שרשור תמונות מ- A1

מצב
הנושא נעול.

luckydude

Active member
בתצורה הזו הקטר החשמלי די יכביד על הרכבת

הנה דרך "פחות הזויה": רכבת דו-ראשית חשמל+דיזל בלי לנתק דבר.
את קטר הדיזל אפשר לכבות ולנטרל כשמתקרבים למנהרה. כמובן שהמשקל "המת" יעלה כל הדרך לירושלים, ועלויות האנרגיה והתפעול יעלו בהתאם. ורזרבה של קטרים לצורך כזה, כלל איני בטוח שקיימת.
האופציה הזאת אמנם פחות הזויה מהאחרות, אבל עדיין...
ככל שהמועד מתקרב, אני משתכנע יותר ויותר שהגורמים הפוליטיים יצטרכו להשלים עם הדחייה ו"לאכול את הכובע". לכל היותר, כמו שכבר כתבתי פעם - "נסיעת בכורה" מתוקשרת תתבצע במועד, ולא יותר מזה.
בתצורה הזו הקטר החשמלי די יכביד על הרכבת
בקטע הלא מחושמל מיכיוון שהקטר החשמלי שוקל פחות או יותר כמו קטר הדיזל (אם כי הוא לפחות פי שתיים יותר עוצמתי ממנו).
 

easylivin

New member
אכן. לפחות בקטע הלא-מחושמל השיפוע קטן יחסית.

בתצורה הזו הקטר החשמלי די יכביד על הרכבת
בקטע הלא מחושמל מיכיוון שהקטר החשמלי שוקל פחות או יותר כמו קטר הדיזל (אם כי הוא לפחות פי שתיים יותר עוצמתי ממנו).
אכן. לפחות בקטע הלא-מחושמל השיפוע קטן יחסית.
 
למיטב ידיעתי, החישמול במנהרות לא אמור לקחת הרבה זמן

==6==
החישמול במנהרה 1 עדיין לא מוכן, כמובן. אבל זוג מסילות מוגמרות מגיע כבר עד גשר 7.
למיטב ידיעתי, החישמול במנהרות לא אמור לקחת הרבה זמן
דווקא הרכבת המסילות לקחה זמן רב, ואני שמח לשמוע שיש כבר מסילות עד גשר 7.
 
לפי תוכנית העבודה של משרד התחבורה

מתי מתחילו את חשמול איילון>הרצליה?
לפי תוכנית העבודה של משרד התחבורה
מסילת איילון - הרצליה אמורה להיות חשמלית עד סוף 2019. אם זה יקרה במציאות - ימים יגידו. לפי אותה תוכנית, סיום החשמול בקו לירושלים היה אמור להסתיים כבר - כמו שאנחנו רואים זה עדיין לא קרה.
 

luckydude

Active member
איילון-הרצליה זה חלק מהנתיב הקריטי

לפי תוכנית העבודה של משרד התחבורה
מסילת איילון - הרצליה אמורה להיות חשמלית עד סוף 2019. אם זה יקרה במציאות - ימים יגידו. לפי אותה תוכנית, סיום החשמול בקו לירושלים היה אמור להסתיים כבר - כמו שאנחנו רואים זה עדיין לא קרה.
איילון-הרצליה זה חלק מהנתיב הקריטי
לכן זה אמור כביכול להיות גמור עד פסח.
 

25306yosef

New member
אמור כביכול להיות גמור עד פסח...

איילון-הרצליה זה חלק מהנתיב הקריטי
לכן זה אמור כביכול להיות גמור עד פסח.
אמור כביכול להיות גמור עד פסח...
אשרי המאמין.

אשרי המאמין לפוליטיקאים ולאנשי יחסי הציבור העובדים עבורם.
 
נראה לי שכל אחד מכם התייחס למסילות איילון-הרצליה אחרות

איילון-הרצליה זה חלק מהנתיב הקריטי
לכן זה אמור כביכול להיות גמור עד פסח.
נראה לי שכל אחד מכם התייחס למסילות איילון-הרצליה אחרות
אתה התייחסת למסילות הקיימות (המערביות) והוא התייחס למסילות העתידיות (המזרחיות) שהן חלק מפרויקט מסילת השרון והחשמול שלהם אכן אמור להסתיים עד סוף 2019 יחד עם חשמול כל לולאת השרון-הירקון והמסילות למשה דיין.

סביר להניח שהחשמול של המערביות לא יסתיים עד אפריל 2018 ושל המזרחיות לא יסתיים עד סוף 2019 (שההשלמה שלהם ללא חשמול מתוכננת למתישהו בסוף 2018 או תחילת 2019).
 

Ccyclist

Well-known member
באיילון צריך להקים פורטלים לכל 4 המסילות.

נראה לי שכל אחד מכם התייחס למסילות איילון-הרצליה אחרות
אתה התייחסת למסילות הקיימות (המערביות) והוא התייחס למסילות העתידיות (המזרחיות) שהן חלק מפרויקט מסילת השרון והחשמול שלהם אכן אמור להסתיים עד סוף 2019 יחד עם חשמול כל לולאת השרון-הירקון והמסילות למשה דיין.

סביר להניח שהחשמול של המערביות לא יסתיים עד אפריל 2018 ושל המזרחיות לא יסתיים עד סוף 2019 (שההשלמה שלהם ללא חשמול מתוכננת למתישהו בסוף 2018 או תחילת 2019).
באיילון צריך להקים פורטלים לכל 4 המסילות.
אם יחשמלו את שתי המערביות בלבד אז יצטרכו לפרק חלק מהחישמולת בעת חישמול המזרחית הקיימת והרביעית. בהגנה יש תוכנית למערכת מפלגים מסועפת בת כ 6 מסילות שתאפשר מעבר ממסילות לוד למסילות המזרחיות ואני בטוח שיש צמתים חשובים בת"א מרכז ובהרצליה שמצריכים פורטלים.
&nbsp
יתכן שאפשר שלא לחשמל חלקים מהמסילה המזרחית והמסילה הרביעית העתידית אבל אי אפשר לבנות את החישמול ללא החלקים התומכים המשותפים לכל המסילות, לפחות במפלגים.
 
בין האוניברסיטה להרצליה המסילות המזרחיות עדיין לא קיימות

באיילון צריך להקים פורטלים לכל 4 המסילות.
אם יחשמלו את שתי המערביות בלבד אז יצטרכו לפרק חלק מהחישמולת בעת חישמול המזרחית הקיימת והרביעית. בהגנה יש תוכנית למערכת מפלגים מסועפת בת כ 6 מסילות שתאפשר מעבר ממסילות לוד למסילות המזרחיות ואני בטוח שיש צמתים חשובים בת"א מרכז ובהרצליה שמצריכים פורטלים.
&nbsp
יתכן שאפשר שלא לחשמל חלקים מהמסילה המזרחית והמסילה הרביעית העתידית אבל אי אפשר לבנות את החישמול ללא החלקים התומכים המשותפים לכל המסילות, לפחות במפלגים.
בין האוניברסיטה להרצליה המסילות המזרחיות עדיין לא קיימות
ולא יהיו קיימות עד פסח 2018.
לפי המצב בשטח, אני בספק אם הן יושלמו עד סוף 2018.
למעשה רק בשבועות האחרונים התחילו לעבוד באינטנסיביות על הקמת המבנה התחתון למסילות הללו.
כדי להקים את המסילות הללו צריך גם לפנות את מבנה השו"ב הישן דרומית לתחנת הרצליה והפינוי שלו מתוכנן רק לאמצע 2018.
 

Ccyclist

Well-known member
כל עוד הבנייה מודולרית או בחשיבה קדימה זה בסדר.

בין האוניברסיטה להרצליה המסילות המזרחיות עדיין לא קיימות
ולא יהיו קיימות עד פסח 2018.
לפי המצב בשטח, אני בספק אם הן יושלמו עד סוף 2018.
למעשה רק בשבועות האחרונים התחילו לעבוד באינטנסיביות על הקמת המבנה התחתון למסילות הללו.
כדי להקים את המסילות הללו צריך גם לפנות את מבנה השו"ב הישן דרומית לתחנת הרצליה והפינוי שלו מתוכנן רק לאמצע 2018.
כל עוד הבנייה מודולרית או בחשיבה קדימה זה בסדר.
מה שבעייתי זה אם חישמול שלב א' יצטרך החלפה בשלב ב'.
 

luckydude

Active member
אני לא רואה מצב שבו יקימו מבנים לחישמולת ויפרקו אותם

באיילון צריך להקים פורטלים לכל 4 המסילות.
אם יחשמלו את שתי המערביות בלבד אז יצטרכו לפרק חלק מהחישמולת בעת חישמול המזרחית הקיימת והרביעית. בהגנה יש תוכנית למערכת מפלגים מסועפת בת כ 6 מסילות שתאפשר מעבר ממסילות לוד למסילות המזרחיות ואני בטוח שיש צמתים חשובים בת"א מרכז ובהרצליה שמצריכים פורטלים.
&nbsp
יתכן שאפשר שלא לחשמל חלקים מהמסילה המזרחית והמסילה הרביעית העתידית אבל אי אפשר לבנות את החישמול ללא החלקים התומכים המשותפים לכל המסילות, לפחות במפלגים.
אני לא רואה מצב שבו יקימו מבנים לחישמולת ויפרקו אותם
אחר כך רק כדי שיוכלו לפתוח את הקו כמה חודשים קודם. אולי, אם זה אפשרי במקומות מסויימים, יקימו פורטלים בתנוחה סופית אבל בנתיים רק חלק מהמסילות תחתם יחושמלו.
&nbsp
בכל מקרה היעד של פסח הוא לא ריאלי, ולא היה ריאלי כבר הרבה זמן. אבל, שלא כמו מר יוסף, אני לא אנטי ישראל כץ באופן כולל. אני חושב שהוא עשה וקידם הרבה דברים טובים אבל במקרה הזה (של ההתעקשות פעם אחר פעם שהקו ייפתח בפסח) הוא עושה מעצמו ליצן.
 

25306yosef

New member
במחשבה שניה, היעד של פסח דווקא עשוי להיות ריאלי

אני לא רואה מצב שבו יקימו מבנים לחישמולת ויפרקו אותם
אחר כך רק כדי שיוכלו לפתוח את הקו כמה חודשים קודם. אולי, אם זה אפשרי במקומות מסויימים, יקימו פורטלים בתנוחה סופית אבל בנתיים רק חלק מהמסילות תחתם יחושמלו.
&nbsp
בכל מקרה היעד של פסח הוא לא ריאלי, ולא היה ריאלי כבר הרבה זמן. אבל, שלא כמו מר יוסף, אני לא אנטי ישראל כץ באופן כולל. אני חושב שהוא עשה וקידם הרבה דברים טובים אבל במקרה הזה (של ההתעקשות פעם אחר פעם שהקו ייפתח בפסח) הוא עושה מעצמו ליצן.
במחשבה שניה, היעד של פסח דווקא עשוי להיות ריאלי
אם יופעלו במנהרות רכבות דיזל לצרכי פופוליזם ויחסי ציבור.

הרי הדרג הפוליטי מכופף תמיד את הדרג המקצועי כל עוד ניתן לכופף אותו. ולכן, אם ניתן להפעיל רכבות דיזל במנהרות, אינני רואה סיבה מדוע שלא יופעלו רכבות הדיזל במנהרות עם "עיתונאים" לצורך הפופוליזם ויחסי הציבור.

מסיבות בטיחותיות אפשר לוותר על ה"עיתונאים" ולהסתפק בכמה עובדים מלשכת העיתונות הממשלתית.
 

Ccyclist

Well-known member
באמת שפסח לא משנה כי זה קו ל100 השנים הבאות.

אני לא רואה מצב שבו יקימו מבנים לחישמולת ויפרקו אותם
אחר כך רק כדי שיוכלו לפתוח את הקו כמה חודשים קודם. אולי, אם זה אפשרי במקומות מסויימים, יקימו פורטלים בתנוחה סופית אבל בנתיים רק חלק מהמסילות תחתם יחושמלו.
&nbsp
בכל מקרה היעד של פסח הוא לא ריאלי, ולא היה ריאלי כבר הרבה זמן. אבל, שלא כמו מר יוסף, אני לא אנטי ישראל כץ באופן כולל. אני חושב שהוא עשה וקידם הרבה דברים טובים אבל במקרה הזה (של ההתעקשות פעם אחר פעם שהקו ייפתח בפסח) הוא עושה מעצמו ליצן.
באמת שפסח לא משנה כי זה קו ל100 השנים הבאות.
גם בלונדון היו עיכובים על פרוייקטים רכבתיים שנפתחו בעשורים האחרונים ויפתחו בעשור הזה. לפרוייקטי תשתית יש נטייה להיבנות באיחור אופנתי ותקציב כפול או מרובע אבל בסוף הם משרתים את הציבור.
&nbsp
ההרחבה הדרום מזרחית לקו היובל נפתחה בסוף 99 כשהיתה אמורה להפתח ב98 והמסלול שונה לחלוטין מהמסלול המקורי שתוכנן בשנות השבעים עם פתיחת חציו המערבי של הקו.
&nbsp
קו מזרח לונדון המוארך של האוברגראונד היה אמור להפתח ב2005 או 2006 בכהונתו השניה של לוייונגסטון אך לא נפתח עד 2010 וגם אז ללא שלבים קריטיים כמו ענפי הטבעת השנייה באזור 2 שנפתחו רק ב 2012 בערך.
&nbsp
קרוסרייל - למרות הדוקומנטרי המרשים - עדיין לא נפתח והיו תקוות בעת הקמפיין ב2004-5 למען אולימפיאדת לונדון 2012 שהקו ישרת את האולימפיאדה אך התאריך נדחה ל2016 ו2018 וכיום נראה שהמערכת כוחה תיפתח רק ב2019.
&nbsp
(באותה נשימה פתחו את הקו המהיר 230 קמ"ש בלונדון 300 מחוץ ללונדון לרכבות היורוסטאר עד סט' פנקרס ב2009, 15 שנים אחרי פתיחת השירות לצרפת כאשרבעשור וחצי הראשונים הרכבות השתמשו ברשת ה TGV המהירה 300 קמ"ש בצרפת ובאנגליה הן עלו על קווים פרבריים איטיים 160 קמ"ש.)
&nbsp
ואז יש את טמזלינק 2000, האחות החורגת הנוצצת פחות של קרוסרייל. יתכן שהפרוייקט לחבר ענפים פרבריים נוספים לקו הרכבת שכבר חוצה את העיר מצפון לדרום יושלם מתישהו בתחילת שנות העשרים אבל העסק נמתח כבר על כמה עשורים ולמרות שישנן תוצאות בדמות תחנות חדשות בבלאקפריירס וסט' פנקרס תאריכי ההשלמה ממשיכים להתרחק והשם "2000" נראה מגוחך.
 

GLSRA

Active member
תודה - אחלה תמונות - יש כל פעם מחדש התרגשות באוויר

==6==
החישמול במנהרה 1 עדיין לא מוכן, כמובן. אבל זוג מסילות מוגמרות מגיע כבר עד גשר 7.
תודה - אחלה תמונות - יש כל פעם מחדש התרגשות באוויר
 

נייף

New member
על התמונות המעניינות

שרשור תמונות מ- A1
השרשור מוקדש ליוסף האיום, מעריצו הסודי של השר ה"פופוליסט הבזוי והשקרן העלוב".

והתודה על התמונות נתונה למינהלת הקו.
על התמונות המעניינות
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה