שרשור "רוק עצמאות"

mmaayy

New member
היה ענק אתמוללל!!!!../images/Emo104.gif

אבל עד שאביב באאא.. התבאסתי שהוא בא אחרון!
 
היה חבל על הזמן

הוא שר אני שונא עכשיו מעונן והוא שבר תגיטרה חחחחח חמוד... מקסיקו סוף העולם אור הירח ושכחתי..עוד
 

mmaayy

New member
כן..אבל מבאס רצח

לחכות לו עד הבוקר.. כל הקהל כמעט נרדםםם
 

זוהרים

New member
נכון.. אבל זה הכי כיף..

שהוא בבוקר.. גם רואים ממש טוב.. וגם כולם עיפים ואף אחד לא מועך אותך ואפשר להיות בגדר.. וגם הוא ממש עורר אותי!
 
../images/Emo104.gif../images/Emo168.gifרוק עצמאות../images/Emo104.gif../images/Emo168.gif

הייה ממש נחמד .... שייגעצ נתנו אחלה הופעה מוניקה סקס נתנו הופעה מפוצצת - משהו חזק בוטן מתוק בקרקס היו חזקים ירמי קפלן וחמי רודנר היו אחלה !!! הדורבנים עם -מה קשור- הצחיקו אותי לגמרי !!! הדג נחש גם היו חמודים מאוד ...... רשימת הלא משהו : סאבלימינעל רוני (???????!!!!!!!!) הבליינים ואביב אחחח הייה מדהים - משהו מיוחד ! ! ! ! ! ! הוא שר את - לאן את הולכת - - אני שונא - סוף העולם השיר שלנו שיר עצוב שיר תקווה עכשיו מעונן עצוב בלעדייך אור הירח שנינו שווים - חבר'ה אביב והריקנבייקר שלו נפרדו לעד !!!! הוא שבר אותה 13,000 ש"ח הלכו .... הגיטרה האהובה שלו !!!!! אני לא מאמינה פשוט !!!
אור טול נמש רגש לירז שירלי רון ליאור וכל השאר .. שמחתי לראות אתכם :)) אבל עכשיו אני עצובה - כי אני מתגעגעת \\: ...... :(( ......
 

yellow cheese

New member
את מדהימה. גם את וגם נופר.

כ"כ שמחתי לראות אתכן. את כ"כ מקסימה
את גם אוהבת חיבוקים, אז בכלל תענוג
 
אני משתגע ממכם ../images/Emo140.gif

איך כל אחד אחרי ההופעה בא אלי ואמר לי כמה עולה הגיטרה שלו? מאיפה אתם יודעים את זה? חחח ומאיפה אתם יודעים את החברה? אני אפילו לא יודע
 

ליאורנר

New member
אם חושבים על זה אז הגיטרה היית...

איתו בול 10 שנים... משנת 94..... שטויות יש לו גם את השחורה
 
למעלה