שרשור שאלות ותשובות (???)

GIOVANINI

New member
אין שידור של שיקגו היום?

אני זוכר שספורט 5 היה משדר כל יום חמישי בערב בשעות 3 בלילה בדרך כלל. או שערוץ הספורט שוב נרדם בשמירה
 

rpz79

New member
איך קוראים למוזיקה ברקע של שידורי ה-NBA?

לא הפתיח המעצבן עם מגריידי ונוביצקי , המוזיקה שמתנגנת בתקצירים ממשחקים בד"כ של ה-NBA בשידורי ה-NBA וגם מדי פעם שמעתי אותה במשחקי כדורסל אחרים בערוץ הספורט המנגינה הזו (ללא מילים - אחרת הייתי מוצא
) מתנגנת לי בראש עם הגיטרות החשמליות. למישהו יש מושג ?? מי האחראי למוזיקה בשידורי ערוץ הספורט ? מייל ? THNX FELLAS
 

Orenseg

New member
כנראה שהם שוב נרדמו בשמירה

בעקרון יש עכשיו שידור של פילי@בולס בTNT. הבולס מובילים 85-75 עם 10:07 לסיום.
 

gingi1962

New member
למה הפסיקו את כל השידורים

האם יש סיבה להפסקת כל השידורים החיים מהליגה? מה הולך להיות בפלייאוף?? בשביל מה אנחנו נרשמים לערוצים אם כל הזמן ערוצים ספורט 1, ו 2 מעבירים את השידורים אליהם???
 

asko3

New member
את אף אחד פה לא מעניין שביטלו את השידורים???

נמאס כבר מערוץ הספורט שעושים מה שבא להם ולא שמים על הלקוחות שלהם הם צריכים לקרוא לערוץ שלהם "ערוץ הכדורגל" ולא ערוץ הספורט כי זה מה שמעניין אותם רק אין עם מי לדבר לשאול אותם למה הם ביטלו כי ההחלטה לבטל היא אצלם באתר של הnba מופיעים שם תאריכי השידורים של ספורט 5 בישראל ויש שם את כל השיבוצים של השבועיים שלושה האחרונים שלא שידרו אותם אז לפחות שיגידו משהו שיסבירו למה הפסיקו במקום זה מתנהלים כמו איזה מאפיונרים גנבים
 

תום116

New member
ראיתי בשורה התחתונה של ספורט 2

שכבר מתוכנן שידור ביום ראשון בערב בשבוע הבא ב-22:00, עדיין כמובן לא ידוע איזה משחק זה יהיה. אבל ספורט 2 הולכים לשדר את הפליאוף, אין לי מושג באיזו כמות ומה לגבי ערוץ הספורט.
 

rapgamer4ever

New member
לאנשים שמשלמים על התוספות אין על מה להתלונן

ואנשים שלא משלמים... נדפקים מאלה שכן.
 

carmelo

New member
זה לא הפוך?

מי שמשלם על התוספות, עשה את זה תוך הנחה שהוא יקבל שידורי NBA... אלה שלא משלמים...דופקים את אלה שכן, כי אז אין מספיק מימון לשידורים :) אני השבוע ביטלתי מנוי לחודשיים שעשיתי בהנחת 50%...גם ככה התכוונתי לעשות את זה, אבל טרחתי לציין שהסיבה היא "הפסיקו לשדר NBA". צ'רלטון אני כנראה אעשה, יש גבול כמה אפשר לראות משחקים בפאב (זה גם יוצא יקר יותר בתכלס...)
 

rapgamer4ever

New member
האמת שלא ממש

כי אתה משלם על הערוץ, לא על השידורי NBA. לא בטוח שאם יותר אנשים ישלמו, יהיה יותר NBA בערוצים האלה.
 

תום116

New member
אכן, הערוצים מזוהים כערוצי כדורגל

ובאמת רוב התכנים הם כדורגל. אנגלי וישראלי. אני אישית רכשתי את הערוצים בגלל הכדורגל האנגלי, אבל עם הזמן החלו להיכנס עוד תכנים וגם NBA לאחרונה שידור בשבוע(משחקים גדולים בד"כ). בכל מקרה, סוף העונה ואני חייב לציין, שלא היה משחק העונה של הלייקרס(וגם משחקים אחרים שרציתי לראות) שכשהייתי על המחשב ורציתי לראות- לא הייתה לי אפשרות לראות. תמיד היו לינקים וכמעט תמיד היו לינקים טובים, המקסימום שהיו זה קצת תקיעות אבל גם זה היה מעט מאוד. מאמין שיהיה לא פחות טוב בפליאוף.
 

go lakers go

New member
אין לך מושג בכלכלה

הכל עניין עיסקי . זכויות שידור של NBA זה ים כסף . כמה משחקים בעונה מתחלים בשעה של רייטינג בישראל ( 8 - 10 בערב ) ?! רק בימי ראשון שזה השבת בUSA . כמה אנשים יקומו ב 4 בבוקר לראות משחק ? צארלטון התחילו לשדר NBA לפני חודש וחצי . אם לפני חודשיים היו להם סתם לדוגמה 10000 לקוחות , והיום יש להם 10043 , איזה אינטרס יש להם להמשיך לקנות זכויות שידור ממר סטרן או לשדר יותר משחקי NBA ?!
 

rapgamer4ever

New member
אתה מתבלבל, בדומה לכרמלו

אין דבר כזה "לקוח NBA". יש דבר כזה "לקוח ערוץ". בערוצים המדוברים משדרים NBA ומשדרים עוד דברים. נגיד שהצטרפו עוד 10 אלף איש- מי אומר שהם קהל של NBA? מי אומר שצריך לשדר יותר NBA כי הם יצטרפו? ואני לא באמת מבין בכלכלה, אבל אני מבין קצת. לפי ההסבר העמוק שלך אני מבין שגם אתה עדיין לא מומחה אז אני מציע לא לקפוץ למסקנות.
 

go lakers go

New member
חבוב לא נורא להגיד טעיתי , ואתה טועה ומטעה

צרלטון קם על בסיס כדורגל בלבד !!! כדורגל אנגלי + כדורגל ישראלי .זה ככה כבר שנתיים + . אני שילמתי ומשלם צארלטון עוד לפני שהוסיפו שידורי NBA ,בגלל שאני אוהב כדורגל. עבורי זה בונוס השידורים שנוספו .מי שלא אוהב כדורגל היה נהפך ללקוח צארלטון ?!? מי אלו לקוחות צארלטון אם לא אוהדי כדורגל ?! כמה נשים הן לקוחות ויוה וכמה מהן לקוחות צארלטון ?! וכמה גברים הם לקוחות חבילת הספורט בכלל או צארלטון בפרט ?! ברגע שהתכנים בצרלטון לא משתנים (היה רק רק כדורגל ישראלי ואנגלי ,ללא תוכניות מקור כמו בערוץ 5 ) , ומצטרף פלח שידור שונה לגמרי - כדורסל (NBA ויורוליג לאחרונה ) , אפשר לבדוק בדיוק כמה הצטרפו על סמך התוספת הזאת , והאם שווה להם להשקיע ביותר תכנים מסוג זה ( כדורסל ) , או לא להשקיע בכלל. יש לצארלטון כמו לכל חברת תקשורת עיסקית אחרת טווח סטיית תקן יומי/שבועי/חודשי/שנתי של לקוחות שמצטרפים או מתנתקים באופן כללי .אחרי טווח סטיית תקן , אם מצטרפים 10000 לקוחות בחודש , לאחר שהתווספו פתאום שידורי NBA אתה לא רואה את הקשר ?! רשמת פעם ( בעניין תקרת שכר ושוק חופשי ) שאתה דווקא כן מבין בענייני כלכלה . מסתבר שאתה לא . אני לעומתך לא רושם או אומר את דעתי בעניינים שאני לא מבין בהם . כלכלה זה אחד הדברים שאני מבין . עקומת תמורה זה הבסיס של הבסיס של כלכלה . אתה עוד תלמד .
 

carmelo

New member
ערוץ הNBA הוא דוגמה טובה

הוא אומנם היה חלק מחבילת ערוצי הספורט אם אני זוכר נכון, ועדיין - אם היה מספיק ביקוש, היו הופכים אותו לערוץ בתשלום. בערוץ הספורט יודעים שאין מספיק אוהדי NBA בארץ בשביל לשדר הרבה במהלך העונה. שידור מוקדם בראשון בערב פלוס עוד אחד בלילה שבין חמישי לשישי, כשESPN משדרים יום לפני ואחרי והשנה גם צ'ארלטון נכנסו לתמונה, זו בהחלט כמות ראויה. הבעיה היא ברגע שהם מפסיקים לשדר בלי להודיע או להסביר למה, זאת זריקת זין על הצופים. אפילו אם נניח שזה נעשה כדי לשמור תקציב לקראת כמה שיותר שידורים מהפלייאוף.
 

תום116

New member
כרגע לא חושב שערוץ הספורט משדרים את הפליאוף

אם כן, תיהיה בטוח שהיית רואה מספיק פרומואים בשביל לדעת. אני מאמין שבסופו של דבר זה יסתדר, במוקדם או במאוחר והם ישדרו בסופו של דבר. אבל זה פשוט עסק מוזר.
 

go lakers go

New member
לגבי ערוץ 5 מסכים איתך לגמרי

ניחא אתם מפסיקים לשדר ( כבר שבועיים אין שידור ) , אבל לפחות שיתנו הסבר . שערורייה ללא ספק !
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
העניין הוא אחר

עלות השידורים העונתיים של ה-NBA מאוד מאוד יקרים. ערוץ ה-NBA עולה מליון דולר לעונה (שידורים ישירים כל יום) ולכן מראש הכבלים ויס לא קונים אותו, וכנראה שגם בצדק כי אף אחד לא בא להפסיד פה כסף. ולכן נשארנו עם ערוץ הספורט שה-NBA מחייב אותו לשני שידורים בשבוע וזאת הסיבה שהם מתחילים לשדר רק באמצע העונה (אעלק משלמים חצי) וכמו שכולם זוכרים כשערוץ הספורט התחיל לשדר, אכן הבטיחו שני שידורים בשבוע. מה שלא ברור לי זה שערוץ הספורט כבר חתם על ההסכם עם ה-NBA ושילם עבור השידורים אז למה פתאום השידורים הופסקו? לצ'רלטון אין הסכם עם ה-NBA והם קונים את השידורים מצד ג' (אולי אפילו מערוץ הספורט בעצמו) ולכן הם לפעמים משדרים ולפעמים לא. בשורה התחתונה הכל כלכלי העלויות האלה פשוט לא משתלמות, אפילו השידורים של ליגת האלופות שעם כל האהבה שלי ל-NBA אין מה להשוות באחוזי הצפיה אפילו לשניה עולים הרבה פחות. נכון שזה מרגיז ומקומם אבל אנחנו כצרכנים לא יכולים לצפות מערוץ הספורט שיפסיד כסף רק בגלל שיש בארץ איזה 10000 איש שרואים NBA.
 

carmelo

New member
אם אתה מתמצא בנושא

יש לך תשובה למה ערוץ הNBA פעל במשך שלוש שנים? רצו להפוך את חבילות הלוויין/כבלים כמה שיותר אטרקטיביות, עד שהן כבר קנו אחיזה ברוב משקי הבית?
 

OrEl74

Well-known member
מנהל
תעשה את החישוב בעצמך

אם אתה זוכר הערוץ בהתחלה היה בחינם וכשהם הבינו שזה לא כלכלי ניסו לגבות עליו כסף בנפרד. 35 שקלים היה המחיר של הערוץ לבד ו-50 ש"ח עלתה חבילת הספורט. נחשב את זה לפי 35 השקלים של ערוץ ה-NBA לבד... כפי שצינתי העלות של הערוץ היא מליון דולר בשנה, כלומר 4 מליון שקל במקרה הטוב. וזה אומר שבשביל שכבלים והלווין יכסו את העלות הם צריכים שבערך 120000 בתי אב ירכשו את הערוץ ואין סרט בעולם שדבר כזה יקרה. על זה שהערוץ לא משודר בארץ אני לא בא בטענות לאף אחד מלבד הNBA והדרישות הבאמת לא הגיוניות שלו. אבל כשהזכויות כבר נקנו ואז הופסקו השידורים ללא הסבר זה כבר סיפור אחר.
 
למעלה