שתי שאלות: עברית, ותוכנה חלופית לאיטיונס

שתי שאלות: עברית, ותוכנה חלופית לאיטיונס

שלום חברי פורום יקרים. קניתי לאחרונה ipod classic 80gb לאחר שמישהו פרץ לי לאוטו וגנב לי אותו מוצר עם מלא אלבומים ישראלים שהיה לי עליו. אני גר בארה"ב ומוסיקה ישראלית מחזיקה אותי פה, אז האובדן קשה קשה - אך קניתי חדש. ועכשיו לשאלותי- האם יש תוכנה חלופית נורמלית לitunes? פשוט אני אף פעם לא מוצא את עצמי בה... ודי קשה לי להסתדר איתה. ועוד שאלה, חשובה לא פחות - האם אפשר סוף סוף להתקין עברית על המכשיר שלי? תודה רבה חברים יובל
 

AYELET1

New member
נססה sharepod חינמית (אם אתה על חלונות)

אין עברית. התחדש! לפחות עכשיו יש מכשיר עם נפח רב יותר מן הסתם
 

AYELET1

New member
לא, אין לה. אין לך תוכנה שיש לה את כל ה

הפונקציות של אייטיונס
 
למעלה