שתי שאלות, בבקשה..

שתי שאלות, בבקשה..

יש לי ציורים שלי תלויים במטבח, הם מצוירים בצבעים אקריליים על קנבס. מעולם לא ציפיתי אותם בלכה.. אתמול היתה אצלי חברה שטענה בתוקף כי הייתי צריכה לצפות אותם בלכה. הנכון הדבר? בעניין עיסת נייר.. אם יש דמות כלשהי שאני רוצה להכין.. האם הדרך הזו "תעשה את העבודה" ? : חשבתי להכין את הדמות הכללית מחוט ברזל, לעטוף בשכבות ניר עיתון גזור.. ומכאן- אחרי כל השכבות אני עושה שכבה בגסו, ואז, אחרי יבוש יכולה לצבוע? תודה מראש! שרון
 

natali_rh

New member
שתי תשובות...

בקשר לציורים, הייתי ממליצה לרסס בלכה כדי לשמור על אמידותם של הציורים לאורך זמן רב יותר, וכדי שיהיה יותר קל לנקות אבק בלי לפגוע בציורים. בקשר לעיסת הנייר מה שכתבת זו בדיוק הדרך, את יכולה להשתמש במגוון ענק של חומרים כבסיס, ךמשל בקבוקי פלסטים, בלונים ועוד. את הנייר לקרוע ולא לגזור כך נוצר מרקס יותר "חלק". בהצלחה ולא לשכוח לצלם ולרוץ לספר לחבר'ה.
 

moti80

New member
לכה זה תמיד טוב - אבל

באקריליק לא חייבים בגלל האופי של הצבע שהוא עצמו הופך לקרום בלתי חדיר ללחות ומים וניתן לנקות אותו בקלות. אני מצייר ציורי קיר אפילו בחוץ מבלי לכסות אותם בלכה ויש לי ציור של 13 שנים :) שמחזיק פשוט נפלא. אבל, אם יש אפשרות לשים לכה - אז מה טוב :)
 

50מרלין

New member
../images/Emo6.gif כן, נכון, ל-2 השאלות

1. הלכה נועדה להגן על העבודה 2. גם זו הדרך לעבוד בעיסות נייר
 
תודה ! ../images/Emo24.gif

בקשר לספריי לכה, השתמשתי בו פעם מזמן, ותמיד נוצרות לי מן טיפות כאלה.. מאז אני משתמשת רק בלכה במריחה...
מרלין, "גם זו הדרך" האם זו דרך טובה/יעילה?
ובקשר לצילומים.. אני כבר לא יוצרת פה במשרד (נורא קשה לנקות את השולחן המשרדי...
וגם לא נעים לפגוש לקוחות מלאה בצבע.. (מה שאכן נהגתי לעשות) ומצלמה יש לי רק מתחברת כזו למחשב פה במשרד.. אבל מקסימום אני אביא למשרד במיוחד כדי לצלם לכם- כשאעשה. ושוב, ת ו ד ה לכולם! שרון
 
למעלה