שרשור TNA Impact! תוכנית ה-200!

שרשור TNA Impact! תוכנית ה-200!../images/Emo58.gif

מי היה מאמין שאני אפתח שרשור כזה כשאני רואה TNA פעם ב 3-4 חודשים...!
 
דעות מסויימות

השגתי את התוכנית רק בגלל שיש לי השבת הזאת קצת יותר זמן לרסלינג וכבר ראיתי אתמול סמאק אז אמרתי ניתן צ'אנס לתוכנית השבוע של TNA ונחשו מה? מסתבר שזאת לא עוד תוכנית אלא תוכנית ספיישל שחוגגת 200 פרקי אימפקט! ראיתי רק עד עד למיין איבנט. את זה אראה מאוחר יותר. סרטון הפתיחה היה ארוך מהרגיל עם דגש על כך שמדובר בתוכנית ה-200. הרבה השתנה מאז הפעם האחרונה שראיתי אימפקט. ג'ו ב-MEM? טאז המנג'ר שלו? אנגל מזוקן? אני בקושי קורא עדכונים על TNA אז די הופתעתי לראות גם את בובי לאשלי שמה. הזירה עם הפרסומות עליה זה אחלה דבר לעשות כסף. השלב הבא זה ספונסרים לחולצות השופטים. אחרי מספר חודשים שאני בתוך בועת היאבקות שנקראת WWE הגיע הקרב הראשון מזה מספר חודשים שהוא לא WWE, ג'ו נגד הרננדז. הקומבואים שאני רואה מדי פעם אצל ג'ון מוריסון עפים פה על ימין ועל שמאל בלי התלהבות מיוחדת מצד השדרנים. אחלה קרב. הרננדז ניצח והודיע שהוא הולך להיות אלוף ה-TNA הלאטיני הראשון בהיסטוריה. אהבתי שלפני כל קרב יש את הקדמה/פרומו לפני כל קרב. כמו שעושים ב-PPV. זה עזר לי להבין מי נגד מי ולמה. ח"ח להם. המהלך בסוף שסטיילס ניצח את מורגן היה חזק! וואו! ויקטוריה/טרה רייזינג(זה לא הרינג ניים של טריפל אייץ' כשהיה ב-WCW?) משנה את פני מחלקת הדיוות. אם נעשה סוג של טרייד בין ויקטוריה לגייל קים אז TNA רק הרוויחו. אדלג עד לאנגל של אריק יאנג... אדיר! סוף סוף אריק יאנג לא עוד מתאבק צעצוע, לא עוד ג'ובר, הוא עכשיו מנהיג של סטייבל! הפרומו שלו שינה לי את המבט עליו מקצה לקצה. חובה לראות!
 

BeN ShaDe

New member
דעות אימפקט.

האימפקט הזה היה כנראה האימפקט הכי טוב שאני זוכר מזה זמן מה. תוכנית מצויינת ומהנה עם רסלינג טוב ובנייה טובה להארד ג'סטיס. אנגל - לשלי יכול בקלות להיות קרב טוב. אהבתי את הסגמנט הפותח. אנגל הוא פשוט אלוהי מיקרופון. לשלי לא ממש אבל בזירה הוא טוב. ג'ו - הרננדז ומורגן - AJ היו אחלה של 2 קרבות. הרננדז מנצח נקי את ג'ו זה אפסט גדול. הרננדז הולך לקבל פוש גדול והוא התחיל פה בתוכנית. הקרב של השניים מאוד זרם והשאיר בהחלט טעם של עוד ומאוד הייתי שמח אם היינו מקבלים קרב חוזר של 10-12 דקות ב-HJ. גם AJ נגד מורגן זה קרב שהייתי בכיף מוכן לראות ב-PPV. הספרינגבורד 450 ספלאש של AJ בסיום הקרב היה פשוט מושלם. הפרומו של אריק יאנג היה גדול. יאנג הופך מדמות קומית למנהיג הילי של סטייבל בינלאומי עם פרומו מרתק. לא ממש התרגשתי מהפסד החגורות של טים 3D והם כנראה כבר יחזירו אותן ב-HJ ויגיעו ל-23 פעמים אלופים. טרה - קונג זה מפגש מאוד מעניין והייתי רוצה לראות דבר כזה , אבל אנג'לינה נגד ODB (תעיפו לעזאזל את הקודי דינר הזה!) לא מעניין. בסה"כ , תוכנית מצויינת. שווה צפייה. HJ בהחלט הולך להיות יותר טוב מ-VR המחריד (אנגל - סטינג - AJ / מורגן , ג'ו - הרננדז , טרה - קונג , קרב סטיל אסיילום של ה-X וטים 3D - הבריטיש אינוויז'ן עם איזושהי סטיפולציה).
 

ninjastar

New member
impact 200 and counting... untill 205

אני באמת חשבתי שזו הייתה ההזדמנות לפחות לתוכנית אחת, לתת הרגשה שאולי משהו ישתנה.... אז לא. TNA זה TNA, וזה אותו זבל שיש תמיד. עדיין קרבות אידיוטיים לאליפות, עדיין לא נותנים פוקוס למי שצריך באמת. בובי לאשלי הוא הוכחה, שתסריט מהודק מידי והגשה לא נכונה של הדמות הורגת. למה במשך חודשים הוא נתן ראיונות, ודיבר על MMA ובאמת שהוא נשמע בסדר גמור. ואז שמו אותו מול מצלמה בזירת אהבקות ו.... מוות. (כשהוא נכנס בהתחלה, הוא נראה יותר כמו שחקן בייסבול ולא MMA) הקרב הראשון היה הכי מעניין, אבל שוב, למה לדחוף אותם לקרב כזה מהר? מה הלחץ? אריק יאנג נתן פרומו קצת צפוי, ויותר מידי אנטי אמריקאי בשביל שאני אתחבר אליו. וגם מה היה הקטע עם הגילוח שיער (שלא עבר בכלל) קרב שולחנות רגיל, עם סוף רוסו אידיוטי. בוקר טי, וסטיינר מרביצים לפולי ולאשלי. ונשלאת השאלה - איך מישהו כמו סטיינר מרביץ עם תמונה בעובי של נייר, והתמונה נשארת שלמה. מיסתורי היקום? אולי. אפילו הפרומואים שלא קשורים לתוכנית אידיוטיים. מה היה הפורמו המוזר הזה לויקטורי רואד? זה כביכול היה פרומו לויקטויר רואד, אבל הראו קטעים מסתם אירועים שונים שלא קשורים לאירוע.... שוב פעם טמטום אבל, היה משהו אחר מגניב, וזה הקליפ פתיחה של התוכנית. למה קשה להם לעשות קליפ מגניב כזה לפני אירועים או קרבות? סך הכל תוכנית רעה, היה בערך 200 דברים רעים שספרתי בתוכ.... הא עכשיו הבנתי.
 

Dream Tim

New member
דעות מאוחרות.

תוכנית סבבה. הרננדז - ג'ו וסטיילס - מורגן היו שני קרבות מצויינים. חבל לי על דיוויזת ה-X ועל MCMG (שאני מסרב להאמין שהסטוריליין עם השלטים יוביל למשהו. מצד שני, לא חשבתי שהסטוריליין עם המצלמה של שלי יוביל לאנשהו). ה-World Elite זה דבר מצויין, ואני שמח על מקומו של אריק יאנג (בהתחלה חשבתי שמדובר באמריקני שבוגד בארצו וחשבתי שזה גאוני, אבל אז נזכרתי שהוא קנדי, אז נו, שוין). שווה צפייה, בכלמקרה.
 

Eddie4life

New member
2 נקודות ציון

סטיילס נגד מורגן מורגן הרננדז - שני ביג מנים קרב מצויין זה מה שטי אנ אי צריכה לדחוף למיין איבנט ככה קרבות האבקות צריכים להראות ולהרגיש לא רוצה את פולי במין איבנט אין לו מקום סטינג חייב להתחפף ואדון סטיילס צריך לקבל את מקומו סטייבלי פיסי בנהגת סטיילס בתוספת לאשלי דניאלס והרננדז אפשר גם לתבל עם ביר מאני שהם אובר בטירוף צריכים להתמודד מול המאפיה לאשלי סטינג פולי.???? אני לא מבין את זה תתקדמו כבר ריבונו של עולם איזה רוסטר יש לחברה הזו, תנצלו את המתאבקים האלו שכל מה שמגיע להם זה מיין איבנט וספוט ליים
 
למעלה