katy2022
Well-known member
זה מסר מחברה שלה…מה זוהר אמר לה , אם אין אני לי מי לי?
זה מסר מחברה שלה…מה זוהר אמר לה , אם אין אני לי מי לי?
גם ללא התחפושת הוא קשה לצפייה.מסכן נועם זה בגדר קשה לצפייה המראה הזה
להכריח את החדשים להגיד מה שיושב עליהםמה קשור אסיפת דיירים על ענייני הבית באמצע משימה?
מרגיש לי לא קשור לכלום..באמצע משימהלהכריח את החדשים להגיד מה שיושב עליהם
ולגרום לוותיקים לצאת מאזור הנוחות
או שסתם הוא יודע שהמשימה משעממת וצריך ריב לשדר
צאקי עברינית ברברית מאפיהמרגיש לי לא קשור לכלום..באמצע משימה
לא נקיהאתה יודע, בויון,
הציפיה שלך שגל תהיה נקיה מכל רבב,
כי מתעללים בה, בכל דרך,
היא אבסורדית, וגם לוגית, היא כושלת.
היא טובת לב ורגישה, נורא רגישה לאחר....צאקי עברינית ברברית מאפיה
אני בטוח שיש עוד כמה מילים שגל פלטה כי היא מעל כולם אז מותר לה
הצאקי הזה כל כך תפס, אין גל גאונהצאקי עברינית ברברית מאפיה
אני בטוח שיש עוד כמה מילים שגל פלטה כי היא מעל כולם אז מותר לה
אז למה בוכיה שאמרו לה אורסולההצאקי הזה כל כך תפס, אין גל גאונה
מחר ורביעיאת המשימה הוא יערוך וישדר היום?..
החלוקה לזוגות..במסגרת במשימה...מחר ורביעי
היום פרק סתמי
כןהחלוקה לזוגות..במסגרת במשימה...
הוא ידלג על המשימה ויחזור אליה?
היא נוראית ללא שמץ של אמיתיות או חוזק אמיתי.בטח גל תרשום…אני אשמח אם יכבדו את עצם היותי אמא לשישה ילדים מפעל חיי ולא יקראו לי אורסולה
וכמובן שהיא שכחה שכינתה את הודיה צ׳אקי ועבריינית…אבל לה מותר כי היא מדברת רגוע וחמוד
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.