שתי שאלות חשובות ודחופות...

  • פותח הנושא qmr
  • פורסם בתאריך

qmr

New member
שתי שאלות חשובות ודחופות...

1. מה המשמעות של DOCK? 2. כמה זמן לוקח להטעין את הבטריה במלואה בנגנים הבאים: CREATIVE Zen Micro iRiver H10 iPod Nano iPod Mini Archos Gemini ,אם יש לכם את אחד או יותר מהנגנים שרשמתי, תרשמו בבקשה כמה זמן לוקח לבטריה להטען במלואה!!! בבקשה זה חשוב... דרך אגב - הזמנתי זן מיקרו 5 ג'יגה בצבע שחור אתמול.... הוא אמור להגיע עוד שבועיים!! כשהוא מגיע אני מבטיח ביקורת מקיפה!! אחרי כל העזרה שלכם בפורום...!!
 

qmr

New member
ועוד אחת ששכחתי..

כשאני אקבל את הקריאטיב זן מיקרו, האם ישר להפעיל ולחבר למחשב (כמובן אחרי הטענת הבטריה..), או להוריד אליו עדכון חומרה? שמעתי שיש עדכון חומרה שמאפשר להעביר אליו שירים כמו דיסק און קי.... תודה!!
 

יאיר B

New member
ועוד אחת:

יש עידכוני חומרה באתר קריאייטיב. אחד העידכונים אכן הופך את הנגן ל-UMS ואז ניתן להשתמש בו כמו ב-DOK. אבל אם תתקין את העידכון הזה, אני לא בטוח שתוכל להשתמש בתוכנה שמגיעה עם הנגן (התוכנה מאפשרת לסדר את השירים בנגן לפי התגיות שלהם). הסידור בכונן UMS יהיה כמו ב-DOK - אתה תצטרך לסדר לבד לפי תיקיות.
 

gt-master

New member
לא מדוייק

זה לא UMS אל MTP. זה יעבוד רק בXP עם SP2. זה לא UMS כי ניתן לגרור לתוכו רק קבצי מוסיקה ולא ניתן להחזיר אותם חזרה למחשב. אם תחבר למחשב שהוא לא עם XP ו SP2 המחשב בכלל לא ידבר איתו גם לא עם התוכנה. בקיצר זה עוד יותר גרוע ואני חזרתי לגירסת התוכנה הרגילה. בקשר ל TAGS: המיקרו מסדר בעצמו את השירים ובונה לעצמו את ה DB. לא התוכנה במחשב עושה זאת.
 

qmr

New member
הקפצה!! חשוב זה דחוף!!! יאיר!! נדב!

איפה אתם...? בבקשה תענו לי על השאלות
 

יאיר B

New member
שתי תשובות:

1. DOCK זה תחנת עגינה. ניתן לחבר את הנגן דרכה למחשב ובדרך כלל לחבר אליה עוד רכיבים כמו מיקרופון חיצוני למשל או טעינה דרך חשמל. 2. יש לי זן מיקרו ו-H10 אבל מעולם לא מדדתי כמה זמן לוקח לטעון את הסוללות. ברוב הנגנים הטעינה לוקחת כמה שעות (3-4). הכוונה היא לטעינה דרך החשמל (למרות שאני לא חושב שזה לא צריך לשנות הרבה אם הטעינה היא דרך USB). סיקורים מתקבלים תמיד בברכה ויועלו למאמרים.
 
למעלה