שרשור ציוני בגרות בעל פה באנגלית!

שרשור ציוני בגרות בעל פה באנגלית!

היי חברי פורום יקרים. הסקר מיועד לתלמידי 3,4,5 יחידות באנגלית. יכולים להשתתף בו גם מי שכבר עשה את הבגרות באנגלית...וגם מי שניגש השנה! בהצלחה לכולם. הסקר(השאלון) הוא כזה: 1) כמה קיבלתם בבגרות בעל פה באנגלית? 2)כמה אחוזים היא נחשבת אצלכם בבית ספר בבחינת הבגרות? 3)היתה לכם כבר מתכונת בכתב? 4)מה הממוצע שלכם באנגלית לאורך השנה? 5)איזה ציון תסתפקו בבגרות? 6)מהו הציון הסופי שיספק אותכם? 7)מאיזה חלק בבגרות אתם הכי מפחדים? אנסינים? קלוז? חיבורים? הבנת הנשמע?
 
תשובות שלי...גם אתה מוזמנים לענות

)100...היה אחלה. 2)20 אחוז מציון הבגרות(בעצם יחידה אחת) 3)עוד לא היתה מתכונת בכתב, השבוע יש. שיהיה בהצלחה. 4)הממוצע שלי הוא בערך 90-95. 5)אני אסתפק להוציא בבגרות בסביבות 90 ככה. מקווה ליותר..בעזרת ה'. 6)הציון הסופי שיספק אותי בבגרות באנגלית הוא 92-95 ככה. בשאיפה שהמגן שלי יהיה גם גבוה ויעזור לי. 7)אני לא ממש מפחד..כי אני מכיר את הסגנון של הבגרות כבר. תרגלתי יחסית הרבה..אבל אני מפחד משאלות טריקיות או מחשבה שיכולים להופיע באנסינים(הקטעי קריאה). כי הם לפעמים מבלבלות ובכוונה מנסים להכשיל אותך בהם. אז בהצלחה שיהיה!
 

elhaha

New member
שלי

1. ממ קיבלתי 97 2. 20 כמו לכולם אני חושב 3. לא.... 4. בעעעע אולי 80-85 5. מה שיש עכשיו בסדר 6. מה שיש עכשיו בסדר ^__^ 7. אנסינים!!!! זה משעמם עד רצח, לפעמיים אני רוצה לקפוץ מהחלון באמצע.
 
למעלה