התייחסותי לאיחוד האשכולותשרשור תמונות רכבת היסטוריות
אולי בכל זאת?התייחסותי לאיחוד האשכולות
לדעתי, זה יוצר פח גדול שמאוד קשה להתייחס אליו במקרה של פיתוח דיון על תמונה מסוימת כפי שאכן קרה.
אני מכיר בסמכות המנהל
קיימות ברשותי תמונות היסטוריות נוספות מעניינות, וחבל לי שיתבזבזו בתוך אשכול 'כל-בויניק' שכזה כיון שכך אשמור את תמונותיי לעצמי.
תגובתך מצערתהתייחסותי לאיחוד האשכולות
לדעתי, זה יוצר פח גדול שמאוד קשה להתייחס אליו במקרה של פיתוח דיון על תמונה מסוימת כפי שאכן קרה.
אני מכיר בסמכות המנהל
קיימות ברשותי תמונות היסטוריות נוספות מעניינות, וחבל לי שיתבזבזו בתוך אשכול 'כל-בויניק' שכזה כיון שכך אשמור את תמונותיי לעצמי.
תגובתך מצערת
אני מכיר בזכותך לעשות "ברוגז", רצונו של אדם כבודו. חבל.
אתה צריך להבין שפתיחת מספר שירשורים באותו עמוד בזה אחר זה, דוחקת שירשורים אחרים כלפי מטה לדף השני, ולכן עוד מקדמת דנא מקובל בפורומי תפוז מטעמי נימוס לקבץ שירשורי תמונות ושירשורים בנושאים דומים. לכן לא צריך להעלב אלא להבין שיש סיבה מאחורי זה.
אני מציע שכפשרה תידבר עם המנהל/ים ליצירת שירשור תמונות יומי, שבועי או בכל רוח זמן אחר שייתחשק לך.
שים לבבהחלט נשמח ליצור שרשורים שונים בנושאים שונים
למשל שרשור קטרים, שרשור תחנות וכדומה. נייף, אנא פנה אלי בפרטי, ונדון בפורמט הרצוי.
 
לא חייבים לאחד את הכל לשרשור אחד - איחדתי הבוקר את השרשורים הרבים כי לא נשאר כמעט מקום בעמוד הראשי לשרשורים אחרים, וזאת אף על פי שמאוד אהבתי את התמונות הללו ואת הדיון שמסביבן.
אז בוא נסכים להפריד את הדיונים הגדולים כשהם קוריםשים לב
הבט, העליתי בשרשור אחד את תמונות המושבים כי הבנתי שמיותר וטרחני לפתוח נושא מיוחד לכל תמונה ותמונה, משא"כ בתמונות קטרים, למרות שמדובר בקטגוריה אחת 'קטרים', אבל התמונות הן שונות, איחודם לכדי שרשור אחד מונעת התפתחות דיון עניפה ומסודרת בייחס לכל תמונה.
כיון שכך להעלות תמונות קטרים מהיבטים שונים: נוף סביבתי, חיבורם לרכבות מסויימות, מצבים שונים הכל לשרשור אחד, זה 'לקבור' את התמונה מבלי לאפשר דיון אפקטיבי בצורה מסודרת וברורה.
זוהי דעתי, לגיטימי שייחלקו עלי.
אז בוא נסכים להפריד את הדיונים הגדולים כשהם קורים
ואם בכל זאת אתה רוצה להעלות תמונה-תמונה בנפרד, אולי להוריד מעט את התדירות? (אם כי זה גם יצער אותי, כי אני מאוד נהנה מהכמות והאיכות שהעלית.)
 
בתור התחלה אפריד את משולש תל ברוך להודעה ראשית, כי התפתח שם דיון מכובד.
והפרדה כזו לא סופרת הודעות, איך קרה 262 תגובות אשר מזערו אתאז בוא נסכים להפריד את הדיונים הגדולים כשהם קורים
ואם בכל זאת אתה רוצה להעלות תמונה-תמונה בנפרד, אולי להוריד מעט את התדירות? (אם כי זה גם יצער אותי, כי אני מאוד נהנה מהכמות והאיכות שהעלית.)
 
בתור התחלה אפריד את משולש תל ברוך להודעה ראשית, כי התפתח שם דיון מכובד.
ממש לאתגובתך מצערת
אני מכיר בזכותך לעשות "ברוגז", רצונו של אדם כבודו. חבל.
אתה צריך להבין שפתיחת מספר שירשורים באותו עמוד בזה אחר זה, דוחקת שירשורים אחרים כלפי מטה לדף השני, ולכן עוד מקדמת דנא מקובל בפורומי תפוז מטעמי נימוס לקבץ שירשורי תמונות ושירשורים בנושאים דומים. לכן לא צריך להעלב אלא להבין שיש סיבה מאחורי זה.
אני מציע שכפשרה תידבר עם המנהל/ים ליצירת שירשור תמונות יומי, שבועי או בכל רוח זמן אחר שייתחשק לך.
אני חושב שאני זוכר תקופה מילדותי שבה התהלכו על המסילותשרשור תמונות רכבת היסטוריות
אתה זוכר נכון - לי זכור שהיינו חוצים מאחורי רכבת חונהאני חושב שאני זוכר תקופה מילדותי שבה התהלכו על המסילות
אני זוכר שפעם נסעתי עם אמי ברכבת בסביבות שנת 1995 מתחנת הרכבת הישנה בירושלים (ליד החאן) לתחנת הרכבת בבית שמש. הייתי אז בן 3 בערך, וזכור לי במעומעם שהיתה אפשרות להתהלך על המסילות בתחנות כדי לחצות אותן. אני לא זוכר אם זה באמת היה כך אז או שאני סתם מתבלבל עם תמונות מפעם שראיתי בנעוריי או בבגרותי. מתי הנוהל של אי ירידה לפסי הרכבת בתחנות התחיל? מתי התחילו להיות מעברים עיליים או תת-קרקעיים בין הרציפים? באיזה גובה היו לפני כן הרציפים?
אני זוכר חציה של מסילות בתחנת לודאני חושב שאני זוכר תקופה מילדותי שבה התהלכו על המסילות
אני זוכר שפעם נסעתי עם אמי ברכבת בסביבות שנת 1995 מתחנת הרכבת הישנה בירושלים (ליד החאן) לתחנת הרכבת בבית שמש. הייתי אז בן 3 בערך, וזכור לי במעומעם שהיתה אפשרות להתהלך על המסילות בתחנות כדי לחצות אותן. אני לא זוכר אם זה באמת היה כך אז או שאני סתם מתבלבל עם תמונות מפעם שראיתי בנעוריי או בבגרותי. מתי הנוהל של אי ירידה לפסי הרכבת בתחנות התחיל? מתי התחילו להיות מעברים עיליים או תת-קרקעיים בין הרציפים? באיזה גובה היו לפני כן הרציפים?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.