שרשור RAW

  • פותח הנושא ikits
  • פורסם בתאריך

ikits

New member
תוצאות מהירות

קריים טיים וקנדיס מישל נצחו את נייטרו, קנדי ומלינה. סנטינו ניצח את כריס מאסטרס. אורטון ניצח את פלייר. קרליטו ניצח את טורי ווילסון. קייד ומורדוך ניצחו את ההארדיז והפכו לאלופי הזוגות החדשים. ג'ון סינה ניצח את אומאגה וקאהלי בקרב משולש על תואר ה-WWE.
 

ikits

New member
תיקון קטן אבל משמעותי

קריים טיים וקנדיס מישל נצחו את נייטרו, קני ומלינה
 

ikits

New member
קארד ללא תוצאות

נייטרו, קני ומלינה מול קריים טיים וקנדיס מישל. סנטינו מול כריס מאסטרס. פלייר מול אורטון. טורי ווילסון מול קרליטו. קייד ומורדוך מול ההארדיז. קאהלי מול אומאגה מול ג'ון סינה.
 

C B 4 Real

New member
דעות קצרות אחרי צפייה

תוכנית משעממת מאד! ג'ף הארדי מגעיל אותי מבחינת המכירה שלו!! מישהו צריך להסביר לבחור שהוא לא יכול ללכת צולע לזירה כאילו הוא שבר רגל ואחרי זה לדפוק ספרינטים, דרופקיקס וקפיצות החוצה!!!
 
דעות רו לאחר צפייה ../images/Emo185.gif

אין לי הרבה כח לבזבז,אז ממש בקצרה: אני אוהב את וינס מקמהן המשוגע. רק שימשיך ככה. קנדיס נראית מאגניבה עם ה"בגדים" של קריים טיים. מאוד הופתעתי מהניצחון של קייד ומורדוך,מי אמר שבתקופה כ"כ גרועה הWWE עדיין לא יכולים ליצור הפתעות? הייתי בטוח שההארדיז ינצחו כנגד כל הסיכויים ואז קייד ומורדוך יעברו בדראפט לECW. מעניין אם הם יעברו בסוף ואולי יהפכו את החגורות לאליפויות של ECW ואז רו תשאר בלי חגורת זוגות
איי המין איבנט..מזל שאנחנו רואים במדייה פלייר ולא בטלוויזיה,ככה לפחות אפשר להעביר =/ לסיכום: חרא של תכנית,נרדמתי באמצע..רק הזכייה של מורדוך וקייד ומה שקרה אח"כ הקפיץ אותי וחוצמזה,זהו..
 

SeanONE

New member
דעות RAW לאחר צפייה

הבעיטה של נייטרו הייתה יפה
 

Taker4ever

New member
דעות RAW../images/Emo58.gif.

- לרגע היה נדמה שוינס המשוגע עומד להתפרץ בכל רגע, בטח זה מה שיוביל סטוריליינית לערב האלופים בואנג'אס. - אדג' רצה שקייד ומורדוך יהיו חלק מסטייבל שהוא רצה ליצור, ועכשיו הם אלופי הזוגות של RAW. האמת, גם ככה לא הבנתי איך אפשר לשלב את קייד ומורדוך בסטייבל שקורא לעצמו ה"מושלמים", כי מבלי להעליב, הם לא ממש נראים כאלה. - המיינאבנט היה דווקא סבבה, מי אמר שלקאלי אין קרבות טובים? הקטע עם המדרגות היה רצחני לאללה (מה שכן, נראה לי שהמדרגות לא היו פוגעות בסינה ממילא). לסיכום: תוכנית טובה.
 

h a r r y4

New member
צעד ענק

אפילו קני דייקסטרה ניצח את ריק פלייר, ובכלל, רנדי עשה את זה כבר בעבר... ממש לא "צעד ענק".
 

