שתי הערות לי

liat1953

New member
שתי הערות לי

האם אי יכולתי להכנס לתפוז בשעות האחרונות היה בגלל בעיה בתפוז? היום משום מה איני מקבלת הודעה למייל על תגובות להודעותי...הפונקציה הזו מסומנת. תודה ושבת שלום ליאת
 

ShiRaN faY D

New member
צהריים טובים.

יתכן והיו עבודות תחזוקה או משהו בסגנון או עומס, לעתים זה קורה וקצת מקשה על הכניסה. לגבי ההודעות המתקבלות למייל, אני ממליץ לבדוק בספאם האם הן נמצאות שם. ושנית יש לרענן את סימון הפונקציה, מאחר ונעשו שינויים גורפים באתר יתכן וזה ישפיע על קבלת העדכונים למייל. אם עדיין ישנה תקלה עם המייל, צייני לי פרטים כגון, מערכת הפעלה דפדפן וגרסתו כמובן. את כתובת המייל יש לשלוח אלי במסר. תודה ושבת שלום.
 
גם לי יש בעיה עם המייל ביומיים האחרונים

מיילים שמודיעים לי על תגובות מגיעים רק אחרי כמה שעות ואף יותר (עכשיו מגיעים לי אימיילים מתגובות של אתמול)
 

ShiRaN faY D

New member
כפי שציינתי בתגובתי הקודמת.

נא לרענן שוב את האפשרות- קבלת עדכונים. כניסה לניהול-->הגדרות-->הגדרות כלליות-->הסרה והוספה מחדש של אפשרויות קבלת העדכונים וללחוץ שמירה לאחר מכן, לאחר מכן יש לעקוב אחר העדכונים אם אכן זה מסתדר, אם לא אז להשאיר פרטים טכניים, סוג מערכת ההפעלה, דפדפן וגרסתו. ולציין שוב מהי הבעיה עם העדכונים, אם הם מגיעים באיחור או האם הם לא מגיעים בכלל וכד'. תודה.
 
הם מגיעים באיחור

אבל זה כנראה בעיה אצלי,כי גם העדכונים מהפייסבוק מגיעים באיחור של שעות
 

ShiRaN faY D

New member
כנראה ואכן יש תקלה אצלך.

אני ממליץ לבדוק את הגדרות המייל כמו כן לבצע סריקת וירוסים לדוגמא למייל עצמו. מקרים קודמים לכך וביצוע הפעולות הללו תרמו רבות ובהצלחה כמובן לתפקודו של המייל ואופן העדכונים שמגיעים אליו.
 
למעלה