שתי שאלות בנוגע לחלון זכוכית

שתי שאלות בנוגע לחלון זכוכית

אני עובד כרגע על הצגה (חובב אולי זוכר שבפעם האחרונה שכתבתי פה, שאלתי על ריתוח חרבות למען הצגה אחרת), ואני רוצה להציב חלון זכוכית על הבמה. שתי השאלות הן: 1. כמה יעלה לי (הערכה גסה תספק אותי) חלון זכוכית בגודל 185X100 (סנטימטרים) ? 2. כיצד אני יכול ליצב את החלון בצורה, שתהיה היעילה ביותר וכן שלא תסתיר חלקים ממנו (הנמוכה ביותר)? תודה!
 

שלומבון

New member
אתה זקוק לחלון של ממש? או ש-

רק זכוכית כמו שהוצע לפני? או שמסגרת אלומיניום פשוטה וזכוכית בתוכה? חלון שנפתח ונסגר? מה בדיוק? יש לי ניסיון בתחום ואוכל לתת לך הערכה קרובה ביותר, אם תפרט מעט. שלומי
 
אני לא בקיא כל כך בתחום

אני רוצה להעמיד זכוכית כמו חלון או מראה (השימוש משתנה בסצנות שונות). הזכוכית תהיה סטטית כך שאין צורך לדאוג לחלון עם צירים א אפילו לגלגלים. לגבי מסגרת - האם זה הכרחי? מה אתה ממליץ?
 

רשר

Well-known member
מנהל
אביזרי במה זה לא תחום של DIY

גם הזכוכית הכי מחוסמת בעולם עלולה לגרום נזק גדול בשימוש לא נכון. כדאי לפנות לאחד התיאטרונים הגדולים, לאנשי האביזרים ולהתיעץ איתם בענין. אם אביזר כל שהוא יגרום נזק חלילה לצופה או לשחקן, אתה יכול לצפות לצרות. עד כמה שאני זוכר מהצגות, פרט לשבירה מתוכננת, לחלון אין זכוכית כי לקהל מספיק שאומרים זכוכית ומתנהגים כאילו יש - אז יש!
 
אתה יכול להשתמש בפוליקרבונט

יש לו תכונות אופטיות קרובות לזכוכית והוא חזק ולא נשבר. אתה יכול לייצב אותו ללא מסגרת ע"י קשירתו עם חוטי ניילון דקים
 
אתה מוכן להסביר לי

מה זה בדיוק החומר הזה? הוא פלסטי? האם הוא שקוף (ואם כן - באיזה מידה)? האם הוא זול יותר או יקר יותר מזכוכית?
 
אתה מוכן לענות לגבי המחיר?

אני שואל אם אני בכלל יכול להרשות לעצמי את זה. מה טווח המחירים?
 
פוליקרבונט

חומר פלסטי שקיפות של כ 96% חזק מאד וקשה לשבירה (משתמשים בו למיגון חלונות כנגד זריקת אבנים) יותר יקר מזכוכית כל זגג יכול לתת לך גם פוליקרבונט תחפש נתונים באתר www.goodfellow.com תחפש PC או POLYCARBONATE
 
למעלה