שרשור שאלות חדש
שאלות לפה בבקשה

Xx Pinki xX

New member
בשנה שעברה היה במאמז'

חליפת טייסים כזאת,ממש אהבתי אותה. רק שאין לי מושג איך תשיגי אותה D:
 
חשוב חשוב חשוב חשוב חשוב !!!!!!!!!!

כמה דברים: 1) אם יש למישהי מכן את הסמלים של סופרמן, ספיידרמן, ובאטמן אני ממש יישמח !!!!!!!!!!!!!! 2) מישהי יודעת איפה אני יכולה להדפיס את הסמלים האלו על חולצה ? 3) על איזה צבעים של חולצות כדאי לי להדפיס? 4) מישהי פעם הזפיסה ? יצא לה יפה ? 5) האם בכל חנות אפשר להדפיס? תודה רבה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
:)

2) בבילו יש דוכן שאם את מביאה להם תמונה מודפסת הם ידפיסו לך אותה על חולצה, אבל זה יקר. ספיידרמן- לבן, עכביש שחור. סופרמן- חולצה כחולה באטמן- שחורה.
 

Why Y

New member
../images/Emo15.gifבאטמן...

שאר השאלות.. אממ...
[לא יודעת. מקווה שעזרתי
 
יש בכניסה לשוק הכרמל

דוכן שמלא אך ורק בחולצות, בגזרות שונות וצבעים שונים, עם סמלים של באטמן וסופרמן. אחד הקונספטים הפחות ברורים לחנות, אבל הם בטח יוכלו לעזור לך....
 

Princess Galush

New member
פורים- דעה+שאלות

אוקיי אז אני וחברות שלי רוצות להתחפש ביחד לschool girls כאלה. מה שחשבתי ללבוש זה: חולצה לבנה מכופתרת+ עניבה שחורה/אדומה/סקוטית+ חצאית מיני סקוטית+ טייץ שחור(שלא יהיה קר וגם כדי להעלים איזורים בעייתיים)+ אולסטאר אדומות. מה אתן חושבות? אני עדיין לא סוגרה על התחפושת ככה שחשוב לי לקבל עצות.. וגם.. איפה אפשר לקנות חולצה לבנה מכופתרת(למרות שיש מצב שאני אשיג את זה ממקום אחר), עניבה כמו שאני רוצה וחצאית סקוטית במחירים זולים יחסית? אני גרה בירושלים... תודה לכל העונות!
 

amit641

New member
מממ ../images/Emo129.gif

לפי דעתי במקום טייץ עדיף לך לשים גרביים עד הברך. חולצה מכופרת את יכולה להשיג בפוקס, אולי. חצאית סקוטית ראיתי ב-TNT. אהבתי את התחפושת, בהצלחה :)
 

edenn18

New member
נעלי בלט

כמה עולות כאלה פשוטות? אני רוצה לפורים..
 

קרציבל

New member
עצה מאחת שרוקדת.

יהיה לך נורא קשה ללכת עם נעלי בלט ויש סיכוי שהן יקרעו לך בזמן ההליכה. ואני לא חושבת שתמצאי נעלי בלט זולות.. אולי כדאי שתלכי על נעלי סירה פשוטות וורודות
 

מאיוול

New member
^צודקת!

קניתי נעלי בלט לריקוד..ולבשתי אותם בתור בלרינה בפורים.. וזאת הייתה טעותתתתתתת הם נהרסוו ליי והם היו מזה יקרות.. אל תעשו את אותה טעות=/
 

נועה2004

New member
שאלה על רוקטדוג עודפים בשינקין../images/Emo41.gif

מוכרים שם את המגפיים של רוקטדוג שדומות לדגם של ה-UGG? ואם כן, באיזה צבעים יש אותן וכמה הן עולות?
 

sivi82

New member
שאלה..

מאיפה אני יכולה להשיג נעליים כמו אלו בתמונה המצורפת רק בחלק?
 

sSשוחיףSs

New member
שאלה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

היי מישהו יודע איפה אפשר להשיג שמלה כזאת בסטייל מרלין מונרו... כזאת נקשרת בצוואר, צמודה ואז למטה מתנפחת?????.. מישהו יודע איפה יש כאלה??? שמתי פה תמונה של שמלה דומה של רנואר ממש ממש מכוער אז אם למישהו יש רעיון אחר... ל=ה=ג=י=ב=!
 

נועה2004

New member
אם זה לפורים, אז מוכרים כאלה

בחנויות תחפושות, בערכות תחפשות שמוכרים למבוגרים, יש כאלה בחנות אפקט בהרצליה ובטח גם בכל שאר חנויות התחפושות. אם זה לא לפורים, אז לקסטרו היתה שמלה ממש דומה לזו של מרלין מונרו עם קיווצים בבטן בקיץ של לפני שנתיים, והיא נמכרה בצבעים ורוד-בייבי (זה הדגם שקניתי) ושחור. אולי עדיין יש אותה בחנויות העודפים של קסטרו בהרצליה-outlet או באלנבי.
 

amit641

New member
לפני שנתיים ראיתי ../images/Emo129.gif

בטויסאראס שמלה בדיוק כמו של מרלין מונרו, אולי עדיין יש.
 
למעלה