שרשרו לכאן תוצאות ואירועים

POP LEX

New member
די,נמאס מהזקן הצרפתי העלוב הזה!!

90 דקות לא ראיתי התקפה מסודרת אחת,לא ראיתי קבוצה שולטת,הכל מיקרי,כל התקפה של בני-יהודה,כמעט גול. מזל שיש את קורנפיין. העונה הכי גרועה אי פעם בטדי,כל קבוצה באה ומשתינה עלינו בקשת. מה זה הבזיון הזה? ואני מבין שאלה הזרים שיהיו גם בשנה הבאה,אז חבל על הזמן,ועל הכסף של ארקדי.
 
אז אין לך מושג....

תסתכל על מכבי ת"א. לזה אתה מתגעגע? לנצחון מקרי פעם בחצי שנה? או שאולי אתה מתגעגע להפסדים למכבי פ"ת.. תעשה טובה ואל תזיין בשכל. קאנן זה בלון, והוא עומד להתפוצץ בכל רגע.
 
מכבי ת"א זה לא בית"ר ירושלים.

ההשוואה הזאת לא נכונה ופוגעת בקאנן. מכבי ת"א כבר תקופה ארוכה לא משחקת טוב בעיקר בגלל המאמן הקודם - ניר קלינגר. קאנן בא למכבי במטרה לעזור להם ולא לבנות קבוצה, כי קבוצה לא בונים בחצי עונה. קאנן עושה כמיטב יכולתו והוא עושה עבודה מצוינת, אם אתה לא מסכים איתי אז תסתכל על הסטטיסטיקה ותראה כמה נקודות מכבי עשו וכמה שערים הם כבשו מאז שקאנן התחיל לאמן אותם ותראה את התרומה שלו לקבוצה העלובה הזאת ש-9 משחקניה,בשיא שלהם יהיו בינוניים.
 
תעשה לי טובה...

גם בית"ר שיחקה נורא בתחילת העונה בגלל אוחנה, אז מה? אף אחד לא אמר שקבוצה בונים בחצי עונה, אבל כן אפשר להרים את היכולת של הקבוצה שלך בחצי עונה. בדיוק כמו בית"ר. גם בית"ר שיחקה חלש רצח בתחילת העונה, הלך האוחנה, הגיע הפרננדז, ועכשיו היא משחקת הרבה יותר טוב. עונה הבאה היא כבר בכלל תדרוס את הליגה הזאת, אבל זה משהו שונה לגמרי..
 
אתה אומר שמאז שפרננדז הגיע

בית"ר משחקת הרבה יותר טוב ? בית"ר שיחקה מצוין לפני שפרננדז הגיע, והסיבה שעכשיו אנחנו במאבק על המקום ה-2 היא בזכותו של גיא עזורי שלקח קבוצה שבורה במחזור ה-2 (אחרי הפסד ביתי) ועד שהגיע קאנן עזורי בנה קבוצה שבכלל יהיה לה סיכוי להיאבק על המקום ה-2. בקשר לתחילת העונה כשאוחנה עוד היה מאמן, זה לא מדויק להגיד שבית"ר שיחקה נורא כל כך. הפסדנו למכבי למרות ששלטנו והינו ראוים לניצחון, ואתה בטח זוכר את הסיבה שאוחנה התפטר וזה לא היה בגלל היכולת הלא טובה של הקבוצה (בדרך כלל מאמנים מתפטרים כתוצאה מכך שהם לא עמדו במטרות של הקבוצה).
 
לא מסכים איתך.

קודם כל מה שראינו מאוחנה בתחילת השנה היה זוועה. שום תכנון, שום אסטרטגיה, אף אחד לא יודע מה הוא עושה, שלא נדבר בכלל על כושר גופני, שזה בכלל לא היה. אני לא מזלזל במה שעזורי עשה חלילה, מה שמציק לי שאנשים מתגעגעים לקאנן. על מה ולמה? קאנן הצליח (??) רק בגלל שהקבוצה הייתה על הגל אחרי הרכישה של ארקדי. עכשיו אנחנו רואים מה היכולת שלו באמת. לגבי פרננדז- אי אפשר להתווכח עם העובדות- מאז שהוא הגיע הקבוצה רצה, לוחצת, זורמת הרבה יותר טוב, הכושר השתפר, אתה רואה קבוצה שלא מבוססת על מבצעים אישיים (למרות שגם זה יש..) אלא על קבוצה. ז מה שפרננדז הביא לבית"ר ועם זה אי אפשר להתווכח.
 

POP LEX

New member
תגיד אתה לא מבין מה אומרים לך??

