שרשור שאלות חדש
שאלות לפה בבקשה

Regedit

New member
אני מחפש נעליים של אדידאס

לא מצאתי בשום מקום. קוראים להם SAMBA מישהו יודע איפה אני יכול לקנות אותם ? ראה אותם ? הם כאלה יפות...
 

בני86

New member
שלום לכולם יש לי שאלה

אני רואה הרבה ערוץ האופנה בטלויזה. השאלה שלי היא מי לובש בכלל תבגדים שיש בתצוגות ? עד היום לא ראיתי אף בגד שראיתי בטלויזיה שבן אדם ברחוב לובש אותו. אז מה יענו זה סתם חרטה כל התצוגות אופנה האלה ?
 

basti77

New member
מה ללבוש לחתונה?

יש לי חתונה של קרובי משפחה עוד יומיים ורציתי להתייעץ מה כדאי ללבוש? אני יודע שהשאלה מוזרה אבל שתבינו שעד עכשיו התלבשתי רגיל ללא קשר לבאיזה אירוע הייתי. עכשיו אני כבר בן 23 ורוצה להתלבש נורמלי. יש הצעות?
 

rotemsan

New member
מקום במדף

איזה באסה. קניתי החורף את המעיל הכחול עם הפרווה בצאוורון של זארה שעלה לי ים כסף , לבשתי אותו פעם אחת וזהו!!! כמה פעמים זה קורה.... ועכשיו זה יקח מקום במדף עוד הרבה זמן כי זה חדש. כל עונה יש לי את הבעיה הזאת עם כמה בגדים.
 

mor228

New member
אולי הבעייה בצבע

זה קורה כל הזמן. אני אומרת לך שעשיתי קורס על אופנה והבנתי סוף סוף שזה קורה בגלל שהצבעים לא מתאימים. אם מפספסים בהתאמה של צבע הבגד לצבעים שלך, עיניים, שיער, עור...אז אבוד! תעברי על הבגדים תגידי לי אם זה נכון. לא הרבה בנות יודעות להתאים צבעים כי לרב העיניים מחליטות מה יפה ולא תמיד בתיאום עם המציאות. נפתחת סדנאת סטיילינג שוב עכשיו בנמל 03-6044044 דרך חיים. וזה 5 שיעורים מעשיים טכלס מאפרים מלבישים בונים מלתחה. זה פאן למי שאוהבת אופנה
 

all good things

New member
גם לי יש את הבעיה הזאת..

בגלל זה כשאני רואה משהו יפה אני לא ישר קונה אותו אלא מחכה כמה זמן וחושבת אם הוא ישתלב עם הבגדים שלי ואם אני אשתמש בו, או אם אני אוהבת אותו עדיין או שסתם אהבתי אותו לשניה. העיקרון הוא פשוט לא לקנות בגדים רק כי הם יפים אלא אם הם יהיו פרקטיים, במיוחד מעיל.
 
הממ.

תלוי מה יש בארון שלך, או האם יש לך זמן/רצון/כסף ללכת לקנות משהו. יש פתרון סולידי שקשה לטעות איתו, שלרוב מורכב מפרטים שלכולם יש בארון- מכנס מבד/ג'ינס שנראה מכובד וחולצה מכופתרת (מחוץ למכנסיים!!), אפשר סריג דק חלק מעל החולצה אם קר. כמובן, תוך כדי התחשבות בהתאמה מסויימת בין צבעי הפריטים.
 

Princess Galush

New member
התצוגות אופנה שאת רואה בערוץ

האופנה, הם לרוב תצוגות של אופנה עילית שנקראת קוטור או משהו כזה.. בקיצור, זה לא נועד כדי שאנשים ילבשו את זה ברחוב..
 
מוסיפה

זה סוג של אומנות. זה כמו שציירים מציגים את העבודות שלכם בתערוכות, ולא למטרות מכירה- כך המעצבים מציגים את הבגדים שלהם בתצוגות אופנה, ולא למטרות מכירה[ :
 

KiShKooSh

New member
הייתי הולכת על בגדים

אבל אם את רוצה ממש לתפוס תשומת לב את מוזמנת לבוא בלי (הומור שלאחר יום ארוך)
 

R o N i 17

New member
בטח שזה אמיתי.

הבחורה ירדה מהפסים, היא התחרפנה לגמרי והיא מזעזעת. מה לא עושים בשביל חשיפה, הא?
 

Xx Pinki xX

New member
זה ממש לא ככה.

אני לא חושבת שזה בשביל החשיפה.גם ככה יש לה מספיק ויותר מידי.אני מרחמת עלייה היא התחרפנה לגמרי בגלל התקשורת.
 
למעלה