שתי קבוצות - שתי התיחסויות
החלטתי לשנות את מזלי כטנק (בגלל שאני מאוד קז'ואל, האופציה להיכנס מיד למבוך בלי לחכות מאוד מתאימה לי) שיניתי את הבילד שלי לטנק, קניתי עוד קצת ציוד שנותן דפנס, ונכנסתי למבוך. עשיתי ריצה שלמה, פעם ראשונה כטנק והצלחתי! סיימנו את כל המבוך, ואנשים עודדו אותי, אמרו כל הכבוד, תמיד יש פעם ראשונה, בהצלחה, והיה ממש נחמד. למבוך השני שנכנסתי ישר התקבלתי ב OMG NOB!!!!! ו צא החוצה ואנחנו לא מוכנים לשחק איתך, וההילר אמר שהוא לא מתכוון לרפא אותי. אז יצאתי (ובגלל זה קיבלתי השהייה של חצי שעה) אז אין צורך לשטוף אותי, ירדתי מכוונותיי להיות טנק בינתיים, אבל עדיין זה משחק, ואנשים כמו החברה מהקבוצה הראשונה פשוט עושים את הכל נחמד ונעים, כל הכבוד להם. ומכאן קצת שאלות. הסתכלתי על הציוד של האחרים בהרואיק וראיתי שכולם עם סגולים מכף רגל ועד ראש, אז מה הם עושים עדיין בהרואיק, יש אחרי הסגול, סגול עוד יותר טוב שהם מחפשים אותו? בינתיים שאני DPS אני צריך לחכות יותר למבוך, מה לעשות בינתיים. חשבתי לעשות קצת כסף, כי ראיתי שיש דברים טובים ב AH אבל אין לי כסף בשבילם. יש לי 0 בסקיל, כדאי לי להתחיל לחרוש מיינינג ובלקסמיט כדי לעשות קצת כסף, או שזה כבר כסף קטן ברמות של 80? הבלקסמיט שווה השקעה הוא יכול ליצור לי סגולים? תודה.
החלטתי לשנות את מזלי כטנק (בגלל שאני מאוד קז'ואל, האופציה להיכנס מיד למבוך בלי לחכות מאוד מתאימה לי) שיניתי את הבילד שלי לטנק, קניתי עוד קצת ציוד שנותן דפנס, ונכנסתי למבוך. עשיתי ריצה שלמה, פעם ראשונה כטנק והצלחתי! סיימנו את כל המבוך, ואנשים עודדו אותי, אמרו כל הכבוד, תמיד יש פעם ראשונה, בהצלחה, והיה ממש נחמד. למבוך השני שנכנסתי ישר התקבלתי ב OMG NOB!!!!! ו צא החוצה ואנחנו לא מוכנים לשחק איתך, וההילר אמר שהוא לא מתכוון לרפא אותי. אז יצאתי (ובגלל זה קיבלתי השהייה של חצי שעה) אז אין צורך לשטוף אותי, ירדתי מכוונותיי להיות טנק בינתיים, אבל עדיין זה משחק, ואנשים כמו החברה מהקבוצה הראשונה פשוט עושים את הכל נחמד ונעים, כל הכבוד להם. ומכאן קצת שאלות. הסתכלתי על הציוד של האחרים בהרואיק וראיתי שכולם עם סגולים מכף רגל ועד ראש, אז מה הם עושים עדיין בהרואיק, יש אחרי הסגול, סגול עוד יותר טוב שהם מחפשים אותו? בינתיים שאני DPS אני צריך לחכות יותר למבוך, מה לעשות בינתיים. חשבתי לעשות קצת כסף, כי ראיתי שיש דברים טובים ב AH אבל אין לי כסף בשבילם. יש לי 0 בסקיל, כדאי לי להתחיל לחרוש מיינינג ובלקסמיט כדי לעשות קצת כסף, או שזה כבר כסף קטן ברמות של 80? הבלקסמיט שווה השקעה הוא יכול ליצור לי סגולים? תודה.