברית על המכשיר שלי? תודה רבה חברים יובל