שתי שאלות - טרמינל 1 ובודפשט

yairp4

Active member
שתי שאלות - טרמינל 1 ובודפשט

אני טס מחר עם וויז לבודפשט מטרמינל 1 ויש לי שתי שאלות.

1. האם יש טרקלין בטרמינל 1? או לחלופין סתם מקום שקט שאפשר לשבת בו ולהעביר את הזמן (חרדת נמל התעופה שלי תמיד גורמת לי להגיע המון זמן מראש
).
2. איך בודפשט מבחינת תחבורה ציבורית? בעלת הדירה שאנחנו שוכרים (ליד בית הכנסת הגדול) אמרה שאפשר להגיע באוטובוס מנמל התעופה. האם זה באמת פשוט או שעדיף ללכת על מונית? ובכללי, לשהות של חמישה ימים עדיף להסתמך על מוניות או על תחבורה ציבורית?

תודה
 

טל מרום

New member
אין לי תשובה אבל רוצה גם לשאול..... נצל"ש

טסה עם איזיג'ט מטרמינל 1.
לפני שנה טסנו מטרמינל 1 והעבירו אותנו באוטובוס לטרמינל 2.
זה לא המצב היום? לא עוברים לטרמינל 2?
חוץ מארומה יש עוד משהו לשתות/לאכול, או להביא מהבית? (לא סובלת ארומה)
 

yairp4

Active member
תשובות לאחר מעשה

טרמינל 1 נפתח במלואו לטיסות לואו קוסט יוצאות, מה שאומר שעכשיו כבר לא מסיעים לדיוטי פרי ולשערים בטרמינל 3 אלא נוסעים מטרמינל 1 ישירות למטוס. הטיסות הנכנסות עדיין מגיעות לטרמינל 3 אבל טיסות לואו קוסט לא מקבלות שרוול לרוב אלא יש הסעות באוטובוסים.
&nbsp
הטרמינל משופץ יפה אבל הוא די צפוף. מבחינת אוכל המצב גרוע - יש סניף אחד של ארומה (היה מאוד עמוס כשהגעתי), דוכן נקניקיות וסנדוויצ׳ים בשריים של בורגראנץ׳ ומכונות קפה/שתיה/חטיפים/סנדוויצ׳ים ואין טרקלין. מבחינת דיוטי פרי המגוון די דומה לטרמינל 3.
 

anipo10

New member
תשובות חלקיות

1. עדיין לא יצא לי להיות בטרמינל 1 כך שאיני יודע. מקווה להיות שם בקרוב.
2. התחבורה בבודפשט היא מהטובות שיש גם בהשוואה לפריז ולונדון. אומנם תחנות המטרו והקרונות מיושנים אבל כל מערכת התחבורה יעילה ביותר מבחינת פריסה ולוחות זמנים. חוץ מהמטרו יש לך חשמליות ואוטובוסים.אתה לא צריך מוניות. כשאתה נוחת תקנה כרטיס שבועי באולם מקבלי הפנים, זה עולה בסביבות 5000 פורינט ( נכון לינואר השנה ). לגבי הגעה למרכז העיר עם תחבורה ציבורית: תצטרך לקחת משדה התעופה אוטובוס קו 200E עד תחנת kobanya kispest קו מטרו M3 עד למעוז חפצך. לא כתבת גם באיזו שעה בערך אתה מגיע והאם אין לך בעיה להסחב עם המזוודות כי זה טיפה מסורבל למי שמגיע בפעם הראשונה ולא מכיר את העיר. אפשרות אחרת היא כמובן להגיע עם מונית.
 

yairp4

Active member
ועוד תשובה לאחר מעשה :)

בהלוך לקחתי מנמל התעופה את קו 100E עד לתחנת Daek Ferenc ומשם הלכתי ברגל לדירה. בעיר התניידנו בעיקר ברגל חוץ מנסיעות לבודה שבהן השתמשנו בתחבורה ציבורית.
&nbsp
בחזור נסענו שנינו לנמל תעופה ביחד אז כבר לקחנו מונית שעלתה בסביבות 7000 פורינט.
 
למעלה