לגבי השינויים באלנבי - קח את זה בספקנותמסכים על בני ברק
מלבד קו 18, יתר הקווים (ביחד עם 92) מבלבלים. לא ידעתי, שנעשה שינוי בתחנות ברחוב אלנבי. אני לא נמצא שם לעתים קרובות. אבל אמש היה מעט מצער, להתוודא למרחק גדול בין קווי אוטובוסים שונים, שנוסעים לאזורים דומים.
הנה בבקשה לפי נסיונישרשור רעיונות לייעול ופישוט קווים בחולון
ישבתי וחשבתי על מספר קווים עם תדירות בינונית, שאפשר היה לשפר את תדירותם על ידי ביטול קווים אחרים והפניית המשאבים המתפנים אליהם. זאת בנוסף לשינוי שהציע מתן לגבי קווים 40, 42, 142, 240 שנידון כאן לפני מספר שבועות. בדקות הקרובות אוסיף כל שינוי מוצע בתור תגובה להודעה זו. אתם יכולים לראות את המצב הקיים במפה חדשה שפרסמתי באתר: http://telaviv.busmappa.com/pdf השלב הבא צריך להיות חשיבה על מה עושים עם הקווים המסורבלים והמבלבלים בבני ברק...
אני מקוו שזהה שזה יתרום לנתיבי איילוןהנה בבקשה לפי נסיוני
הקו החדש שינויים משמעותיים בחולון לפי בקשתך לשנות מספור קו 126 לקו229 ולהעברת קו דן משום שנוסע לפי קו 129 ושהר ציון מפצל לאבן גבירול ומשם נוסע צמוד לדינזגוף וגם מתבלבל בקו 26 או לשנות מספור מ26למספור קו 86 וקו 143 להחזיר למסלולו הקודם ווהחלזירו לדן בתמורת קו 229(129( לשנות מספור לאלתר דחוף וחובה לקו 289 לקו 389 משום שזה מתבלבל בין קו לילה לקו יומיים קו לשנות מספור מקו 72 ולקו 29 בשביל קו 129 וקו 29 תעבור דרך בן יהודה וקו 129 יעבור דרך דיזנגוף ואף לסיימו באותה השעה של קו 29 החדש לגבי קו 172 להחזיר את המספור לקו 1 שיעבור דרך בית אבות לשנקר או לפתוח מזלג חדש מזלג 187/87 דן אחד מהם יעבור דרך שנקר ודרך חנקין ויסע באותו מסלול בתל אביב ועד אנלבי אחד יעבור דרך בן יהוד והשני יעבור דרך דיזינגוף וקו 87 יוחלף למיספור קו 92 משום שהוא נוסע קצת דומה לקו 92 בחלוון אז שתהיה מסלול חדש של קו 92 והולהוסיף קו חדש 192 שיסע בקו כמו 87א בקצור מזלג חדש 92/192 לגבי 2א' איפשר להוסיף מיספור 12 ולגבי וקו 12 יעבור דרך אילת ודרך ההסתדרותולא הכול הופיין כי צפוף שם להמציא מספור אחד לדן ואחד לאגד מספור דן 22/122/222 שאחד יסע דרך רחוב יפת זהה לקו 46 וימשיך דרך חוף ים בת ים ומשם לסיימו במתחם קאנטרי בת ים אחד ייסע דרך שדרות ירושלים ומשם עד רחוב רוטשליד וימשיך חלרחוב בלפור עד הסוף ומשם יסע למלון מרינה ויסע באותה מסלול קו 22 וק 222 תהיה קו לילה / קו שבת שיסעו דרך יפת להנאתם של תושבי בתים שרוצים לבלות ביום שישבת ובלילה ושהם יתחילו מנמל תל אביב ויסעו אותה דרך עד מוזיאון אצ"ל ושם יתפצלו ולהמציא קו חדש אגד קו 81/181/281 שיצא יפו שיעבור דרך שוק פשפשים ולהביאו ביטול קו 88 ולשנות מספור קו 81 ולהוסיף קו שיעבור דרך נאות רחל ומשם לקריית בן גוריון 188 וקו 288 תהיה קו לילה זהה לקו 222 דן
רעיונות מעניינים, אבל יתכן שזה קצת יותר מדיהנה בבקשה לפי נסיוני
הקו החדש שינויים משמעותיים בחולון לפי בקשתך לשנות מספור קו 126 לקו229 ולהעברת קו דן משום שנוסע לפי קו 129 ושהר ציון מפצל לאבן גבירול ומשם נוסע צמוד לדינזגוף וגם מתבלבל בקו 26 או לשנות מספור מ26למספור קו 86 וקו 143 להחזיר למסלולו הקודם ווהחלזירו לדן בתמורת קו 229(129( לשנות מספור לאלתר דחוף וחובה לקו 289 לקו 389 משום שזה מתבלבל בין קו לילה לקו יומיים קו לשנות מספור מקו 72 ולקו 29 בשביל קו 129 וקו 29 תעבור דרך בן יהודה וקו 129 יעבור דרך דיזנגוף ואף לסיימו באותה השעה של קו 29 החדש לגבי קו 172 להחזיר את המספור לקו 1 שיעבור דרך בית אבות לשנקר או לפתוח מזלג חדש מזלג 187/87 דן אחד מהם יעבור דרך שנקר ודרך חנקין ויסע באותו מסלול בתל אביב ועד אנלבי אחד יעבור דרך בן יהוד והשני יעבור דרך דיזינגוף וקו 87 יוחלף למיספור קו 92 משום שהוא נוסע קצת דומה לקו 92 בחלוון אז שתהיה מסלול חדש של קו 92 והולהוסיף קו חדש 192 שיסע בקו כמו 87א בקצור מזלג חדש 92/192 לגבי 2א' איפשר להוסיף מיספור 12 ולגבי וקו 12 יעבור דרך אילת ודרך ההסתדרותולא הכול הופיין כי צפוף שם להמציא מספור אחד לדן ואחד לאגד מספור דן 22/122/222 שאחד יסע דרך רחוב יפת זהה לקו 46 וימשיך דרך חוף ים בת ים ומשם לסיימו במתחם קאנטרי בת ים אחד ייסע דרך שדרות ירושלים ומשם עד רחוב רוטשליד וימשיך חלרחוב בלפור עד הסוף ומשם יסע למלון מרינה ויסע באותה מסלול קו 22 וק 222 תהיה קו לילה / קו שבת שיסעו דרך יפת להנאתם של תושבי בתים שרוצים לבלות ביום שישבת ובלילה ושהם יתחילו מנמל תל אביב ויסעו אותה דרך עד מוזיאון אצ"ל ושם יתפצלו ולהמציא קו חדש אגד קו 81/181/281 שיצא יפו שיעבור דרך שוק פשפשים ולהביאו ביטול קו 88 ולשנות מספור קו 81 ולהוסיף קו שיעבור דרך נאות רחל ומשם לקריית בן גוריון 188 וקו 288 תהיה קו לילה זהה לקו 222 דן
2א מקשר בין חולון לבת ימון, אך הארכתו לקניוןרעיונות מעניינים, אבל יתכן שזה קצת יותר מדי
דילול של תדירות עם כל המזלגות? אגב, ההתנגדות שלי לקו 2א אינה בגלל הא' אלא בגלל שהדבר גורם לדילול הקו לפעם ב-30 ד' בחלק מהמסלול.
אבל 2א בא כטלאי כדי לפתור את הבעיה שציינת2א מקשר בין חולון לבת ימון, אך הארכתו לקניון
הזהב לצד 85 אינה מועילה ואף מיותרת
נראה לי שענין החיבור לבת ימון הוא יותר בעיהאבל 2א בא כטלאי כדי לפתור את הבעיה שציינת
קו 2 לא היה אמור להגיע כלל לבת ימון, ומיומו הראשון (5/7) הגיע לקניון הזהב. במקום להוסיף חלופה של 2א לא היה עדיף להסיט את 87 לחשמונאים/דניאל במקום מבצע סיני ובא לציון גואל?
אבל אני מציע פתרון לתושבי חולון לא לתושבי בתנראה לי שענין החיבור לבת ימון הוא יותר בעיה
של תושבי חולון, כי תושבי בת ים מקבלים קישור טוב. בבת ימון יש מרכז אזורי של קופת חולים, שמספק שרותים לתושבי חולון, ומכאן נבעה הבעיה שפתרו אותה עם הפעלת 2א. מסלולו הקודם של 5 מחולון נתן את המענה הזה
זה לא מספיק קרוב..אבל אני מציע פתרון לתושבי חולון לא לתושבי בת
ים. הסיטו את קו 87 כפי שהצעתי והנה לך קו עם תדירות לא רע שמחבר בין ויצמן בחולון לאיזור הבת ימון. קו 2א פועל רק פעם בחצי שעה - לא ממש פתרון טוב לתושבי חולון שרוצים להגיע לבת ימון.
מדובר ב-300 מ', מרחק שגם אמי בת ה-70זה לא מספיק קרוב..
אל תשכח שמדובר בקשישים שגם המרחק שיש ללכת מיוספטל פינת ניסנבוים עד לבת ימון הוא די גדול עבורם..
אגב, כך גם חיברת את שיכון ותיקים לתחנת יוספטלמדובר ב-300 מ', מרחק שגם אמי בת ה-70
שהולכת לאט מאוד עם מקל הליכה הולכת כל יום בלי להניד עפעף. אבל אם בכל זאת זה בעיה ויש מספיק דרישה, אפשר שקו 87 יפנה שמאלה ניסנבאום, ימינה החרושת ושוב ימינה בר אילן (בחזור דרך החשמונאים). כך הוא יעצור במרחק 100 מ' מהבת ימון.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.