שתי שאלות לבעלי חנויות באיביי.

Yehuda00

New member
שתי שאלות לבעלי חנויות באיביי.../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif

1. איך אני מכניס באנר בחלק העליון של העמוד הראשי של החנות? מצאתי תחת Display Settings הגדרות של לוגו, אבל אני מעוניין להכניס באנר גדול, אחד כזה שיפרס לכל רוחב הדף ולא רק לוגו, כמו בחנות בכתובת להלן: http://stores.ebay.com/networldoverstock 2. יש לי חנות בייסיק, שזה אומר Selling Manager רגיל, היכן אני יכול למצוא את האופציה שהפידבקים יישלחו אוטומטית כשהלקוח משאיר חיובי? משיטוט ברשת הבנתי שלא צריך להיות לך Selling Manager Pro אלא מספיק Selling Manager עבור זה. תודה רבה אנשים ויום מקסים!
 

ozitex

New member
ת

1.אתה צריך לבנות דף HTML עם העיצוב שאתה מעוניין בו. אפשרויות העיצוב של איביי מוגבלות. 2.נכון. על מנת לקבל אפשרויות אוטומציה יש צורך במנוי לסלינג מנג'ר פרו.
 

Yehuda00

New member
אממ

אתה בעצם אומר שלא מספיק שיש לי באנר מוכן, אלא אני צריך ליצור את כל העמוד של החנות לבד? זה עבודה לא קלה... במקרה וכן יצרתי דף כזה, הכין אני מכניס באיביי את הקוד HTML? תודה רבה עוזי!
 

ozitex

New member
שים לב

בעיצוב הבסיסי של איביי יש גודל מוגבל ביותר לגודל הבאנר שאתה יכול לשים בראש החנות, הוא מוגדר בדיוק והוא לא גדול. כשאתה יוצר פייס לחנות בשפת HTML אתה יכול לשנות את כל הפייס של החנות שלך כרצונך, כולל באנרים בגודל רוחב מסך, כרצונך. בשביל לעשות את זה צריך שני דברים: א. לדעת לכתוב תוכנית ב- HTML ב. לדעת להכניס את הקוד לאיביי. את שני הדברים הללו ניתן ללמוד אבל אני חושב שהעלות נכון להיום של ביצוע הדבר הזה כל כך לא גבוהה שחבל על הזמן ללמוד את הטכניקות. כדאי לפנות למקצוענים שיודעים את העבודה, אלא אם כן יש לך את כל הזמן שבעולם.
 

Yehuda00

New member
עוזי

תודה רבה על התשובה המפורטת. אם העלות איננה גבוהה ו(אני מניח) היא חד פעמית אני חושב שאחפש לי מישהו שיבצע זאת בתשלום, ואולי גם יעצב עבורי דף מוצר ואני אשנה מעט עבור שאר המוצרים (כולם דיי דומים). התוכל להפנות אותי לאחד כזה?
 

ozitex

New member
לא חסרים כאלו

באיביי עצמה. פשוט ערוך חיפוש תחת המילים SITE DESIGN STORE וכדומה.. אתה תראה שיש לא מעט מעצבים הנותנים את השירות הזה ובמחירים מאוד סבירים. תוכל לתקשר עם מעצב כזה בשלט רחוק באמצעות המייל.
 

Yehuda00

New member
מישהו?

יש פה אולי בעלי חנויות שיוכלו לעזור? פליז.
 

yaelglazer

New member
עיצוב HTML

תוכל למצוא הרבה מאוד תבניות עיצוב מעולות באיביי ובמחיר הרבה יותר נמוך מבכל מקום אחר
 
למעלה