שרשור רעיונות להמשך המחאה...בתקווה שהמארגנים

NUMROUNO

New member
שרשור רעיונות להמשך המחאה...בתקווה שהמארגנים

יאמצו חלק מהם, ואלה (הרעיונות) ישמשו כחומר בעירה להמשך המחאה הכל כך חשובה הזאת. זה רק אני שמרגיש שהחיים במדינה שלנו הופכים להיות קשים יותר ויותר, משא כבד של גזרות וחוקים חדשים כל הזמן מתווספים על גבינו והעתיד נראה שחור יותר ויותר... הרעיון שלי הוא לשלב כוחות יחד עם מחאת הנכים (ואולי בהמשך מחאת הסטודנטים, מחאת המורים וכו') נכון שאלה שתי מחאות שונות לחלוטין, אבל לשתי הצדדים יש אינטרס משותף לעלות שוב ושוב את המחאה לכותרות ולחשיפה באמצעי התקשורת, מה גם שיחד כוחנו רב יותר, ובשלב זה או אחר מישהו שם למעלה יבין שמדובר בכוח ציבורי גדול, ושהעסק יוצא משליטה. תחשבו על רוכבים שעומדים עם קסדות על ראשיהם יחד עם המפגינים הנכים. אולי בהתחלה זה יגרום לאנשים להרים גבה אבל ככל שיצטרפו "מחאות" נוספות הדבר יהפוך ללגיטימי יותר ויותר, ויהפוך לכדור של שלג שמתגלגל. מחאה אחת גדולה נגד השלטון. אולי אפילו להקים מפלגה יחד. תחשבו על מפלגת העם, שבא נציגים מכלל הציבור, מכל המחאות שהיו ועוד יהיו. תחשבו על מחאה מול הכנסת , בא נציגים מכלל האוכלוסיה : נכים, נכי צה"ל, אופנוענים, מורים, סטודנטים, פועלים שזה עתה פוטרו ממפעל שקרס, שומרים, מתנחלים, חרדים ועוד ועוד ועוד, כמו באיצטדיון ענק בצבעים שונים....רק שפה הם לא יריעו ל"גיבוריהם" אלה ישרקו בוז אחד גדול לקבוצה (120 חברי כנסת) שסרחה משחיתות, שאיבדה כבר את אמוננו, והביאה אותנו לידי יאוש. מה דעתכם ???
 

NUMROUNO

New member
או שהעיתוי גרוע (כולם מודאגים מהדוחות, ובצדק)

או שהרעיון שלי ממש גרוע
 

seaking

New member
על ה../images/Emo97.gif שלי הדוח! רעיון:

חסימה של המחלפים או חסימה של כביש 6... לכל הכיוונים
 
ולמי זה יעזור ?

לנכד של הבן הלא קיים שלי ? עד שניכנס כחבורה להקמת מפלגה,עד שנריץ את המצע שלה בבחירות עירוניות (כדי שידעו עלינו בכלל) 5 שנים אחרי זה נוכל לחשוב על ריצה לכנסת,כשב- 20 שנה שאחרי לא ניכנס בגלל אחוז חסימה נמוך.וכשניכנס כבר עם מנדט או 2 לאירן יהיה 15 כורים גרעיניים ולפי דיווחים זרים גם 200 פצצות אטום ואז הדאגה האחרונה שלך תהיה כמה ביטוח תשלם על ה CBR אתה הבנת את זה ששון ?
 

Papillion

New member
יש לי רעיון. לא יודע אם הוא ריאלי

בעלי המכוניות אמורים לקבל 100 ש"ח הנחה החל מהיום, לא? מאחר וזה לא יקרה - האם יש עילה לתבוע את המקפח על הונאת הציבור? אולי יש צעדים משפטיים נוספים שאפשר לנקוט בהם עכשיו?
 

מיצו

New member
../images/Emo45.gif זו בהחלט נקודה שצריך לתקוף!

לדעתי, ברגע שהועלו מחירי הביטוח לדו"ג, לפי ההיגיון של האוצר חובה על חברות הביטוח להחזיר 100 ש"ח לכל נהג. בחישוב מהיר - יש 2.3 מיליון כלי רכב בישראל, כפול 100 ש"ח, שווה 230 מיליון ש"ח שמישהו עכשיו עומד לגנוב לכיס שלו. אם הכסף הזה לא מוחזר לכל הנהגים צריך להגיש על זה בג"צ.
 

fireforge

New member
זה באמת הרעיון שצריף לתקוף עכשיו

לפרסם בכל מקום ! איפה ה 100 שקל שענתבי הבטיח לך ! חברות הביטוח עשו עליך קופה של 230 מיליון שקל ! עדיף בשלטי חוצות
 

sealion

New member
אם אני זוכר נכון ביטוח הרכב גם יעלו בתחילת

שנה הבאה. אני אמצא את הסימוכין יותר מאוחר, יש מספר ראיונות בנושא. זו בהחלט נקודה שלא מותקפת מספיק ואולי כדאי שנצרפה.
 

