שרשור שאלות
ועידוד
לסוף השבוע

העוגיות

New member
משקל דיגיטלי מומלץ

בשנה האחרונה הצלחתי להשיל מעצמי 28 ק"ג בעזרת שומרי משקל. הגעתי למשקל הכבוד שלי לפני כחודש ואני כנראה אגיע למפגשים של הקבוצה אחת לחודש. אני מאוד נזהרת לגבי המשקל ולכן קניתי משקל אדם דיגיטלי די יקר, אבל מאוד מאכזב כי הוא אם אני נשקלת 3 פעמים ברצף למשל, התוצאה בכל פעם שונה ואפילו בסטייה של כמעט קילו.
יש לכם אולי המלצה עבורי על משקל דיגיטלי אמין ומדוייק?
 
אחרי הרבה זמן החלטתי לחזור אליכם


אני בספק אם זוכרים אותי אבל הייתי די פעילה פה לפני כמה חודשים,
יותר נכון, הייתי פעילה עד שהתחילה שנה ב' ונשאבתי כולי ללימודים וזרקתי את כל ההרגלים שחשבתי שסיגלתי לעצמי לפח..
הק"ג עלו, קילו אחר קילו והגעתי למשקל שהרבה זמן לא ראיתי על הצג. 71.6

הג'ינסים מזמן לוחצים וכבר אי אפשר להתעלם מהסנטר הנוסף שצץ לו משום מקום וזה מפריע לי, מפריע לי מאוד.
קשה לי לחזור למסלול , כל יום אני קמה בהרגשה של "הנה, היום מתחילים" ועד הערב אני כבר מנשנשת שטויות . אני חושבת שבעיקר קשה לי להתמודד עם שינויים בשיגרה כמו תקופת מבחנים (שעליתי בה 3 קילו) והשעות המאוחרות שאני מסיימת לעבוד (חוזרת הביתה ב- 22:30 הולכת לעבודה ישירות מהלימודים כך שיש לי ימים שלמים מחוץ לבית).
אני משתדלת להיערך מראש, לוקחת איתי ירקות, פרות, סנדוויצים אבל משום מה כשאני חוזרת הביתה זה הופך לחגיגת בולמוס ללא שליטה בעיקר כשאני מתיישבת מול הטלוויזיה.

אני מנויה לחדר כושר ונהנת מהחוגים בעיקר מזומבה ומקיקבוקס והבטחתי לעצמי שאחזור להתאמן כי אני יודעת כמה זה עשה לי טוב קודם כל לנפש וכמה כיף ומספק לצאת אחרי אימון בהרגשה שנתת את כולך.

זהו,
מקווה שתקבלו אותי בחזרה. הייתם המשענת שלי המון זמן ואני אשתדל מאוד לחזור להיות פעילה פה ולקבל מכם כוח, השראה ותמיכה.

תודה

נופר.
 

Minerva

New member
ברוכה השבה


נסי לבדוק מה גורם לך לאכילה ללא שליטה בערב...
אולי אין לך אוכל בריא זמין לאכילה ואת פשוט אוכלת "מה שיש"?
אולי את לא אוכלת מספיק או מגבילה את עצמך במהלך היום כך שאת מגיעה הביתה מורעבת?
נראה לי שכדאי לנסות להבין את הסיבה כדי שיהיה אפשר לחשוב על פתרון.
 
אני זוכרת אותך


את גמדה כמוני


אני חושבת שאם את יודעת שלחזור הביתה אחרי יום ארוך ולהתיישב מול הטלויזיה
גורם לך לבולמוס
את צריכה לשנות את ההרגל הזה ולמשל להתקלח ורק אז לשבת עם כוס שתיה חמה או לעשות משהו אחר ולא להתיישב מיידית מול הטלויזיה > ולזלול...

בהצלחה :)
 

softouch

New member
היי


אני זוכרת אותך!
אני חייבת לומר, שמאוד הזדהיתי איתך בשבוע האחרון שהיה לי. אין לי נטייה לבולמוסים וזה משהו שלא קורה לי אף פעם...ועדיין, מכיוון שהיתי לומדת ועובדת כל היום בחוץ, ומיד אחרי הלימודים טסה לעבודה, מגיעה מאוד מאוחר הביתה ומתחילה לאכול בכמויות תוך זמן מאוד קצר ולמלא חסכים.
אז ככה, לדעתי, תעשי בדק בית, אם את אוכלת מספיק במשך היום, עד לרג שאת מגיעה הביתה! כי פירות ירקות וסנדוויצ'ים זה "בריא" אבל זה נשמע דיי דל ולא ממש משביע. מניסיון. היתי גם מצטיידת באותו הדבר, וחושבת שהנה אני מסתדרת ולא רעבה במשך היום, אבל בפועל היתי חורת מורעבת ואוכלת כל הבא ליד עד כדי בחילה ופיצוץ...
והצלחתי להמנע מזה ולשנות את זה, אחרי פעמיים שזה קרה, בזכות זה שהבאתי לכל יום ארוחה מבושלת בקופסה שמתאימה לחימום במיקרו ודאגתי לאכול תמיד צהריים נורמלית. כי סנדוויץ וירקות זה לא בדיוק משביע לטווח ארוך כארוחת צהריים. ומאז, גם הרגשתי יותר שבעה ועירנית בעבודה, וגם לא זללתי בערב, כי פשוט לא הרגשתי את הצורך.

אולי נראה לך שאת חוסכת בקלוריות באכילה מועטה במשך היום, אבל הגוף זוכר רעב וחסך שהיה במשך היום. וכשנורא עסוקים ורצים מלימודים לעבודה ויש מעט זמן והפסקות לאכול, באופן טבעי אוכלים פחות (מאשר בבית) ופחות מרגישים רעבים. אבל אח"כ כשחוזרים הביתה משלימים הרבה יותר, ואפשר בקלות לעלות כך, גם אםנדמה שאוכלים מעט במשך היום.

ממליצה לך לקחת ארוחה חמה (רצוי עם הרבה חלבון) בקופסה ולאכול ארוחה אחת גדולה בצהריים או מתי שמתאפשר לך, זה ישביע אותך לאורך זמן. ובנוסף, אם את רעבה בדרך חזרה מהעבודה בנסיעה, את יכולה להחליט על משהו קטן שתאכלי, רק כדי שלא תגיעי מאוד רעבה הביתה. לי זה עבד ומנע הישנות של המקרים.

בכל מקרה. את לא לבד. זה מאוד מוכר ושכיח וקורה להרבה אנשים שיום שלם בחוץ.
 
למעלה