שתי שאלות למי שיודע

Giluts

New member
שתי שאלות למי שיודע

1. לונגה הדבילון שלי יש בעיה עם מכוניות. הוא נכנס בלי בעיה לאוטו אז לא נראה לי שהוא מפחד אבל ברגע שהוא בפנים הוא מזיל ריר בכמויות מטורפות. לא משנה אם המזגן דולק או אם האוטו בכלל לא זז מהחנייה. הוא פשוט מטביע לי את האוטו. שלוש שניות מהרגע שהוא נכנס הוא סוגר את הפה והריר מתחיל לזרום החוצה. מישהו מכיר את התופעה הזאת? 2. אני מחפש מספרה מומלצת בת"א, למישהו יש המלצות? תודה :)
 
זה פשוט לחץ

גם לשטיח זה קורה, אצלה שום דבר לא עזר. אבל לכלב שהיה באומנה אצלי נתנו את כל הארוחות ברכב במשך שבועיים. בלי שום אוכל כשהוא מחוץ לרכב. תוך שבועיים הוא קישור את הרכב עם משהו טוב, והפסיק להלחץ ולרייר.
 

Giluts

New member
ואם אני אתן לו חטיף כל פעם

שהוא באוטו זה גם יעבוד? מוזר, חשבתי שאם הוא לחוץ הוא לא יכנס בכלל.
 
תני לו לפני שיתחיל

להילחץ, כך שזה לא יעודד את הענין. אפשר משהו שיעסיק אותו יותר זמן, קונג ממולא וכאלה. כדאי גם לנסות להכנס איתו לרכב לנסיעות קצרצרות, ולהגדיל בהדרגה. שמיכה או דבר דומה עם ריח שלו שיושם ברכב טרם בואו, עשוי לעזור.
 

Giluts

New member
זה מה שחשבתי לעשות

אבל ברגע שהוא נכנס הוא ישר מתחיל. אני מקווה שהוא לא יקיא את זה כשאני אתחיל לנסוע. אני לא מצליח לקחת אותו לים ככה :)
 
בגלל זנ עדיף קונג ממולא

שיקח לו זמן עד שיעסיק אותו ויקח לו זמן עד שיאכל.
 

דנשח

New member
מספרה

תחילה גילוי נאות: הכלב שלי מעולם לא הסתפר שם (הוא פשוט לא מהמסתפרים), אבל... אני מכירה את מפעילי המספרה (זה נמצא בתוך המרפאה שלנו) וגלי (הספרית) היא אסיסטנטית של הוטרינר והיא מצויינת עם כלבים. הכלב שלי לא מחובבי הוטרינרים למיהם ותמיד יש לה הרבה סבלנות. המרפאה+מספרה נמצאת באזורי ח"ן (בצפון ת"א). אני מצרפת לך קישור של העמוד הראשי, משם תכנס למספרה. בהצלחה.
 

misplaced

New member
../images/Emo221.gifגם הכלבוני שלי ככה

מזיל מזיל מזיל ואז מקיא. אם הוא לא אוכל קודם הוא לא מקיא... גם רואים עליו שהוא לחוץ באוטו אבל בכל נסיעה הוא נרגע מעט, כשתוך כדי נסיעה אני מדברת איתו, מעודדת אותו ומשתדלת להצחיק אותו כמה שיותר
וכמובן שבסוף הוא מקבל המון חיבוקים, אהבה וצ'ופרים. אבל הוא פולנייה רציני, אני מקבלת הרבה פרצופים כשהוא נאלץ לעשות דברים שהוא לא אוהב... [קייסהאונד מפונק שהגיע אליי מצב"ח לאומנה אחרי משבר נפשי קשה ולא יכולנו להיפרד ממנו]
 

Giluts

New member
ונגה דווקא לא נראה לחוץ

הוא מתיישב על הכסא לידי ומסתכל לכל הכיוונים לבדוק מה קורה בחוץ. הוא כלב מאד סקרן. בדרך הוא גם שוטף לי את האוטו מבפנים :)
 
למעלה