שרת רדיו ב30 ש"ח מחברת ניר סרבר

שרת רדיו ב30 ש"ח מחברת ניר סרבר

שרתי רדיו למכירה רק ב30 ש``ח תמיד רציתם לשדר ולהיות שדרנים ? קנו עכשיו ב20 ש``ח רדיו ותעלו לשידור תפרסמו לחברים ובאינטרנט כבשו את ליבם של המאזינים רוצים המלצה והצע יותר טובה? תוסיפו 10 ש``ח בלבד ותקבלו רדיו פלוס ד``שמוד חבר`יה המאזינים ישלחו ד``שים ואתם כן אתם בשידור תקריאו אותם :] הודעה חשובה: אל תנסו ליפתוח בייתי כי זה יעשה לכם מלא צרות , כמו למשל, כל שניה יתנתק מהשידור , יפול הסרבר אם יהיו יותר מ2 מאזינים עדיף תיקנו זה כולה 30 ש``ח ותשדרו ל500 / 1000 איש! לפרטים נוספים: icq - 249766859
 
גם שעושים לכם הנחה לחודשים אתם מיתלוננים ?

זה רק לחודשים הקרובים יעלה 30 ש"ח אחרי החודשים זה עולה ל 80 ואז ל100 ואז רק יעלה ויעלה
 

גלעד2211

New member
אייל כשיש את האתר

www.listen2myradio.com שנותן שרת בחינם לא צריך לקנות שום דבר.
 
אגב listen2myradio

אני חושב בתור אחד שהשתמש בו בעבר, שאין שום סיבה להשתמש בשרת הזה. מדובר בחיסכון זעום של 30 שקלים לחודש, והתמורה היא שרת לא יציב, עשרות ניתוקים ואיתחולים בשבוע, אתר מכוער, ושום התייחסות למשתמשים ("רוצה שירות? תזמין שרת Premium" - מה שהם לא מבינים שאין סיכוי בהתנהגות כזו, שאת שרת ה-Premium אני אזמין מהם). שרת קצת יותר טוב מבחינת יציבות ואתר קצה הוא youstream. הוא אפילו מציע צ'ט פשוט ונגן פלאש חביב. אתם מוזמנים לנסות.
 

Talm5

New member
אבי מ LSRV עדיין מריץ את השירות הזה?

זה שירות שהוא התחיל להריץ לפני כמה שנים. אחלה של רעיון, ביצוע כושל. לא חכם להריץ עשרות שרתי רדיו על שרת אחד מסכן. בהחלט משתלם יותר לקנות חבילת רדיו של 100 מאזינים ב 30 ש"ח, אבל צריך להזהר מאוד ולבדוק טוב למי אתם משלמים. לא ממליץ לקנות אצל ילדים.
 
הייתם רוצים...

בלי לקחת את השרת אני אומר שהוא על הפנים. היום שרת של 100 מאזין יציב,עולה בין 250 - 400 שקל חודשי ! אחרי מהפך הפס רוחב של חברות האינטרנט... שרת יציב של 60-70 מגה ביט [800 מאזין] עולה 1200 ש"ח חודשי !
 
למעלה