שר התשתיות-הגבירו השימוש בתח"צ

מצב
הנושא נעול.
שר התשתיות-הגבירו השימוש בתח"צ

שר התשתיות-הגבירו השימוש בתח"צ
http://news.walla.co.il/?w=//788833
 
בהחלט. רק שלא יעשו עוד פעם ...

יפה...נקווה שזה יחלחל לתודעה הישראל
ית...אולי יש משהו חיובי במשבר הדלק
בהחלט. רק שלא יעשו עוד פעם ...
טעות ישראלית מקובלת ויעלו את מחירי התח"צ יש לנצל את המומנטום שנוצר על מנת לגרום להרבה יותר אנשים להשתמש בתח"צ וליצור לו"ז הרבה יותר נוח הן באוטובוסים והן ברכבות ולהגדיל את צי האוטובוסים שלא יווצר מצב שאנשים יידחסו כמו סרדינים כי זה ירחיק אנשים לא משנה כמה הדלק יעלה אנשים דורשים נוחות ואם היא לא תהיה לא יסעו בתח"צ
 

sela v

New member
אם מדברים על אוטובוסים

בהחלט. רק שלא יעשו עוד פעם ...
טעות ישראלית מקובלת ויעלו את מחירי התח"צ יש לנצל את המומנטום שנוצר על מנת לגרום להרבה יותר אנשים להשתמש בתח"צ וליצור לו"ז הרבה יותר נוח הן באוטובוסים והן ברכבות ולהגדיל את צי האוטובוסים שלא יווצר מצב שאנשים יידחסו כמו סרדינים כי זה ירחיק אנשים לא משנה כמה הדלק יעלה אנשים דורשים נוחות ואם היא לא תהיה לא יסעו בתח"צ
אם מדברים על אוטובוסים
למה בחיפה הרכבת מגיעה עד קצת אחרי חצות, והאוטובוסים מפסיקים חצי שעה לפני? לי זה נראה כמו לחץ של נהגי המוניות שלא יהיו אוטובוסים עד מאוחר. האם כל כך קשה להפעיל אוטובוס פעם בחצי שעה עד 1 בלילה לפחות?
 

raminec

New member
איזה קו בארץ עובד עד שעות כאלו?

אם מדברים על אוטובוסים
למה בחיפה הרכבת מגיעה עד קצת אחרי חצות, והאוטובוסים מפסיקים חצי שעה לפני? לי זה נראה כמו לחץ של נהגי המוניות שלא יהיו אוטובוסים עד מאוחר. האם כל כך קשה להפעיל אוטובוס פעם בחצי שעה עד 1 בלילה לפחות?
איזה קו בארץ עובד עד שעות כאלו?
ספר לי, כי אני לא מכיר אותו.
 

אלון 58

New member
הוא יכול לשמש דוגמא../images/Emo35.gif

פואד פתח תפה ......................
הוא יכול לשמש דוגמא

אין צ'אנס,הוא וחבריו למועדון ה-120 ימשיכו לשרוף בנזין וסולר על חשבון כולנו. VIVA EL VOLVO
,להם זה לא מזיז,ולנו הם מטיפים מוסר.
 

אורי404

New member
פואד הוא לא דוגמא לכ-לו-ם. הוא מינה

הוא יכול לשמש דוגמא

אין צ'אנס,הוא וחבריו למועדון ה-120 ימשיכו לשרוף בנזין וסולר על חשבון כולנו. VIVA EL VOLVO
,להם זה לא מזיז,ולנו הם מטיפים מוסר.
פואד הוא לא דוגמא לכ-לו-ם. הוא מינה
את מקורביו לרשות הדואר, כאשר הוא היה שר התקשורת. כאשר הוא היה שר הביטחון היה איתו ברדק ומשפחות ההרוגים בג'נין בחומת מגן החזירו לו את זרי הפרחים. השחיתות אצלו ממשיכה. היום הוא דואג לחברו אריה מזרחי ולעוד מקורבים כאשר מפריטים גופים ממשלתיים שונים.
 

אלון 58

New member
נכון!זה לא חדש...

פואד הוא לא דוגמא לכ-לו-ם. הוא מינה
את מקורביו לרשות הדואר, כאשר הוא היה שר התקשורת. כאשר הוא היה שר הביטחון היה איתו ברדק ומשפחות ההרוגים בג'נין בחומת מגן החזירו לו את זרי הפרחים. השחיתות אצלו ממשיכה. היום הוא דואג לחברו אריה מזרחי ולעוד מקורבים כאשר מפריטים גופים ממשלתיים שונים.
נכון!זה לא חדש...
הארוע המרגיז ביותר שהיה עם בן-אליעזר זה באמת בזמן "חומת-מגן",שהוא "דאג" ל"טוהר-נשק" מזויף וגרם למותם המיותר של חיילי המילואים בקרב המפורסם בג'נין,הוא כבל את צה"ל וזה היה המחיר הכבד.אבל הוא לא היחיד,היו לפניו כאלו ולצערנו יהיו בעתיד עוד.
 

אורי404

New member
../images/Emo45.gif הבעיה היא שהוא עדיין שר וחבר

נכון!זה לא חדש...
הארוע המרגיז ביותר שהיה עם בן-אליעזר זה באמת בזמן "חומת-מגן",שהוא "דאג" ל"טוהר-נשק" מזויף וגרם למותם המיותר של חיילי המילואים בקרב המפורסם בג'נין,הוא כבל את צה"ל וזה היה המחיר הכבד.אבל הוא לא היחיד,היו לפניו כאלו ולצערנו יהיו בעתיד עוד.
הבעיה היא שהוא עדיין שר וחבר
כנסת אחרי הביזיון ב"חומת מגן".
לזכר ההרוגים.
 

אלון 58

New member
ואי-אפשר לשכוח...

הבעיה היא שהוא עדיין שר וחבר
כנסת אחרי הביזיון ב"חומת מגן".
לזכר ההרוגים.
ואי-אפשר לשכוח...
שהוא גם מנסה כל פעם להתמודד על תפקיד יו"ר מפלגת-העבודה.
לעילוי נשמתם של הרוגי ג'נין
 

fireman

New member
עליית מחירי הדלק היא עוד סיבה טובה

שר התשתיות-הגבירו השימוש בתח"צ
http://news.walla.co.il/?w=//788833
עליית מחירי הדלק היא עוד סיבה טובה
לתמרץ את פיתוח התחבורה הציבורית במדינת ישראל והגדלת התודעה של הציבור לכדאיות שבנסיעה בתחבורה הציבורית וישכילו כל הגורמים בענף כולל חברות התחבורה השונות אם ישכילו לתפוס את הגל הזה ולהגיע אל אותם משתמשים חדשים שיבחרו להשאיר את הרכב בחניה ולגרום להם גם להשאר בתחבורה הציבורית. ואת זה אי אפשר להשיג עם אוטובוסים שלא מגיעים, אוטובוסים שמאחרים, צפיתות באוטובוסים וברכבות ואיחורים על ימין ועל שמאל. מאמץ נוסף לספק שירות טוב יותר ואמין יותר ישאירו את המשתמשים החדשים בתחבורה הציבורית - בתחבורה הציבורית.
 

אוהד11

New member
לשר קל להכריז, אבל מה עושה עמיתו

עליית מחירי הדלק היא עוד סיבה טובה
לתמרץ את פיתוח התחבורה הציבורית במדינת ישראל והגדלת התודעה של הציבור לכדאיות שבנסיעה בתחבורה הציבורית וישכילו כל הגורמים בענף כולל חברות התחבורה השונות אם ישכילו לתפוס את הגל הזה ולהגיע אל אותם משתמשים חדשים שיבחרו להשאיר את הרכב בחניה ולגרום להם גם להשאר בתחבורה הציבורית. ואת זה אי אפשר להשיג עם אוטובוסים שלא מגיעים, אוטובוסים שמאחרים, צפיתות באוטובוסים וברכבות ואיחורים על ימין ועל שמאל. מאמץ נוסף לספק שירות טוב יותר ואמין יותר ישאירו את המשתמשים החדשים בתחבורה הציבורית - בתחבורה הציבורית.
לשר קל להכריז, אבל מה עושה עמיתו
במשרד התחבורה להגביר את התחב"צ, לגרום לשיתוף פעולה בין החברות, להביא לתחרות אמיתית על הפעלת קווים, להפעיל תחב"צ בשעות מאוחרות ובשבתות. הכרזותיו הן מהפה ולחוץ !
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה