שרת האחסון והדומיין

שרת האחסון והדומיין

שלום, רציתי לשאול איך הולכת האינטגרציה בין שרת האחסון לדומיין? אני מעוניין לאחסן את האתר שלי בתשלום ולקנות דומיין. כיצד הדומיין יודע להפנות את עצמו בדיוק אליי? הבנתי את העניין של ה-DNS, אבל לכל משתמש (בשרת אחסון) יש DNS משלו? או שיש גם עניין של שם משתמש או משהו? איזה מידע אתה מספק לרשם הדומיין כדי שהדומיין יפנה בדיוק למקום? אשמח לקבל מידע בנושא. :)
 

fromm

New member
הקשר בין DNS לאתר

לכל אתר יש הגדרות DNS משלו - לא DNS משלו (למרות שהדבר אפשרי, אין צורך). ב- DNS מוגדר המיקום של האתר, כך שברגע שיקלידו את שם הדומיין שלך יגיעו בסופו של דבר אל האתר שלך. אל תדאג, זה התפקיד של החברה שמאחסנת את האתר שלך אצלה. כל מה שאתה צריך לספק ל ר ש ם הדומיינים הוא שני שמות DNS שאותם מספק לך הספק בו אתה מאחסן את האתר. לרוב השמות נראים כך: ns1.somename.com ns2.somename.com או: dns1.someothername.com dns2.someothername.com א י נ ך צריך להקליד את כתובות ה- IP לאותם DNS-ים. נתון זה מתעדכן לבד. בהצלחה.
 

coolel

New member
באמת איך החברה יודעת

אם זה DNS של כל החברה איך היא יודעת לאיזה אתר להפנות את זה?
 

Agate

New member
הסבר פשוט:

לכל דומיין מאוחסן יש שרת מאחסן עד כאן פשוט לכל שרת מאחסן יש DNS משלו שזה למעשה שם השרת לדוגמא: dns1.agate-nshost.co.il dns2.agate-nshost.co.il עכשיו, לדומיין נותנים את הDNS של השרת כמו בדוגמא שנתתי. בשרת מוגדר תחת שירות ה-DNS פרטי הדומיין ומספר ה-IP המארח על השרת. כשמישהו מקליד את שם הדומיין שלך הוא למעשה מפנה אל השרת עליו מוגדר ב-DNS האתר שלך. השרת מזהה את הקריאה אל ה-DNS ומפנה אותה אל מי שנותן את האינפורמציה על הדומיין בתוך השרת שזה ה-IIS. שם מוגדר הספריה בה נמצאים קבצי האתר. ומשם מועלה למעשה האתר. אגב, יש אנשים אשר מעדיפים DNS ספציפי לדומיין שלהם. בדוגמא של דומיין agate-nshost.co.il ניתן לראות כי ה-DNS של הדומיין הם כפי שקיימים בדוגמא למעלה. אני מקווה שהארתי כמה נקודות.
 
למעלה