שרשור תמונות רכבת היסטוריות

מצב
הנושא נעול.

alantan

New member
שרשור תמונות רכבת היסטוריות

שרשור תמונות רכבת היסטוריות
 

נייף

New member
התייחסותי לאיחוד האשכולות

שרשור תמונות רכבת היסטוריות
התייחסותי לאיחוד האשכולות
לדעתי, זה יוצר פח גדול שמאוד קשה להתייחס אליו במקרה של פיתוח דיון על תמונה מסוימת כפי שאכן קרה.

אני מכיר בסמכות המנהל

קיימות ברשותי תמונות היסטוריות נוספות מעניינות, וחבל לי שיתבזבזו בתוך אשכול 'כל-בויניק' שכזה כיון שכך אשמור את תמונותיי לעצמי.
 

Bus Nerd

Active member
אולי בכל זאת?

התייחסותי לאיחוד האשכולות
לדעתי, זה יוצר פח גדול שמאוד קשה להתייחס אליו במקרה של פיתוח דיון על תמונה מסוימת כפי שאכן קרה.

אני מכיר בסמכות המנהל

קיימות ברשותי תמונות היסטוריות נוספות מעניינות, וחבל לי שיתבזבזו בתוך אשכול 'כל-בויניק' שכזה כיון שכך אשמור את תמונותיי לעצמי.
אולי בכל זאת?
 
תגובתך מצערת

התייחסותי לאיחוד האשכולות
לדעתי, זה יוצר פח גדול שמאוד קשה להתייחס אליו במקרה של פיתוח דיון על תמונה מסוימת כפי שאכן קרה.

אני מכיר בסמכות המנהל

קיימות ברשותי תמונות היסטוריות נוספות מעניינות, וחבל לי שיתבזבזו בתוך אשכול 'כל-בויניק' שכזה כיון שכך אשמור את תמונותיי לעצמי.
תגובתך מצערת
אני מכיר בזכותך לעשות "ברוגז", רצונו של אדם כבודו. חבל.

אתה צריך להבין שפתיחת מספר שירשורים באותו עמוד בזה אחר זה, דוחקת שירשורים אחרים כלפי מטה לדף השני, ולכן עוד מקדמת דנא מקובל בפורומי תפוז מטעמי נימוס לקבץ שירשורי תמונות ושירשורים בנושאים דומים. לכן לא צריך להעלב אלא להבין שיש סיבה מאחורי זה.

אני מציע שכפשרה תידבר עם המנהל/ים ליצירת שירשור תמונות יומי, שבועי או בכל רוח זמן אחר שייתחשק לך.
 

alantan

New member
בהחלט נשמח ליצור שרשורים שונים בנושאים שונים

תגובתך מצערת
אני מכיר בזכותך לעשות "ברוגז", רצונו של אדם כבודו. חבל.

אתה צריך להבין שפתיחת מספר שירשורים באותו עמוד בזה אחר זה, דוחקת שירשורים אחרים כלפי מטה לדף השני, ולכן עוד מקדמת דנא מקובל בפורומי תפוז מטעמי נימוס לקבץ שירשורי תמונות ושירשורים בנושאים דומים. לכן לא צריך להעלב אלא להבין שיש סיבה מאחורי זה.

אני מציע שכפשרה תידבר עם המנהל/ים ליצירת שירשור תמונות יומי, שבועי או בכל רוח זמן אחר שייתחשק לך.
בהחלט נשמח ליצור שרשורים שונים בנושאים שונים
למשל שרשור קטרים, שרשור תחנות וכדומה. נייף, אנא פנה אלי בפרטי, ונדון בפורמט הרצוי.
&nbsp
לא חייבים לאחד את הכל לשרשור אחד - איחדתי הבוקר את השרשורים הרבים כי לא נשאר כמעט מקום בעמוד הראשי לשרשורים אחרים, וזאת אף על פי שמאוד אהבתי את התמונות הללו ואת הדיון שמסביבן.
 

נייף

New member
שים לב

בהחלט נשמח ליצור שרשורים שונים בנושאים שונים
למשל שרשור קטרים, שרשור תחנות וכדומה. נייף, אנא פנה אלי בפרטי, ונדון בפורמט הרצוי.
&nbsp
לא חייבים לאחד את הכל לשרשור אחד - איחדתי הבוקר את השרשורים הרבים כי לא נשאר כמעט מקום בעמוד הראשי לשרשורים אחרים, וזאת אף על פי שמאוד אהבתי את התמונות הללו ואת הדיון שמסביבן.
שים לב
הבט, העליתי בשרשור אחד את תמונות המושבים כי הבנתי שמיותר וטרחני לפתוח נושא מיוחד לכל תמונה ותמונה, משא"כ בתמונות קטרים, למרות שמדובר בקטגוריה אחת 'קטרים', אבל התמונות הן שונות, איחודם לכדי שרשור אחד מונעת התפתחות דיון עניפה ומסודרת בייחס לכל תמונה.
כיון שכך להעלות תמונות קטרים מהיבטים שונים: נוף סביבתי, חיבורם לרכבות מסויימות, מצבים שונים הכל לשרשור אחד, זה 'לקבור' את התמונה מבלי לאפשר דיון אפקטיבי בצורה מסודרת וברורה.
זוהי דעתי, לגיטימי שייחלקו עלי.
 

alantan

New member
אז בוא נסכים להפריד את הדיונים הגדולים כשהם קורים

שים לב
הבט, העליתי בשרשור אחד את תמונות המושבים כי הבנתי שמיותר וטרחני לפתוח נושא מיוחד לכל תמונה ותמונה, משא"כ בתמונות קטרים, למרות שמדובר בקטגוריה אחת 'קטרים', אבל התמונות הן שונות, איחודם לכדי שרשור אחד מונעת התפתחות דיון עניפה ומסודרת בייחס לכל תמונה.
כיון שכך להעלות תמונות קטרים מהיבטים שונים: נוף סביבתי, חיבורם לרכבות מסויימות, מצבים שונים הכל לשרשור אחד, זה 'לקבור' את התמונה מבלי לאפשר דיון אפקטיבי בצורה מסודרת וברורה.
זוהי דעתי, לגיטימי שייחלקו עלי.
אז בוא נסכים להפריד את הדיונים הגדולים כשהם קורים
ואם בכל זאת אתה רוצה להעלות תמונה-תמונה בנפרד, אולי להוריד מעט את התדירות? (אם כי זה גם יצער אותי, כי אני מאוד נהנה מהכמות והאיכות שהעלית.)
&nbsp
בתור התחלה אפריד את משולש תל ברוך להודעה ראשית, כי התפתח שם דיון מכובד.
 

נייף

New member
הערכה רבה

אז בוא נסכים להפריד את הדיונים הגדולים כשהם קורים
ואם בכל זאת אתה רוצה להעלות תמונה-תמונה בנפרד, אולי להוריד מעט את התדירות? (אם כי זה גם יצער אותי, כי אני מאוד נהנה מהכמות והאיכות שהעלית.)
&nbsp
בתור התחלה אפריד את משולש תל ברוך להודעה ראשית, כי התפתח שם דיון מכובד.
הערכה רבה
אני מעריך מאוד את התייחסותך לעניין, אשתדל לאזן בין הדברים.
הוי אומר, תמונה שנראה לי שתזכה לתשומת לב רבה אפתח אותה באשכול נפרד. תמונות שניתן להכלילם יחד, ארכז אותם באשכול אחד.

כמו"כ, לא "אפציץ" את הפורום אלא מדי שבוע אעלה טיפין טיפין, אשכול אחד או שניים.
 

arseny92

Well-known member
מנהל
והפרדה כזו לא סופרת הודעות, איך קרה 262 תגובות אשר מזערו את

אז בוא נסכים להפריד את הדיונים הגדולים כשהם קורים
ואם בכל זאת אתה רוצה להעלות תמונה-תמונה בנפרד, אולי להוריד מעט את התדירות? (אם כי זה גם יצער אותי, כי אני מאוד נהנה מהכמות והאיכות שהעלית.)
&nbsp
בתור התחלה אפריד את משולש תל ברוך להודעה ראשית, כי התפתח שם דיון מכובד.
והפרדה כזו לא סופרת הודעות, איך קרה 262 תגובות אשר מזערו את
השרשור כשבפועל אין כמות כזו של תגובות שם
 

נייף

New member
ממש לא

תגובתך מצערת
אני מכיר בזכותך לעשות "ברוגז", רצונו של אדם כבודו. חבל.

אתה צריך להבין שפתיחת מספר שירשורים באותו עמוד בזה אחר זה, דוחקת שירשורים אחרים כלפי מטה לדף השני, ולכן עוד מקדמת דנא מקובל בפורומי תפוז מטעמי נימוס לקבץ שירשורי תמונות ושירשורים בנושאים דומים. לכן לא צריך להעלב אלא להבין שיש סיבה מאחורי זה.

אני מציע שכפשרה תידבר עם המנהל/ים ליצירת שירשור תמונות יומי, שבועי או בכל רוח זמן אחר שייתחשק לך.
ממש לא
זה ממש לא עניין של ברוגז, הגבתי אובייקטיבית לאיחוד.

לקבור תמונות מעניינות בשרשור ארוך, זה לא אפקטיבי, זה מבלבל על מה התגובה ועל מה ההתייחסות, זה הכל!
 

aryeri

Member
אני חושב שאני זוכר תקופה מילדותי שבה התהלכו על המסילות

שרשור תמונות רכבת היסטוריות
אני חושב שאני זוכר תקופה מילדותי שבה התהלכו על המסילות
אני זוכר שפעם נסעתי עם אמי ברכבת בסביבות שנת 1995 מתחנת הרכבת הישנה בירושלים (ליד החאן) לתחנת הרכבת בבית שמש. הייתי אז בן 3 בערך, וזכור לי במעומעם שהיתה אפשרות להתהלך על המסילות בתחנות כדי לחצות אותן. אני לא זוכר אם זה באמת היה כך אז או שאני סתם מתבלבל עם תמונות מפעם שראיתי בנעוריי או בבגרותי. מתי הנוהל של אי ירידה לפסי הרכבת בתחנות התחיל? מתי התחילו להיות מעברים עיליים או תת-קרקעיים בין הרציפים? באיזה גובה היו לפני כן הרציפים?
 

alantan

New member
אתה זוכר נכון - לי זכור שהיינו חוצים מאחורי רכבת חונה

אני חושב שאני זוכר תקופה מילדותי שבה התהלכו על המסילות
אני זוכר שפעם נסעתי עם אמי ברכבת בסביבות שנת 1995 מתחנת הרכבת הישנה בירושלים (ליד החאן) לתחנת הרכבת בבית שמש. הייתי אז בן 3 בערך, וזכור לי במעומעם שהיתה אפשרות להתהלך על המסילות בתחנות כדי לחצות אותן. אני לא זוכר אם זה באמת היה כך אז או שאני סתם מתבלבל עם תמונות מפעם שראיתי בנעוריי או בבגרותי. מתי הנוהל של אי ירידה לפסי הרכבת בתחנות התחיל? מתי התחילו להיות מעברים עיליים או תת-קרקעיים בין הרציפים? באיזה גובה היו לפני כן הרציפים?
אתה זוכר נכון - לי זכור שהיינו חוצים מאחורי רכבת חונה
אבל יכול להיות שגם במצבים אחרים היינו חוצים.
הרציפים היו נמוכים יותר והיה טיפוס לא קטן לעלות מהרציף לקרון.
 

מענדי

New member
אני זוכר חציה של מסילות בתחנת לוד

אני חושב שאני זוכר תקופה מילדותי שבה התהלכו על המסילות
אני זוכר שפעם נסעתי עם אמי ברכבת בסביבות שנת 1995 מתחנת הרכבת הישנה בירושלים (ליד החאן) לתחנת הרכבת בבית שמש. הייתי אז בן 3 בערך, וזכור לי במעומעם שהיתה אפשרות להתהלך על המסילות בתחנות כדי לחצות אותן. אני לא זוכר אם זה באמת היה כך אז או שאני סתם מתבלבל עם תמונות מפעם שראיתי בנעוריי או בבגרותי. מתי הנוהל של אי ירידה לפסי הרכבת בתחנות התחיל? מתי התחילו להיות מעברים עיליים או תת-קרקעיים בין הרציפים? באיזה גובה היו לפני כן הרציפים?
אני זוכר חציה של מסילות בתחנת לוד
בקיץ בתחילת שנות התשעים, וגם לאחר מכן כשהמעבר התת-קרקעי בכניסה לתחנה היה בשיפוצים, היו חוצים את המסילות על מנת להגיע לרציף.
&nbsp
בימי שישי לפני הצהרים היינו נוסעים ברכבת שהגיעה מירושלים לכפר-חבד. האפשרות היחידה להגיע לרציף 1 היתה במעבר על המסילות. באיזור הכניסה לשרותים של היום היו מדרגות שאיפשרו עליה למפלס הרציף. בשלב מסויים הרסו את המדרגות והשלימו את הרציף.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה