שרשור שלישי היום: הנה עבודת

מצב
הנושא נעול.
608: מגיעים לגשר הכביש עם הציוד:

שרשור שלישי היום: הנה עבודת
הפורטלים. אין טוב כמראה עיניים. כל התמונות צולמו בבר-גיורא ע"י אביתר רייטר בימים 17 ו- 18 לנובמבר 2004. נתחיל בתמונה 594:
608: מגיעים לגשר הכביש עם הציוד:
זה גשר כביש מס' 386 כמובן.
 
611: אחרונה השבוע ! בשלב זה הגיע

שרשור שלישי היום: הנה עבודת
הפורטלים. אין טוב כמראה עיניים. כל התמונות צולמו בבר-גיורא ע"י אביתר רייטר בימים 17 ו- 18 לנובמבר 2004. נתחיל בתמונה 594:
611: אחרונה השבוע ! בשלב זה הגיע
לגשר מנוף הקירוב מס' 17 כי הפורטלים לא יכולים לעבור דרכו. על עלילות העגורן במקום, בשבוע הבא. התמונות מס' 612 עד 648 עדיין במצלמה, מצטער. ליל מנוחה. אביתר. נ.ב. כל התמונות צולמו במצלמות אנלוגיות כמובן: NIKON F5 NIKON F90X
 

55מוטי

New member
ישר כח חביבי

611: אחרונה השבוע ! בשלב זה הגיע
לגשר מנוף הקירוב מס' 17 כי הפורטלים לא יכולים לעבור דרכו. על עלילות העגורן במקום, בשבוע הבא. התמונות מס' 612 עד 648 עדיין במצלמה, מצטער. ליל מנוחה. אביתר. נ.ב. כל התמונות צולמו במצלמות אנלוגיות כמובן: NIKON F5 NIKON F90X
ישר כח חביבי
 

צחקן

New member
../images/Emo51.gif על התמונות. ../images/Emo56.gif

611: אחרונה השבוע ! בשלב זה הגיע
לגשר מנוף הקירוב מס' 17 כי הפורטלים לא יכולים לעבור דרכו. על עלילות העגורן במקום, בשבוע הבא. התמונות מס' 612 עד 648 עדיין במצלמה, מצטער. ליל מנוחה. אביתר. נ.ב. כל התמונות צולמו במצלמות אנלוגיות כמובן: NIKON F5 NIKON F90X
על התמונות.
 

skoozy

New member
ע-נ-ק!!!! אביתר המלך!! שאלות-

שרשור שלישי היום: הנה עבודת
הפורטלים. אין טוב כמראה עיניים. כל התמונות צולמו בבר-גיורא ע"י אביתר רייטר בימים 17 ו- 18 לנובמבר 2004. נתחיל בתמונה 594:
ע-נ-ק!!!! אביתר המלך!! שאלות-
כל הכבוד אביתרוש!!! איזה כיף שיש לי את הפורום במועדפים וכל שבוע יש לי תמונות מדהימות מהאקשן בשטח!!! פשוט גדול!!! תגיד,אמרת שבשנים האחרונות של הקו לפני שנסגר היו הרבה שימוטים בגלל תחזוקה דלה או העדר של תחזוקה בכלל... עכשיו שאני רואה את התוואי,אני מתפלא איך בכלל הרכבות נסעו פה אי פעם!!! התוואי כל כך מפותל!! /מה היתה המהירות ההמוצעת של הרכבות בקו? /לאחר השדרוג המבורך, מה לדעתך תהיה המהירות של מערכי ה-IC3 בקו? /ברכבות הישירות מת"א לי-ם (אם יהיו כאלה) מה יהיה זמן הנסיעה בקו לדעתך? /חוליות המסילות ישרות, לאחר הנחתן, איך מעקמים אותם עפ"י הצורך על מנת שיתאימו לתוואי? הרי הן עשויות מפלדה ולא גומי ולכן עיצובן עפ"י השטח נראה לי בלתי אפשרי.... כמו כן,לאחר שרכבות ייסעו בקו, איך מונעים מהמסילה לזוז/"לברוח" מתוואי החצץ? שכן זהו תוואי תלול ומפותל... אשמח לתשובות, אוי!! כל כך כיף שיש את הפורום ובמיוחד מלאכים רכבתיים שמעדכנים אותנו במה שהכי(!!!) מעניין אותנו!!! תודה אביתר, ת-ו-ד-ה!!!!! חיבוקים........
 
לא צריך להגזים. אני רק איש פשוט.

ע-נ-ק!!!! אביתר המלך!! שאלות-
כל הכבוד אביתרוש!!! איזה כיף שיש לי את הפורום במועדפים וכל שבוע יש לי תמונות מדהימות מהאקשן בשטח!!! פשוט גדול!!! תגיד,אמרת שבשנים האחרונות של הקו לפני שנסגר היו הרבה שימוטים בגלל תחזוקה דלה או העדר של תחזוקה בכלל... עכשיו שאני רואה את התוואי,אני מתפלא איך בכלל הרכבות נסעו פה אי פעם!!! התוואי כל כך מפותל!! /מה היתה המהירות ההמוצעת של הרכבות בקו? /לאחר השדרוג המבורך, מה לדעתך תהיה המהירות של מערכי ה-IC3 בקו? /ברכבות הישירות מת"א לי-ם (אם יהיו כאלה) מה יהיה זמן הנסיעה בקו לדעתך? /חוליות המסילות ישרות, לאחר הנחתן, איך מעקמים אותם עפ"י הצורך על מנת שיתאימו לתוואי? הרי הן עשויות מפלדה ולא גומי ולכן עיצובן עפ"י השטח נראה לי בלתי אפשרי.... כמו כן,לאחר שרכבות ייסעו בקו, איך מונעים מהמסילה לזוז/"לברוח" מתוואי החצץ? שכן זהו תוואי תלול ומפותל... אשמח לתשובות, אוי!! כל כך כיף שיש את הפורום ובמיוחד מלאכים רכבתיים שמעדכנים אותנו במה שהכי(!!!) מעניין אותנו!!! תודה אביתר, ת-ו-ד-ה!!!!! חיבוקים........
לא צריך להגזים. אני רק איש פשוט.
היו 37 שימוטים בשנים 97 ו- 98. מהירות ממוצעת לא ידועה לי. הנסיעה ארכה 1.47 שעות. הנסיעה תהיה עכשיו שעה וחצי. מעקמים את המסילות ע"י הפורטלים ופירוק ברגים בחוליה והחזרתם למקומם לאחר העיקום. באורך 18 מ' אין בעיה לעקם. המתכת היא אלסטית. מכונה הנדסית - פלסר - תובא אל המקום ותהדק את המסילות לחצץ. חן מלינג הוא המתמחה בעניין ההנדסי. הוא יוסיף לך את כל הפרטים הדרושים. אני בעניין של קטרי דיזל. יום טוב. אני רץ למכולת.
 

mucool2

New member
שעה וחצי?

לא צריך להגזים. אני רק איש פשוט.
היו 37 שימוטים בשנים 97 ו- 98. מהירות ממוצעת לא ידועה לי. הנסיעה ארכה 1.47 שעות. הנסיעה תהיה עכשיו שעה וחצי. מעקמים את המסילות ע"י הפורטלים ופירוק ברגים בחוליה והחזרתם למקומם לאחר העיקום. באורך 18 מ' אין בעיה לעקם. המתכת היא אלסטית. מכונה הנדסית - פלסר - תובא אל המקום ותהדק את המסילות לחצץ. חן מלינג הוא המתמחה בעניין ההנדסי. הוא יוסיף לך את כל הפרטים הדרושים. אני בעניין של קטרי דיזל. יום טוב. אני רץ למכולת.
שעה וחצי?
הבטיחו לנו 70 דקות
צריך לזכור שתחנת מלחה ממוקמת כ-7 ק"מ לפני תחנת החאן, כך שזמן הנסיעה אמור להתקצר בשל כך (באופן מלאכותי!) בכ-7 דקות, כך שההבדל בעקבות השדרוג הוא בסה"כ כ-10 דקות
 

traiNir

New member
הקו הזה הוא כל כך לא כלכלי....

שעה וחצי?
הבטיחו לנו 70 דקות
צריך לזכור שתחנת מלחה ממוקמת כ-7 ק"מ לפני תחנת החאן, כך שזמן הנסיעה אמור להתקצר בשל כך (באופן מלאכותי!) בכ-7 דקות, כך שההבדל בעקבות השדרוג הוא בסה"כ כ-10 דקות
הקו הזה הוא כל כך לא כלכלי....
קשה להאמין שמקיעים כ"כ הרבה כסף ומאמץ בשביל לקצר את הנסיעה בכ 17 דקות, שמתוכן 9-10 דקות נובעות מקיצור הקו.
 

mucool2

New member
למטענים זה דווקא יכול להיות כלכלי

הקו הזה הוא כל כך לא כלכלי....
קשה להאמין שמקיעים כ"כ הרבה כסף ומאמץ בשביל לקצר את הנסיעה בכ 17 דקות, שמתוכן 9-10 דקות נובעות מקיצור הקו.
למטענים זה דווקא יכול להיות כלכלי
וחבל שלא מקדמים את זה כבר עכשיו! כמו שכבר נאמר כאן, קו רכבות משא יוריד משאיות רבות מכביש ת"א-ירושלים, ויקל על העומס בשער הגיא.
 

צחקן

New member
בהחלט!

למטענים זה דווקא יכול להיות כלכלי
וחבל שלא מקדמים את זה כבר עכשיו! כמו שכבר נאמר כאן, קו רכבות משא יוריד משאיות רבות מכביש ת"א-ירושלים, ויקל על העומס בשער הגיא.
בהחלט!
ב"ה אני אשמח אם תהיה רכבת וקוקה -קולה עליה..
 

traiNir

New member
אז למה הוא לא נבנה למטענים מלכתחילה

למטענים זה דווקא יכול להיות כלכלי
וחבל שלא מקדמים את זה כבר עכשיו! כמו שכבר נאמר כאן, קו רכבות משא יוריד משאיות רבות מכביש ת"א-ירושלים, ויקל על העומס בשער הגיא.
אז למה הוא לא נבנה למטענים מלכתחילה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה