שרשור ציורים

*GormE*

New member
אני אוהבת את העיניים הירוקות.

אני חושבת שזו אני. כן. חוץ מהשיער ששלי קצר יותר וקצת יותר בהיר אבל חלמתי כרגע שיש לי שיער ארוך, אז חלק בי מאוד מתבטא דרכה. טוב, סיימתי לקשקש- מפנה את הבמה!
 
הא! ענק!!!!

ארצ´י מיטס דה פונישר! מי הגאון????!!!!! חח..שולת. פעם קראתי חוברת אחת של ארצ´י, ובחיי שזה משעמם. אולי סתם כי הייתי בת 12 אבל עדיין... אבל זה - זה שולת.
 

apathic

New member
זה באמת משעמם..

יש לבן-דוד שלי מלא כאלה, ישנים. אפילו פעם זה לא היה מצחיק. בעצם אני לא יכול להגיד על זה שום דבר חיובי.. זה פשוט גרוע, בערך כמו ריצ´י ריץ´ וכל הקומיקס המפגרים האלה שמזכירים את פלינסטונס (´משפחת קדמוני´ למתקשים...).
 

Logan16

New member
אני יודע שזה מטומטם

אני פשוט צריך את זה כמתנה לחבר זה לא קומיקס שמעניין אותי זה מחיר של החוברת חבר שלי יקרע מצחוק מרוב הטמטום עם הוא יקבל את זה ליוםהולדת
 

effigy

New member
אכן רעיון מגניב

וזה זכה בפרס הקומיקס הגופייסט של כל הזמנים
 

amitais

New member
אחלה ארט

האחרונה קצת מזכירה את אלקטרה. יופי של אמנות. קו חזק. שימוש טוב בשחור. הולך בעקבות ענקים כמו מיגנולה ומקיבר. יאללה, תמצא כותב.
 

apathic

New member
אני לא מאמין שזה קורה

אבל אני חייב לשאול: מי זה מקיבר? מה הוא צייר? אם אפשר גם איזה ציור שלו כדוגמא... תודה אה.. ותודה לכולם על המחמאות, גם אני שמתי לב שהיא מזכירה את אלקטרה (חוץ מבפרצוף).
 

amitais

New member
Ted Mckeever

לינק לקומיקס שלו, ושל עוד רבים מעולים אחרים באתר הסרט המטריקס. חוץ מזה אתה יכול להריץ עליו חיפוש בגוגל תמונות. עשיתי את זה כרגע, הנה הלינק.
 

apathic

New member
מסתבר שאני מכיר אותו, רק לא לפי שם

ואם כבר מקיוור אז אפשר גם לומר ג´ו מאפוד.
 

amitais

New member
כן, אבל למחפוד יש גימור פופי

משוייף עם עגלגלות ופינות חדות. מיגנולה הוא אמן של קו וכתם, והקו שלו די אחיד. מקיבר הכי מתפרע עם הקו בגימור המלוכלך. בקיצור, מחפוד יוצא קצת יפה מידי ליד מקיבר המלוכלך.
 

אילb

New member
MCKEEVER המלך !!

"למדתי" ממנו רבות, כל כך הרבה "למדתי" ממנו שזה גובל בהפרת זכויות יוצרים. אמיתי, תביא לי כמה מקיוור (חדשים) פעם הבאה שאתה בתל אביב. אני כבר שכחתי ממנו ופתאום עשית לי חשק.
 

*GormE*

New member
מי המודל שלך?

בין אם פעם התאמנת או עבדת ספציפית על האיור הזה
 

apathic

New member
מודל?

...מה זה? (אני צוחק, השתמשתי במודלים רק בשיעורי אומנות בתיכון...)
 

*GormE*

New member
אם הייתי יודעת שיש מודלים בשיעורי

אמנות בתיכון אז הייתי נרשמת!!!! נראה לי ממש היסטרי לעשות יחידות על אנשים ערומים.
 
למעלה