Break The Wall

New member
דעות RAW‏../images/Emo58.gif

* הסגמנט הראשון היה מצוין. וינס פשוט בונה נהדר את הגימיק החדש-ישן הזה שלו, יחד עם ההבעות מיליון הדולר שלו. * על איזה פוש דיברו שיתנו לקני ונייטרו? עד כה אני רואה שזה אפילו לא קרוב לפוש. לעשות ג'וב לטאג של ג'וברים? חבל.. * מאסטרס-מארלה היה נחמד. מארלה פשוט בנוי רע. הוא אפילו קיבל היטים! על מה הם חשבו עם הגימיק הזה? ואיפה שאר המידקארדרים הנורמאלים של RAW? נעלמו? * אין, וינס פשוט ענק עם הסגמנטים האלה. אפשר לעשות תוכניות שלמות רק עליו ולהנות. (התכוונתי לסגמנטים, לא לקרבות שלו, במיוחד לא מול לאשלי) * אורטון קוטל עוד אגדה בקרב סביר מינוס. פלייר צריך לפרוש. אין שום חדש תחת השמש, בעוד שהיה כתוב ש"יקברו" את אורטון, עכשיו רק מוציאים אותו אובר ואובר שבוע אחר שבוע? וואו, אחלה עונש WWE.. אולי גם אני אתחיל לשבור דברים במלונות.. * היה נחמד לראות את קרליטו היל שוב. שטורי לא תיכנס לזירה שוב, אמן. שתהיה רק מאחורי הקלעים עם הנייצ'ר בוי. * ההארדיז- מרדוך וקייד היה די טוב. חבל שנותנים לטאג הפושר הזה עם הגימיק הישן את האליפות. לדעתי WGTT היו יכולים להיות אלופים הרבה יותר טובים. זה רק אני, או שלולר וג'יי אר עשו 200 טעויות בקריאת שמות טרבור מרדוק וקייד? "לולר:קייד הוציא את הרגל מהחבל! JR: לא קינג, זה מרדוק! מרדוק הוציא את הרגל מהחבל! לולר: או.." * גוד, איזה זוועת אלוהים. שימו את קאהלי, ג'ף הארדי ובובי לאשלי בקרב יחדיו. תראו את הקרב לאנשים שלא ראו היאבקות מקצוענית מעולם, ואז תנסו לשכנע אותם שחלק מ-"המכות" אמיתיות. אלוהים, קאהלי מוכר כל כך גרוע. העיפו עלייך מדרגות ברזל! תיפול! הו, הנה אתה נופל! ג'ון סינה מנצח אותם שוב.. פליז, אל תמשיכו את הפיוד הזה של סינה-קאהלי.. סה"כ תוכנית נחמדה, עם סגמנטים מצוינים של ויני מאק. הקרבות קצת פחות מלהיבים.
 

BeN ShaDe

New member
דעות ראו.

תוכנית די משעממת שלא בונה כלום לוונג'נס ואותו הדבר גם יהיה ב-ECW וסמאקדאון בגלל שה-WWE רוצים לחכות אחרי הדראפט ואז להתחיל את הבנייה לאירוע. הדבר היחידי שהיה טוב בתוכנית היה כל דבר שכלל את וינס מקמהון. הבנאדם פשוט שיחק אותה בתוכנית הזאת? מה עוד היה טוב? קני ונייטרו ביחד , טורי חוטפת עוד בקברייקר , אורטון יוצא עוד אובר וסינה יוצא הכי אובר שיש. אה... וקנדיס.
 

mr alboher

New member
הערת ראו

למרות שניסו להציג את מיסטר מקמהון בתור משוגע ( והוא עשה עבודה טובה ) , נראה לי שדווקא ג'רי לולר השתגע . באמצע הקרב של ההארדיז הוא אשכרה שאל את ג'יי אר מה יקרה אם יפרידו בין ההארדיז בדראפט , כאילו כמה עוד אפשר להפריד ביניהם , אולי ישלחו את ג'ף בחזרה לTNA ?? זה רק מראה כמה הדראפט כבר לא רלבנטי , לאשלי נמצא רוב הזמן בראו והוא להזכירכם אלוף הECW כמו גם מאט הארדי , אבל בתור חובב דראפטים והגרלות למיניהם אני מחכה כבר בכליון עיניים לשבוע הבא וגם הערב הערכה למיסטר מקמהון נשמע לי לא רע בכלל . אה כן , ואחרי שהגרייט קאלי הפך לג'ובר אפשר לדעתי להעיף אותו להיט , הוא ישתלב שם מצוין עם ויסרה
 

AJAX STEELS

New member
דעה ../images/Emo58.gif

בלעעע! נקווה שמשהו יהיה מעניין שבוע הבא בדרפט, כי אם לא אז משבוע הבא אני גמרתי עם ראו...
 

Dream Tim

New member
!!! (אין דעה בכותרת).

ה-WWE הזכירו דבר שקרה לפני חמש שנים!
 
למעלה