שרשור תמונות של הפירסים והקעקועים

B B A

New member
יצאה חרא תמונה.

אני פשוט אתן קישור לתמונות האחרות.
 

צול1

New member
אין, אני פשוט אוהב את הקעקוע שלך

הוא באמת בין הקעקועים היפים ביותר שאני אי פעם ראיתי. אפשר לשאול מאיפה עלה לך הרעיון לעשות אותו?
 

LightbuIb sun

New member
הייתכן?

הנה תמונה של אותו קעקוע, שלך אני מניח. יש לי אותה כבר המון זמן על המחשב....... אני מצטער לאכזב או משהו, (או סתם לעצבן אותך) אבל יש לי תור לחודש הבא לעשות את אותו הקעקוע.... רק את הפירמידה, בלי הכיתוב ובלי ה"מסגרת".. אבל עדיין את זה. (אגב אני לא חס וחלילה מעתיק את ה"סקיצה" שלך לקעקוע....אני פשוט מקעקע את אותו הציור, ואני רציתי לעשות את אותו הציור עוד לפני שראיתי את התמונה הזו)
 
זה לא רעיון שלו ככה שאין לך

סיבה להתנצל. חוצ'מזה שכבר קיימים אנשים שיקעקעו את זה לפני שניכם, ככה שאין ממש מה לדאוג.
 

LightbuIb sun

New member
לא בקטע של חרטה,

אבל אני מתאר לעצמי שיש אנשים שלא יהיה להם כיף לשמוע שעושים בול את מה שעשו. <למרות שגם אני, גם הוא, וגם את- יודעים שיש אנשים שעשו את זה לפנינו, ויש שיעשו את זה גם אחרינו..את הקעקוע הזה.>
 

Mindless Az

New member
גם אני הולך להתקעקע את הסמל הזה

בערך, הוא יהיה בסגנון קצת יותר שונה. אבל כמו שאמרו, הסמל הזה יותר מדי נפוץ ומוכר בשביל שמישהו באמת יחשוש שמישהו אחר גם יעשה אותו.
 

nnb911

New member
חחחח זכויות יוצרים על סמל שנמצא

חחחח זכויות יוצרים על סמל שנמצא בתוך ארנקים של מיליוני אמריקאים.. לא עשיתי את הקעקוע בשביל להיות מקורי! לפי האמונות שלי ברגע שאתה עושה קעקוע תמיד יהיה מצב שמישהו אחר יעשה אותו דבר או משהו דומה.. הקטע המקורי פה זה מה שהוא מסמל בשבילך שם אף אחד לא יכול לקבוע לך ולעשות אותו דבר..
 

B B A

New member
קודם כל תודה.

הקוי הוא אלמנט קיעקוע מאוד נפוץ בתחום האוריינטלי. ע"פ המיתולוגיה היפנית (שהושאלה מהמיתולוגיה הסינית), הדרקון הוא למעשה דג קוי ששחה במעלה הנהר. דג קוי שיצליח להשלים את המסע במעלה הנהר ונגד הזרם יזכה להפוך לדרקון. הקוי מסמל נחישות, אומץ, רצון וכל מה שמסע במעלה הנהר מסמל. אני מזדהה עם המשמעות המיתולוגית שלו ומוצא בה גם משהו סמנטי בשבילי- בתקווה שיום אחד אני ארגיש שהמסע במעלה הנהר הושלם ושאפשר לתת לקעקע דרקון.
 

חמדונה

New member
כל פעם שאני רואה את הקעקועים שלך

אני אומרת לך (או לפחות מתכוונת להגיד), שהם ממש ממש יפים. כולם.
 

LightbuIb sun

New member
החתימה שלך, מקהלת...

מגילת קהלת היא הקטע היחיד בתנ"ך שקראתי מההתחלה ועד הסוף- ופשוט נהניתי מהכל. אני לא יודע אם כתבת את הציטוט מתוך צחוק על העניין או רצינות- אבל פשוט קטע מעולה.
 

The fatamorgana

New member
בכלל קהלת מגילה מדהימה..

כל-הנחלים הולכים אל-הים, והים איננו מלא; אל-מקום, שהנחלים הולכים--שם הם שבים, ללכת... המון מוסר מפי שלמה המלך =)
 
למעלה