שרשור תמונות מ- A1

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
שרשור תמונות מ- A1

שרשור תמונות מ- A1
השרשור מוקדש ליוסף האיום, מעריצו הסודי של השר ה"פופוליסט הבזוי והשקרן העלוב".

והתודה על התמונות נתונה למינהלת הקו.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==1==

שרשור תמונות מ- A1
השרשור מוקדש ליוסף האיום, מעריצו הסודי של השר ה"פופוליסט הבזוי והשקרן העלוב".

והתודה על התמונות נתונה למינהלת הקו.
==1==









 

davidfainshtein

Member
מנהל
==4==

שרשור תמונות מ- A1
השרשור מוקדש ליוסף האיום, מעריצו הסודי של השר ה"פופוליסט הבזוי והשקרן העלוב".

והתודה על התמונות נתונה למינהלת הקו.
==4==
asifp שאל אם התמונה של השר כץ היא מהקטר החדש.
אז, כמובן שלא. הקטר החדש עדיין משתזף לו בלוד. התמונה צולמה מתוך קרונית עבודה.
אבל קטר 1410 ביקר במנהרה 1 גם ביקר!

 

25306yosef

New member
בשביל פופוליזם בזוי ויחסי ציבור, יש שפע של קרונות,

==5==
XrayCharlie דיווח שראה רכבת DD על הקו והוא אכן צדק.
בשביל פופוליזם בזוי ויחסי ציבור, יש שפע של קרונות,
אבל בשביל קו העמק אין קרונות ופתאום יש לרכבת מחסור בקרונות.

אותי זה בכלל לא מפתיע. מה שמפתיע אותי זה שמרבית הכותבים בפורום מאמינים בעיניים עצומות לשקרים של אנשי יחסי הציבור.

אם יש להם סט של DD פנוי אז שיעבירו אותו לטובת קו העמק ואת שני המערכים של האלסטום הפועלים כיום בקו יאחדו למערך אחד ארוך.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
==6==

שרשור תמונות מ- A1
השרשור מוקדש ליוסף האיום, מעריצו הסודי של השר ה"פופוליסט הבזוי והשקרן העלוב".

והתודה על התמונות נתונה למינהלת הקו.
==6==
החישמול במנהרה 1 עדיין לא מוכן, כמובן. אבל זוג מסילות מוגמרות מגיע כבר עד גשר 7.





 
זהו, שאני לא הייתי מתחייב על כך

במנהרות 1+2 הקצרות יחסית - אולי מותר, וגם זה בהסתייגות:
בטח לא בנסיעות סדירות עם נוסעים, ובמנהרה 3 - בכלל לא, כמובן.
זהו, שאני לא הייתי מתחייב על כך
נסיעות סדירות מן הסתם לא, אבל לא אתפלא כלל אם לטובת גזירת סרטים בתחנת האומה, הדרג הפוליטי יכופף את אנשי המקצוע ויארגן אישור אד-הוק לעלות כל הדרך לירושלים עם קטר/קרונוע דיזל.
 

25306yosef

New member
הדרג הפוליטי מכופף תמיד את הדרג המקצועי כל עוד ניתן לכופף,

זהו, שאני לא הייתי מתחייב על כך
נסיעות סדירות מן הסתם לא, אבל לא אתפלא כלל אם לטובת גזירת סרטים בתחנת האומה, הדרג הפוליטי יכופף את אנשי המקצוע ויארגן אישור אד-הוק לעלות כל הדרך לירושלים עם קטר/קרונוע דיזל.
הדרג הפוליטי מכופף תמיד את הדרג המקצועי כל עוד ניתן לכופף,
לכן, אם ניתן להפעיל במנהרות רכבות דיזל, הן יופעלו לצורך פופוליזם ויחסי ציבור.

אני מניח שאף אחד כאן בפורום לא בדיוק יודע האם אפשר לנסוע במנהרות עם דיזל ומהן המגבלות להפעלת דיזל במנהרות. החומר המקצועי ההנדסי הטכני הרי לא מפורסם לציבור והגולשים כאן בפורום מתבססים על פרסומים בלתי מקצועיים של הדוברות ועל מה שפורסם ב"עיתונות" בלבד, פרסומים שנועדו לצרכי יחסי ציבור בלבד.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אה באמת?

הדרג הפוליטי מכופף תמיד את הדרג המקצועי כל עוד ניתן לכופף,
לכן, אם ניתן להפעיל במנהרות רכבות דיזל, הן יופעלו לצורך פופוליזם ויחסי ציבור.

אני מניח שאף אחד כאן בפורום לא בדיוק יודע האם אפשר לנסוע במנהרות עם דיזל ומהן המגבלות להפעלת דיזל במנהרות. החומר המקצועי ההנדסי הטכני הרי לא מפורסם לציבור והגולשים כאן בפורום מתבססים על פרסומים בלתי מקצועיים של הדוברות ועל מה שפורסם ב"עיתונות" בלבד, פרסומים שנועדו לצרכי יחסי ציבור בלבד.
אה באמת?
 

25306yosef

New member
בפסטיבל המחולות בכרמיאל למדתי שכל מה שמפורסם לציבור זה בלוף

בפסטיבל המחולות בכרמיאל למדתי שכל מה שמפורסם לציבור זה בלוף
ולמעשה הדרג הפוליטי מכופף תמיד את הדרג המקצועי, כך זה בתחום התרבות והאמנויות בישראל.

בתחום הרכבות הדרג הפוליטי יכול לכופף את הדרג המקצועי כל עוד ניתן לכופף את הדרג המקצועי. האם ניתן להפעיל רכבות דיזל במנהרות? אני לא יודע. אבל אם אפשרי הדבר, אז אינני רואה סיבה מדוע שלא יופעלו רכבות דיזל במנהרות לצורך הפופוליזם ויחסי הציבור.

ואם לא ניתן להפעיל רכבות דיזל במנהרות, אז אפשר להפעיל רכבת בהפעלה דו ראשית (כפי שהוצע מטה) לצורך הפופוליזם ויחסי הציבור.
 

bralor4247

New member
אתה טועה בענק

הדרג הפוליטי מכופף תמיד את הדרג המקצועי כל עוד ניתן לכופף,
לכן, אם ניתן להפעיל במנהרות רכבות דיזל, הן יופעלו לצורך פופוליזם ויחסי ציבור.

אני מניח שאף אחד כאן בפורום לא בדיוק יודע האם אפשר לנסוע במנהרות עם דיזל ומהן המגבלות להפעלת דיזל במנהרות. החומר המקצועי ההנדסי הטכני הרי לא מפורסם לציבור והגולשים כאן בפורום מתבססים על פרסומים בלתי מקצועיים של הדוברות ועל מה שפורסם ב"עיתונות" בלבד, פרסומים שנועדו לצרכי יחסי ציבור בלבד.
אתה טועה בענק
אבל את זה, אתה כבר יודע
 

david80

Member
הדרכים עליהן אני חושב להפעלת A1 לפני חשמול המסילות באיילון:

זהו, שאני לא הייתי מתחייב על כך
נסיעות סדירות מן הסתם לא, אבל לא אתפלא כלל אם לטובת גזירת סרטים בתחנת האומה, הדרג הפוליטי יכופף את אנשי המקצוע ויארגן אישור אד-הוק לעלות כל הדרך לירושלים עם קטר/קרונוע דיזל.
הדרכים עליהן אני חושב להפעלת A1 לפני חשמול המסילות באיילון:
1. הרכבת לירושלים תתחיל את נסיעתה בתחנת נתב"ג. השאלה היא האם וכמה זה יפגע בשירות הרכבות למודיעין.
2. הרכבת תיסע כל הדרך מהרצליה לירושלים, אך תעצור בתחנה התפעולית בדניאל לצורך החלפת קטר דיזל בחשמלי. השאלה היא עד כמה זה יעיל לבצע החלפת קטר בקו קצר ותדיר.
3. רכבת דיזל תיסע מהרצליה עד תחנת דניאל ושם הנוסעים יעברו בעזרת רציפים זמניים (כמו אלה שנבנו ופורקו בניצנים לפני כמה שנים) לרכבת חשמלית. למרות שזה אולי נשמע יותר הזוי, אני חושב שדרך זו יותר ריאלית לעומת האחרות הנ"ל.
 

Ccyclist

Well-known member
יותר ריאלי שקטר דיזל צפוני יתנתק מהרכבת בתח' התפעולית.

הדרכים עליהן אני חושב להפעלת A1 לפני חשמול המסילות באיילון:
1. הרכבת לירושלים תתחיל את נסיעתה בתחנת נתב"ג. השאלה היא האם וכמה זה יפגע בשירות הרכבות למודיעין.
2. הרכבת תיסע כל הדרך מהרצליה לירושלים, אך תעצור בתחנה התפעולית בדניאל לצורך החלפת קטר דיזל בחשמלי. השאלה היא עד כמה זה יעיל לבצע החלפת קטר בקו קצר ותדיר.
3. רכבת דיזל תיסע מהרצליה עד תחנת דניאל ושם הנוסעים יעברו בעזרת רציפים זמניים (כמו אלה שנבנו ופורקו בניצנים לפני כמה שנים) לרכבת חשמלית. למרות שזה אולי נשמע יותר הזוי, אני חושב שדרך זו יותר ריאלית לעומת האחרות הנ"ל.
יותר ריאלי שקטר דיזל צפוני יתנתק מהרכבת בתח' התפעולית.
אם משקלו לא יאפשר לו להגרר לירושלים וחזרה.
&nbsp
אם יבחרו בהפעלה כזו עדיף שהמערך בקטע הלא מחושמל יכלול קטר חשמלי דרומי, קרונות, קרון ניהוג או קטר חשמלי צפוני וקטר דיזל בצד הכי צפוני של הרכבת.
&nbsp
בעלייה לירושלים אפשר פשוט לנתק את קטר הדיזל מהמערך בתחנה תפעולית המחושמלת הראשונה והרכבת תמשיך בדרכה על הקטע המחושמל מבלי שהנוסעים יצטרכו לעזוב את מקומם. קטר הדיזל יחייג למסילה צדדית ויתחבר לצפון הרכבת החשמלית הבאה מירושלים אחרי שזו תעצור בתחנה התפעולית.
&nbsp
להבנתי החיבור יהיה ידני ויארוך כ 5-10 דקות. זו לא צורת הפעלה אידאלית אלא מענה למצב בעייתי.
&nbsp
בדרום אנגליה ישנן רכבות נוסעים על בסיס חישמול פס שלישי שבנויות כך שבסוף כל 4 או 5 קרונות יש תאי ניהוג. יש להם מנגנון הצמדה אוטומטי ומערך בן 8 או 10 קרונות שיוצא באחד הסלוטים המוגבלים של תחנות הטרמינל הגדולות יכול להתפצל באחת מתחנות הביניים לשתי רכבות בנות 4 או 5 קרונות כל אחת שיבצעו שתי נסיעות בענפים נפרדים לחלוטין. בארץ יש משהו כזה ב IC3 אבל להבנתי לא משתמשים בו לפיצול רכבות במהלך נסיעתן. בחזור שתי הרכבות מגיעות לאותו הרציף והן מתאחדות ליחידה אחת.
 

easylivin

New member
הנה דרך "פחות הזויה": רכבת דו-ראשית חשמל+דיזל בלי לנתק דבר.

הדרכים עליהן אני חושב להפעלת A1 לפני חשמול המסילות באיילון:
1. הרכבת לירושלים תתחיל את נסיעתה בתחנת נתב"ג. השאלה היא האם וכמה זה יפגע בשירות הרכבות למודיעין.
2. הרכבת תיסע כל הדרך מהרצליה לירושלים, אך תעצור בתחנה התפעולית בדניאל לצורך החלפת קטר דיזל בחשמלי. השאלה היא עד כמה זה יעיל לבצע החלפת קטר בקו קצר ותדיר.
3. רכבת דיזל תיסע מהרצליה עד תחנת דניאל ושם הנוסעים יעברו בעזרת רציפים זמניים (כמו אלה שנבנו ופורקו בניצנים לפני כמה שנים) לרכבת חשמלית. למרות שזה אולי נשמע יותר הזוי, אני חושב שדרך זו יותר ריאלית לעומת האחרות הנ"ל.
הנה דרך "פחות הזויה": רכבת דו-ראשית חשמל+דיזל בלי לנתק דבר.
את קטר הדיזל אפשר לכבות ולנטרל כשמתקרבים למנהרה. כמובן שהמשקל "המת" יעלה כל הדרך לירושלים, ועלויות האנרגיה והתפעול יעלו בהתאם. ורזרבה של קטרים לצורך כזה, כלל איני בטוח שקיימת.
האופציה הזאת אמנם פחות הזויה מהאחרות, אבל עדיין...
ככל שהמועד מתקרב, אני משתכנע יותר ויותר שהגורמים הפוליטיים יצטרכו להשלים עם הדחייה ו"לאכול את הכובע". לכל היותר, כמו שכבר כתבתי פעם - "נסיעת בכורה" מתוקשרת תתבצע במועד, ולא יותר מזה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה