שרשור שירים.

SNoopY 26

שרשור שירים.

לא יודעת למה, ואיך נזכרתי בזה פיתאום, אבל אני פשוט לא מפסיקה לשמוע אותו [גם בגלל המילים] Alone Ofer Nisim & Maya I look at you and see Someone I don't wanna be And it's taking me too long to realize I'm better off alone All the times that you told me lies And you know that it happened too many times And it's time that I realize I?m better off alone I'm leaving you now I want you to know I know what I want and I knew all along I couldn't let go but I'm not gonna stay anymore So I'm leaving baby I can not forget all the pain that I've had All the things that you said How your'e making me mad And youv'e made me feel bad all alone This time I'm moving on leaving you don't need you anymore leaving you don't need you anymore leaving you don't need you anymore I am leaving you this time I'm not letting you play with my mind And I'm moving with my life This time I'm leaving you behind All the times that you told me lies And you know that it happened too many times now it's time that I realize I'm better off alone I'm leaving you now I want you to know I know what I want and I knew all along I couldn't let go but I'm not gonna stay anymore So I'm leaving baby I can not forget all the pain that I've had All the things that you said How your'e making me mad And youv'e made me feel bad all alone This time I'm moving on

MC SammY

אם אלה החיים-קרן פלס

מדהים כמה שאני מזדהה... אם אלה החיים לאן כולם רצים אמרת שחיפשת אושר ושילמת קצת ביוקר אף פעם לא תגדל אתה ילד מבולבל אני אוהבת ת'זיפים שעל פנייך את החופש בעיניך עכשיו מצאת אהבה שלא שורפת אני יודעת ללטף, לא מתכופפת נראה לי שאתה כבר לא במתח לא נבהל ולא בורח נוסעים לשכוח גאים לברוח לפחד בכוח ירח בחלון מאחור כששתקת היית גיבור אם אלה החיים, נחייה תראה אותי, אתה נראה דומה אני אוהבת כשמגיע ערב להרגיש ביחד עצב בכל אותו היום שכחת להבטיח לי מה שגם לה הבטחת והיא גדולה עליי, עלינו הלוואי והיינו רק שנינו נוסעים לשכוח גאים לברוח לפחד בכוח ירח בחלון מאחור כששתקת היית גיבור אם אלה החיים אם אלה החיים אם אלה החיים

KarenTheGoddess

אינטואיציה/ שלומי שבן

(בגרסת ההופעה עם ערן צור) וכשרציתי להרגיש יפה, היתה אומרת שאני יפה וכשרציתי להרגיש חכם, היתה אומרת שאני יפה וכשרציתי להרגיש כלפיה, היתה אומרת שאני יפה חוצמזה היא לא היתה אינטילגנטית בכלל וכשהייתי חושב את זה, הייתה אומרת משהו אחר שהיית אומר זאת יש בה יותר משהעין משגת ואז הייתה מוסיפה בדיוק מה שהיית מצפה מאחת כזאת ועברו חודשים ולא הרגשת ואתה איתה חוצמזה היא לא הייתה אינטילגנטית בכלל וכשרצתה לחלץ מין סביר, הייתה מכריזה אנחנו מין מדהים וכשרצתה לחלץ מין סביר, הייתה מכריזה אנחנו מין מדהים וכשרצתה לחלץ מין סביר, עלתה על גדותיה מין מדהים חוצמזה היא לא היתה אינטילגנטית בכלל וכשישבתי בחברה סינגרתי "היא אחרת אחד על אחד" וכשישבתי אחד על אחד שיקרתי "היא ואני מין מדהים" וכשהייתי לבד לא הבנתי הרי אני בחור חושב איך קרה שאני לא צריך דבר... חוצמזה היא לא היתה אינטילגנטית בכלל וכשאזרתי אומץ ובבית קפה סואן לחשתי "נגמר" היא אמרה לי "אני מהמם כשאתה רציני" (תודה) וכשהייתי מהמם לא חשבתי להרצין חשבתי מין.. סביר בנוחיות בדוחק חילצה ממני והנה אנחנו שוב חוצמזה היא לא אמרה מילה והלילה אחרי ההופעה היא תשאל אותי על מי נכתב השיר ואני אומר זה.. זה טקסט של ערן והיא תיקח אותה אליה שותקת, יודעת שאני יודע אני חושב הילה זה נגמר שאלוהים יתן לי כח הלילה זה נגמר היא לא היתה... אבל בכלל

