../images/Emo104.gif../images/Emo168.gifרוק עצמאות../images/Emo104.gif../images/Emo168.gif
הייה ממש נחמד .... שייגעצ נתנו אחלה הופעה מוניקה סקס נתנו הופעה מפוצצת - משהו חזק בוטן מתוק בקרקס היו חזקים ירמי קפלן וחמי רודנר היו אחלה !!! הדורבנים עם -מה קשור- הצחיקו אותי לגמרי !!! הדג נחש גם היו חמודים מאוד ...... רשימת הלא משהו : סאבלימינעל רוני (???????!!!!!!!!) הבליינים ואביב אחחח הייה מדהים - משהו מיוחד ! ! ! ! ! ! הוא שר את - לאן את הולכת - - אני שונא - סוף העולם השיר שלנו שיר עצוב שיר תקווה עכשיו מעונן עצוב בלעדייך אור הירח שנינו שווים - חבר'ה אביב והריקנבייקר שלו נפרדו לעד !!!! הוא שבר אותה 13,000 ש"ח הלכו .... הגיטרה האהובה שלו !!!!! אני לא מאמינה פשוט !!!
אור טול נמש רגש לירז שירלי רון ליאור וכל השאר .. שמחתי לראות אתכם

) אבל עכשיו אני עצובה - כי אני מתגעגעת \\: ......

( ......