שרשור ש.ב

yami 777

New member
צריך עזרה בש.ב (משוואות ריבועיות)

לא תרגילים יותר מדי קשים, פשוט לא יכול לעשות מחוסר זמן (2 עבודות בספרות, מבחן בהיסטוריה)
1) 7-5(x-1)=2x 2) (x-2)(x-7)= 2x2-4X 3) (x-1)(x-7)=3x2-13X 4) 2x+11 --------- = 2x-3 2x+3 5) 30+2X --------- = 4X-3 4x+3 6) 5X2-45 ----------- = 50 x-3​
צריך את זה עד שני, עם עדיפות למחר, תודה=)
 
ש.ב הם חלק אינטגרלי מהבנת החומר

במיוחד במתמטיקה לכן יש לעשות אותם לעצמך ולא למורה. תאמין לי אם תעבוד עד 8 pm תצליח לעשות הכל
.
 

yami 777

New member
אם זאת הפעם הראשונה שלי פה

סביר להניח שאני עושה את השיעורים בד"כ, הפעם פשוט אין לי זמן אז אני ממש ממש צריך את עזרתכם, מקווה שמישהו בכל זאת יתנדב לעזור. תודה.
 
למה נראה לך

שלנו יש זמן להכין את השיעורים שלך? עונים פה על שאלות של תלמידים שלא מבינים כדי להסביר להם, לא פותרים שיעורים בשביל תלמידים עצלנים. אין לך זמן או כח להכין? תתמודד עם התוצאות ותבוא לכיתה בלי שיעורים. אתה יכול אפילו לדבר עם המורה ולהסביר לה שאין לך זמן. ואם אתה כזה תלמיד טוב כמו שאתה אומר, שתמיד מכין שיעורים, אני בטוחה שפעם אחת שלא תכין לא תפריע עד כדי כך למורה. ועוד לתת לנו דד ליין עד מתי להגיש לך את השיעורים? לא קצת חוצפה?
 

fkuooo

New member
שאלה קטנה וקצרה מאוד!!!

כיצד מוכיחים : במרובע חסום במעגל, סכום הזויות הנגדיות שווה ל-180? מישהו יכול להוסיף שרטוט? תודה :)
 

talker10

New member
לא מסובך

תצייר מרובע חסום, תעשה שאלכסון אחד יהיה הקוטר והינה : זווית הקפית הנשענת על הקוטר שווה ל- 90 מעלות כלומר סכום של שתי הזווית יהיה 180 מעלות.
 
חס וחלילה! טעות חמורהה!

אם אתה מניח שאלכסון אחד הוא קוטר, יש לך פה מקרה פרטי וזו היא לא הוכחה כללית! אתה הוכחת שמרובע חסום שאחד מאלכסוסנו הוא קוטר, אז יש לו שתי זויות ישרות נגדיות. ניתן להוכיח את המשפט הנ"ל על סמך המשפט ששתי זויות היקפיות הנשענות על אותו מיתר, כל אחת מצידו השני, סכומן 180 מעלות.
 
בונוס :

איך מוכיחים את המשפט ההפוך: אם במרובע סכום הזוויות הנגדיות הוא 180 מעלות, המרובע בר חסימה. בהצלחה...
 
נראה לי...

כל סט זוויות במצולע (2 או 3 או יותר) שסכומן 180, אזי המצולע יכול להיחסם במעגל אבל בתנאי שהזוויות "מכסות" את כל המעגל. (ללא חפיפה בין כיסויים). אני חושב שאפשר להסתמך על המשפט למעלה כמשפט לכל דבר. אם לאו צריכים לשאול שאלה אחרת, איך מוכיחים שכל משולש הוא בר חסימה..?
 
למעלה