Lost Lullaby

When You're Gone

(Avril Lavigne) I always needed time on my own I never thought I'd need you there when I cry And the days feel like years when I'm alone And the bed where you lie is made up on your side When you walk away I count the steps that you take Do you see how much I need you right now? When you're gone The pieces of my heart are missing you When you're gone The face I came to know is missing too When you're gone The words I need to hear to always get me through the day And make it OK I miss you I've never felt this way before Everything that I do reminds me of you And the clothes you left they lay on the floor And they smell just like you I love the things that you do When you walk away I count the steps that you take Do you see how much I need you right now? When you're gone The pieces of my heart are missing you When you're gone The face I came to know is missing too When you're gone The words I need to hear to always get me through the day And make it OK I miss you We were made for each other Out here forever I know we were Oh Yeah All I ever wanted was for you to know Everything I do I give my heart and soul I can hardly breathe I need to feel you here with me Oh Yeah When you're gone The pieces of my heart are missing you When you're gone The face I came to know is missing too When you're gone The words I need to hear will always get me through the day And make it OK I miss you

Lost Lullaby

Who would have thought

(Darren Hayes) לצערי עוד אין ליריקס רשמיים. ובשמיעה אני מפספסת דברים]; http://www.darrenhayes.com/video_preview/audio.php

Oo The Gush Oo

Mariah Carey - When You Believe (With Whitney Houston) Many nights we've prayed With no proof anyone could hear In our hearts a hopeful song We barely understood Now we are not afraid Although we know there's much to fear We were moving mountains Long before we knew we could [Chorus:] There can be miracles When you believe Though hope is frail It's hard to kill Who knows what miracles You can achieve When you believe Somehow you will You will when you believe In this time of fear When prayer so often proves in vain Hope seemed like the summer birds Too swiftly flown away Yet now I'm standing here My heart's so full, I can't explain Seeking faith and speaking words I never thought I'd say [Chorus] They don't always happen when you ask And it's easy to give in to your fears But when you're blinded by your pain Can't see your way clear through the rain A small, but still, resilient voice Says help is very near [Chorus]

Oo The Gush Oo

סינרגיה - עד אלייך מדוע את כל כך נראית שונה מדוע המבט שלך עצוב וכמה רגעים עברו מאז שבאתי ואמרתי לך שלום אז אל תתני לדרך לייאש ביחד נעצור ונבקש שיום אחד נחזור ונהיה ביחד זה אחד שמנסה. תסתכלי הרחק מכאן, זה אני שמגיע עד אלייך אבוא... רציתי רק לומר לך שאני אגע בכל פינה שתבקשי ובכל אוהבייך אלחם אקח אותך אלי ולא אתן מבטיח שזה לא יקרה יותר עכשיו זה כבר הסוף אני חוזר פיתחי אלי את כל מה שסגור, פתחי כי זה אני...

Oo The Gush Oo

סינרגיה - יום יפה קם בבוקר ופותח ת'חלון לא מרגיש עייף כבר לא יכול לישון צעקות של אנשים שממשיכים לרוץ הרגשה שמשהו טוב קורה בחוץ זה יום יפה, חושב על איך הרגשתי עד עכשיו, בחוץ כבר שמש. זה יום יפה פתאום רוצה לשכוח את הכל לראות אחרת. יוצא החוצה ולוקח נשימה נזכר ביום שזה קרה לראשונה אמרו לי שהכל קורה רק לטובה עכשיו הבנתי שרק רע זו אשליה

Oo The Gush Oo

סינרגיה - יחד נתגבר אתה מביט בי מהצד, מרגיש ומסתתר. כל כך רוצה לשלוח יד, שכל זה יגמר, אני לא אוותר. אתה סוגר את עצמך בדיוק כמו בעבר, תבין, כל כך קשה לי שוב לראות אותך נשבר, ולמרות האכזבה שלקחה לנו הכל, אם רק תביט סביב תבין שאין לאן ליפול. הגיע זמן להתעורר לא לפחד לצאת שוב לעולם שנינו יחד נתגבר, לשכוח מהכל ומכולם וגם אני בוכה בשקט, מוכרח להילחם. ואז בסוף היום נשאר שם רק אני לבד עם הדמעות, אין מי שינחם. אתה סוגר את עצמך...

סתם כי שמעתי אותו עכשיו

ויש בו משהו כ"כ טהור ויפה קרוב אל לבך - רמי קליינשטיין רוצה להניח את מקל הנדודים פיתול ועוד פיתול טלטול ועוד טלטול בסוף הרי נשארים בודדים ללא צל ללא סוכה נופלים מכל מכה אז בואי השקי אותי עד תום השיקוי שאהיה מכושף שיפסק המרדף. שבתי רק על זה חשבתי רק על זוג שפתייך המנשקות אותי באתי קרוב אל ליבך עד אשר תאמרי - הישאר איתי. רוצה להניח את מקל הנדודים מסלול ועוד מסלול חציתי את הגבול בין סתם שעשוע לאיבוד דעתי, עכשיו הלב רעב אז תני להתקרב נשקי אותי השקי אותי עם תום השיקוי שאהיה מכושף שיפסק המרדף.

שומקום - אביב גפן ../images/Emo71.gif

שומקום-אביב גפן לאיפה הגענו לשום מקום בסוף תגור בבית מבטון ואלוהים ישכיב אותך לישון כי היונה כבר נחנקה עם הזית בגרונה "מי זה שם הולך שיכור זה ראש הממשלה" האמא מחכה שהוא יבוא והוא לא בא הבן שלך הרוג רק לא מצאנו שם למלחמה לאיפה הגענו לשום מקום בסוף תגור בבית מבטון ואלוהים ישכיב אותך לישון הילדים לוקחים אקדח, יוצאים קצת לשחק חתול שרוף והם צוחקים ואלוהים שותק האבא מזיין ת'בת הוא גמר כשהיא צרחה וכנראה שהיא תהיה כבר לעולם דפוקה אז לאיפה הגענו לשום מקום לשום מקום

e l u l a

את יכולה לשלוח לי אותו בבקשה?../images/Emo153.gif

או כל אחת אחרת שיש לה את השיר הזה..? מי שיש לה מסנג'ר ויש לה זמן וכח זה יהיה נחמד:].

Small talk

מרכבות המוות - מוקי

[לא קראו לזה 'תספור את הח'ברה'?] מרכבות המוות ביצוע: מוקי מילים: חיים חפר לחן: שלומי שבן ודני קרק אז תספור את החבר'ה, כמעט כל המחזור הלך, ליאור נרדם על ההגה, על האקליפטוס הגדול נמרח, אהוד חזר מין הפאב אחרי שתי בירות, הוא לא לקח את הסיבוב, צחי וטלי איתו, הוא לא יראה אותם שוב, יובל טס לבאר שבע על מאה ארבעים, נסיעה באמת פראית, ביקש סיגריה,הפנה את הראש ונכנס בתוך משאית, את ורד ורוני מצאו בתהום, בכביש בין דימונה לאילת ואבא שלו בכה על הקבר, התחננתי שיסע לאט. נשארנו אנחנו תספור, כי חצי מהמחזור כבר איננו, ורק מרכבות המוות, עדיין נושאות את שנינו. הג'ינג'י יצא מהחתונה של אחיו, חצה את הקו הלבן, הטרמפיסט שאיתו נפצע קשה, והוא עצמו, כבר לא יהיה חתן, אפי גנב בחצות רמזור אדום, פגע בטנדר ראש בראש, כל המכונית הפכה אדם מרוסק, המושב, ההגה, הפגוש, מי עוד? נשארו אודי ושאול, שאול כנראה יחלים, אבל אודי גמר את הב.מ.וו ועכשיו הוא על כיסא גלגלים ורחלי היפה הזאת, עם החיוך הזה הפנטסטי, זכוכיות וצלקות ולא עוזר לה שום ניתוח פלסטי. נשארנו אנחנו תספור, חצי מהמחזור כבר איננו, ורק מרכבות המוות, עדיין נושאות את שנינו. ואילנית ואורי וגלעד נשארו, נשארנו אני ואתה ופעם אחת כבר ניצלנו כשהסוברו שלנו סטתה, אתה זוכר? אל תגיד לי די, עזוב, אל תאמר לי מהנושא הזה לרדת, אני אומר לך אנחנו מתים מוות סתם, לא למען אידיאל, לא למען המולדת, מוות על פארש בשנייה אחת מהירה, מוות ללא טעם, בשנייה אחת מהירה, נמות בשביל דאווין בשנייה אחת מהירה, בשניה אחת מהירה. נשארנו רק אנחנו, תספור, חצי מהמחזור כבר איננו, ורק מרכבות המוות, עדיין נושאות את שנינו. נשארנו, כמה? נספור, כי חצי מהמחזור כבר איננו, ורק מרכבות המוות, עדיין נושאות את שנינו.

adiss90

Jazzmatazz Volume 3: Streetsoul

זה שם האלבום^ . Guru-Keep your worries אין לכן מושגגג!~!~;11 [Angie Stone] Ooooooh-ooooooh (uh mm) (mmm) Ooooooh-ooooooh (uh mm, keep your) Yeah yeah, my brother Guru and Angie Stone (ooooooh-oooooh) and DJ Scratch (yeah mm mmm) Uhh Guru, and Angie Stone {*Angie Stone keeps harmonizing*} Chorus: Angie Stone Keep your feet, out my shoes A nigga like me done paid my dues Keep my comb, out your hair Unless you bout ready to take it there Keep my name, out your mouth Until you got somethin worth talkin bout Keep your hands, to yourself Cause I belong to someone else [Guru] It's the, G-U-R-U, once again settin it off Lettin it off my chest plus, bettin it all Record sales, awards, accolades I'm, gettin it all Mad chips, right above my grip I'm, lettin 'em fall Who said the G-O-D wasn't comin to do his thing Who said the industry, wasn't gonna bow to this king? I paid dues stayed true so I, made it through If you handle your B-I fly guy you can make it too Your potential is infinite, be wise visualize witness it Why waste your time focusin your mind on limp shit? Angie understands me, and Scratch got my back So keep away from the fire, burnin desire, yo we got that Chorus [Guru] I've never been a, stranger to struggle gotta maintain my hustle Used to let the anger bubble These streets can bring mad danger and trouble And I can do bad all by myself Do me a favor - don't be concerned about my wealth If you're one of my peeps, you're gonna know that But if I ain't feelin you player, huh My face is gonna show that So keep your eyes off my pockets Don't be surprised if I cocked it Can't outslick a can of oil, you never spoil my profits See how I'm flippin this here? Things are different this year Ain't got no time to listen to niggaz that be trippin this year Cause and effect, I always get, applause and respect When I rhyme, universal laws, truth and righteousness connect [Angie Stone] You see the knowledge that I'm kickin's for you And there is nothin that another can do Try to stop me but I make it through Recruitin angels as a warrior I'm true People need people, it's true True pride will sustain In order to do what I do I can let you live with me inside my brain Chorus w/ variations [Guru] I've been tellin you, that there's war out here And I've been tellin you, that there's more out here So stop limitin your thoughts Stop reconstructin your plots It's more than luck it's an art No more, duckin from NARC's Haters stay at a distance, haters keep away from my fam Haters stay in my business, haters still playin this jam Mad Wisdoms, reflect the light of this man Some jealous rappers, tried to pick a fight with this man But despite all the nonsense, and false pretense I bomb this Peace to those I get along with, my real nigga I'm strong with And never get me twisted with no wack shit And all that foolishness you was kickin, heh I know you wanna take it back kid Chorus 2X [Angie Stone] Uhh.. Guru.. check it DJ.. Scratch and Angie Uhh.. Uhhhhh, ooooh yeahhh yeahhh

Darren hayes- Insatiable

Chasing away the summer heat Footsteps outside somewhere below The world revolves I let it go We build our church above this street We practice love between these sheets The candy sweetness scent of you It bathes my skin I'm stained by you And all I have to do is hold you There's a racing in my heart I am barely touching you Chorus Turn the lights down low Take it off Let me show My love for you Insatiable Turn me on Never stop Wanna taste every drop My love for you Insatiable The moonlight plays upon your skin A kiss that lingers takes me in I fall asleep inside of you There are no words There's only truth Breathe in Breathe out There is no sound We move together up and down We levitate our bodies soar Our feet don't even touch the floor And nobody knows you like I do The world doesn't understand But I grow stronger in your hands Chorus Turn the lights down low Take it off Let me show My love for you Insatiable Turn me on Never stop Wanna taste every drop My love for you Insatiable Turn the lights down low Take it off Let me show My love for you Insatiable Turn me on Never stop Wanna taste every drop My love for you Insatiable We never sleep we're always holdin' hands Kissin' for hours talkin' makin' plans I feel like a better man Just being in the same room We never sleep there's just so much to do Too much to say Can't close my eyes when I'm with you Insatiable the way I'm loving you Chorus Turn the lights down low Take it off Let me show My love for you Insatiable Turn me on Never stop Wanna taste every drop My love for you Insatiable Turn the lights down low Take it off Let me show My love for you Insatiable Turn me on Never stop Wanna taste every drop My love for you Insatiable

למעלה