דידי 650SM

New member
זה באמת מענין מה יספרו עכשיו לנהגים

קודם הם בכו שהם מסבסדים אותנו ולכן מעלים לנו את הביטוח עכשיו איזו סיבה יש למקפח לעלות לנהגים? בטענה שאנחנו כבר לא מסובסדים ולא זה לא הוגן מבחינה סוציאלית?!... צריך להתחיל להדליק את הפורום של המכוניות שיתחילו לארגן הפגנות גם.... ואז למישטרה ימאס והם יתחילו להפגין ולחסום כבישים כי אין להם מספיק תקציבים וכוח אדם לשלוט בכל ההפגנות של חסימת הכבישים... (דיבילי אבל רעיון משעשע)
 
בבקשה

הקישור גם לרכבים הביטוח עומד להתייקר החברה המייעצת גילתה ששופטים פוסקים סכומי כסף גבוהים מדי לטעמם של כיסי חברת הביטוח המדולדלים (700,000,000 ש"ח....גרושים..2 הפקות הליוודיות וזהו
) לכן הביטוח יעלה ב 8% כדי שלממונים ולמנכ"לי חברות הביטוח יהיה כסף לסיים את החודש.. נראה לך פשוט לסיים חודש עם 135,000 ש"ח + אופציות של 1,500,000 מליון ש"ח בשנה ? מסכנים שלי
 
זה כי עליה אמרו את המשפט

"כשאשתך מודיעה שגנבו לה ת'אשראי - יותר זול לך לא לדווח לחברה על הגניבה"
באהבה כן?
 

madeng

New member
זה לא מדוייק שצריך לקבל החזר צריך

מי שמחדש ביטוח לרכב החל מה 15/11/09 צריך לשלם כ 100 ש"ח פחות (לשיטת המפקח) מהעלות הקודמת עד עכשיו הרכבים "סיבסדו"(שוב לפי טענתו) ומעכשיו כבר לא .
 

Papillion

New member
יש כאן בעלי מכוניות שמחדשים ביטוח?

יאללה, להקליט את השיחות עם הסוכנים.
 

Papillion

New member
וגם בעלי פוליסות קיימות

למיטב הבנתי, צריכים לקבל את החלק היחסי ממה שהם סבסדו והחל מהיום כבר לא מסבסדים - אפילו אם אותו חלק יחסי יוצא לנהג X חמישה ש"ח. אז הרבה מאוד נהגים שמקבלים כמה גרושים זה הרבה מאוד כסף.
 
רעיון איך לנצח את המאבק בוודאות !

לא מספיק יום אחד של שיבושי תנועה צריך לעשות נזק מתמשך למדינה שלא תוכל לעמוד בו ! לא צריך יותר מ100 - 200 לוחמים אמיצים למאבק מדי בוקר . אפשר לחלק את השבוע לחמישה ימים ולתת סימן מוסכם לאיזה רוכב להגיע באיזה יום (למשל ביום א' מי ששמו מתחיל באות א-ה, ביום ב' מי ששמו מתחיל באות ו-ט וכו'...). והשיטה בנויה בדרך שאין למשטרה שליטה עליה : במקום להתקבץ במגרש חניה 1 שמשם יקשו עלינו השוטרים להתחיל את הנסיעה באופן עצמי באיילון דרום וצפון בין קיבוץ גלויות לרוקח הלוך וחזור בסביבות 6.30 או 7 בבוקר . וברגע מסויים בסיביבות שעה 7 רוכב יחנה על השוליים וישים על עצמו אפוד זוהר ויחכה רוכבים נוספים שיראו אותו יצטרפו איליו ויחנו על ידו וישימו אפוד זוהר גם כן ברגע שתיווצר קבוצה של 10 אופנועים יתחילו לצאת לדרך במהירות של כ5-10 קמ"ש על מספר נתיבים. ככה באופן ספונטני יווצרו קבוצות קטנות רבות ברחבי נתיבי איילון שיגרמו לשיבושים עד שעה 9.00 פחות או יותר. הדבר לא יצור חסימה מסאיבית כמו שהייתה ב15.11 אבל תיצור הפרעה קשה מספיק בשביל ליצור נזקים כבדים למדינה וקשיים בלתי אפשריים לגוש דן על בסיס יום יומי ! הקושי היחידי בשיטה זו היא שמספר הגיבורים המועט ישלם מחיר כבד בדוחות ומשפטים . על מנת שנוכל לפתור בעיה זו יש ליצור התרמה מאסיבית לתשלום הדוחות ממש כמו בימי תרומות כאשר מסתובבים על מדרכות ת"א ומתרימים אופנועים למען הגיבורים האמיצים אשר מקריבים את עצמם למען כולנו !!!! ולא חסרים גברים אמיתיים בציבור שלנו! זאת למדתי ביום א' והתמלאתי גאווה בציבור שאיילו אני שייך (קצת קטשי אבל נכון) . עם מטה המאבק רוצה להעיזר בי - צרו איתי קשר אשמח לשמוע מהרוכבים השונים מה דעתם על הצעתי לדעתי זאת תוכנית ראליסטית שניתן לעמוד בה לאורך זמן ושתוריד את הממשלה על הברכיים עד שנגיע למחיר סביר של לכל היותר 2000 ש"ח לכל רוכב !
 
למעלה