** שרשור צהריים - היום ה62 בבית - עדכונים **

מצב
הנושא נעול.

GALxp

Well-known member
בטח גל תרשום…אני אשמח אם יכבדו את עצם היותי אמא לשישה ילדים מפעל חיי ולא יקראו לי אורסולה

וכמובן שהיא שכחה שכינתה את הודיה צ׳אקי ועבריינית…אבל לה מותר כי היא מדברת רגוע וחמוד
גל אמא? ממתי?:unsure:
ואורסולה יותר מתאים לפאינה.
גל היא גריזלדה.
 

אופה קטנטנה

Well-known member
לא נקיה
אבל קצת פחות צבועה
לבכות כי אמרו לה "אורסולה" אחרי שהיא חודשיים זורקת כינוים לאחרים זה קצת לא במקום
וזה שמתעללים בה לא נותן לה תרוץ לתחילת העונה ששם היא זרקה את השמות והתעללה בהם
אנשים זוכרים מה היה לא נשענים רק על אתמול שלשום
כפרה,

התעללה בהם, פה זה כבר לגמרי בדיה.
ומילה נוספת,

גל אינה אשמה, מאמי,
שאור טיפשה כנעל, ובגלל שיש במוחה מעט בינה,
היא צריכה להענש, ולהתחשב מתנשאת.
 

בוייאקה מאן

Well-known member
כפרה,

התעללה בהם, פה זה כבר לגמרי בדיה.
ומילה נוספת,

גל אינה אשמה, מאמי,
שאור טיפשה כנעל, ובגלל שיש במוחה מעט בינה,
היא צריכה להענש, ולהתחשב מתנשאת.
אור כבר לא שם ואור לא בכתה על דברים שהיא בעצמה עשתה כמו טל וגל
אבל הבנתי שחיפוש נקודה לפגוע לא עבד שמעתי כבר הכל על אור בגלל אהבה לגל
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה