שרשור תמונות של הפירסים והקעקועים

shorts1

New member
מדהים../images/Emo2.gif

אהבתי את הקעקוע של הסנוניות..פשוט מדהים:)
 
../images/Emo80.gifאיזה יפים הם../images/Emo99.gif

 

LightbuIb sun

New member
העגיל בגבה שלי

החלפתי לפני 10 דק' מבארבל כסוף רגיל לחישוק לחץ כחול מטאלי מניוביום. אני מקווה שבבוקר זה לא יהיה אדום או משהו............. לדעתכם החישוק גדול מידיי או בסדר?
 

Musedol

New member
היי ילדון,

חישוק זה מקסים, אבל לדעתי האישית זה קצת קצת גדול מדי.. היה לי כזה בגבה גם וזה קצת מעצבן בהתחלה להיזהר עליו.. עד היום שאני מורידה חולצה אני ממש מעבירה את זה מעל הגבה, כבר נהיה רגיל לי
מקסים לך, תתחדש יקירי!
 

LightbuIb sun

New member
שלום ילדונת,

האפשרויות שלי הן: 1. בארבל 2. חישוק יחסית גדול. כי ה"מרחק" בין 2 החורים , הוא די גדול....ככה שחישוק קטן ישים לחץ על החורים ועלול לגרום דחייה וזה.... אני לא סגור על זה, אולי אני אחליף חזרה לבארבל מחר. קודם אני צריך להלל את עצמי על שהצלחתי לסגור בגבה חישוק לחץ...זה היה מייגע. רגע, אז מה מקסים לי?
אמרת שגדול מידיי...חח
 

GoneWithTheSin

New member
אהבתי את העין שלך ../images/Emo13.gif

אני מסכימה איתך שככל הנראה חישוק קטן יותר יגרום לדחייה, החישוק הנ"ל באמת נראה קצת גדול אבל אני חושבת שבפרופורציה לפנים זה סבבה.. מה גם, אין לך אפשרות לחישוק קטן יותר בגלל המרחק בין החורים.
 

LightbuIb sun

New member
תודה../images/Emo13.gif

ואני לא יודע, אשאר עם החישוק כמה ימים ואראה אם אני מרוצה.....אם לא, אני אחזיר את הבארבל. וכן, כמו שאני <וגם את> אמרנו...המרחק בין החורים גדול מידיי בשביל חישוק קטן. <בעיקר בגלל שעל ההתחלה היה לי בארבל, אז הפירסר עשה את החור בהתחשב בגודל של הבארבל..:))
 

The Dew

New member
אני אגיד לך מה

כל פעם שאני רואה מישהו עם חישוק בגבה ישר אני כולי בפחדים שזה יתלש לו
ועכשיו ברצינות, אם אתה עם חישוק אז תיזהר, גם בלילה וכל זה, שזה לא ייתפס במשהו ואז.. אאוצ'. :\
 

LightbuIb sun

New member
חח,

גם שאני ראיתי פעם חישוקים בגבה ממש פחדתי מזה, ועכשיו שאני עם חישוק...זה לא ממש מפחיד אותי. אבל אני נזהר, גם שהייתי עם הבארבל נזהרתי ששום דבר לא ידע בגבה שלי. (חוץ מאולי מגבת אחרי מקלחת, שלא הייתה לי בעיה עם זה..) תודה על הדאגה, אני אטפל בו יפה:)
 
בדרך כלל אני לא אוהבת חישוק בגבה,

ואם כן אז משהו קטנטן, אבל אני חושבת שזה מדהים עליך, אולי בגלל המבנה של העין. מה שכן, תשמור עליו:] אחלה עין.
 
למעלה