אוחנה אימן משחק אחד,אתה מבין?? על איזה כושר גופני אתה מקשקש? ואתה מדבר על עובדות?? העובדה היא שמאז שהזקן הצרפתי הגיע,התוצאות עלובות,זאת עובדה. בתקופת קאנן,הקבוצה ניצחה וניצחה וניצחה,הבנת?? בכדורגל צריך לנצח,זאת המטרה. בתקופת קאנן,בלי זרים במליונים,הקבוצה כבשה 3 שערים למשחק,שיחקה כדורגל שמח ומתלהב,ושוב,ניצחה. על איזה עובדות אתה מדבר בכלל?? אם הקצב צבירת נקודות היה ממשיך מתקופת קאנן,היום ביתר היו 5-6 נקודות מחיפה,ולא 18. הזקן הצרפתי פשוט כישלון.
 
אין לך מושג מה אתה אומר.

קודם כל סליחה באמת שאני לא מבין מה אומרים לי. אני מתנצל שפספסתי את חוכמתך העילאית. היא כנראה ברחה ממני... לגבי אוחנה אני לא מדבר על העונה הזאת. אוחנה אימן אותנו שלוש ארבע עונות שכל אחת מהן יותר זוועה מהשנייה, שברובן היינו יותר קרובים לירידה מאשר לאיזה הישג כלשהוא. דבר שני, על איזה כושר גופני אני מקשקש? אני מדבר על זה ששחקנים בדקה ה70כבר היו עומדים מתים על המגרש בלי אוויר לזוז. עכשיו בדקה ה90 אתה עוד רואה ספרינטים של שחקנים. בגלל אוהדים כמוך שלא מוכנים לחשוב עשר דקות קדימה הקבוצה התרסקה בעידן זאבי ימח שמו. אני יסביר לך את זה לאט, כדי שתבין- קאנן הוא אפס. כשהוא היה בקבוצה היא נישאה על גלי התלהבות של הרכישה של גאידמק. זה נגמר. עכשיו במכבי רואים בדיוק מה הוא שווה. כדורגל בלי שיטה, בלי תכנון, פשוט בלי כלום. מכבי פ"ת מוסרת ד"ש. עכשיו תגיד מה שתגיד (ואם אתה שופט את הצרפתי לפי המשחק הראשון שלו נגד חיפה, אז אני לא יודע מה להגיד לך) אבל מאז שפרננדס הגיע לקבוצה (נכון, בהתחלה זה צלע) היא פשוט נראית הרבה יותר טוב. היא רצה יותר. היא שוטפת את המגרש, אתה רואה לחץ של 90 דקות על הכדור. אתה רואה כמה וכמה מצבים כל משחק (אחוז הניצול של המצבים האלה זה משהו אחר). אבל עזוב, אני לא ימשיך להסביר לך כי אתה תקוע על קאנן. אז שיהיה לך רק בריאות ושא ברכה.
 

POP LEX

New member
אני אסביר לך לאט,כדי שתבין מהר.

ביתר ירושלים לא מנצחת.נקודה. בתקופת קאנן היא ניצחה. זה הכל.
 

KnifeX

New member
10 מיליון דולר לחבורה של אפסים!!!!

פשוט לא ייאמן,באים שחקנים א-פ-ס-י-ם מאירופה,מקבלים מיליוני דולרים עבור יכולת עלובה.
 

kfktj

New member
יכולת עלובה?

תשים 1000 חלוצים ישראליים (וגם זרים "ישראליים") במצב שבו היה אגאנסו והם לא יכבשו, סביר להניח שהם היו בועטים מוקדם והכדור היה פוגע במישהו או היה בחוץ. אגאנסו נתן שער של חלוץ ענק...הוא לבד נתן לנו גול. ולפי דעתי גם לרואה ופרננדז במשחק מעל לממוצע. חבל רק שההגנה היום הייתה מבולבלת וכל התקפה של בני יהודה הייתה מסוכנת. בכל מקרה אני נהניתי מהמשחק, ללא קשר לתוצאה.
 

א ב י ב1

New member
חחחחחחחחח מה קרה?!

רק לפני שבוע כולם היללו את הזרים של פרננדז. אז היום לא הלך לביתר. בני יהודה קבוצה מצוינת וראו את זה היום. מה לעשות, אי אפשר לנצח כל הזמן. אז היום היה תיקו. לא צריך לעשות מזה עניין. לדעתי תוצאה טובה מאוד. ביתר חזרה מפיגור פעמיים וכמעט גם ניצחה ת'משחק. לא כדורגל גדול, אבל בכל זאת הרבה אופי ולחימה על כל כדור. במיוחד של לרואה. השחקן שהכי התאמצץ ורצה היום. הקבוצה בשלב של בניה. כשהקבוצה תתחבר, עם הזרים ועם המאמן הכל יהיה טוב. כל הזמן אמרתי שפררנדז מאמן מצוין. היום הכניס את יצחקי וכבר אחרי 5 דקות קיבל ממנו גול. זה מאמן שמבין כדורגל! אז לא לדאוג... אם אנחנו מאוכזבים מתיקו-זה כבר אומר משהו לא?
 
למעלה