** שרשור צהריים - היום ה62 בבית - עדכונים **

מצב
הנושא נעול.

zoecho

Well-known member
יש שניים, זה מכבר. לשירשור הנוכחי,
הייתי מוחקת את שלי בשמחה,
אבל, וגם זה אסור.

ברגע שיפתח שרשור חדש, תוכלי להעלות,
אני מאוד אוהבה את טעמך המוסיקלי, והאמנותי כלל,
כזכור.

ויותר מכך, ספירת היוטיובים תסתיים מאוד בקרוב,
כי המנהלת החליטה לאפשר יוטיוב חופשי.
נמתין להכרזה.
תודה אופה אני happy happy
|חיבוק|
 

אופה קטנטנה

Well-known member
כל הבחירה במשימה הזו, המטומטמת מהיסוד,
מעידה על מוחו הצפוד של עוז.

עשית עונה, עשית שתיים, יופי, גאון דמיקולו.
למה למשוך עוד עונה בחיריה המרקיבה הזו.
 

בוייאקה מאן

Well-known member
כל הבחירה במשימה הזו, המטומטמת מהיסוד,
מעידה על מוחו הצפוד של עוז.

עשית עונה, עשית שתיים, יופי, גאון דמיקולו.
למה למשוך עוד עונה בחיריה המרקיבה הזו.
יש משפט שאומר "אם משהו עובד, אל תקלקל אותו"
אז אצל עוז זה "אם משהו שבור תנסה שוב עד שהקהל יהנה מזה"
 

גליה 1211

Well-known member
אז אנצל לשאלה-מתי הגמר?
בדרך כלל בקיץ יש תוכנית עכשיו נמתין עד לחורף הבא כדי לשנוא שוב את כולם?
 

אופה קטנטנה

Well-known member
יש שניים, זה מכבר. לשירשור הנוכחי,
הייתי מוחקת את שלי בשמחה,
אבל, גם זה אסור.

ברגע שיפתח שרשור חדש, תוכלי להעלות,
אני מאוד אוהבה את טעמך המוסיקלי, והאמנותי כלל,
כזכור.

ויותר מכך, ספירת היוטיובים תסתיים מאוד בקרוב,
כי המנהלת החליטה לאפשר יוטיוב חופשי.
נמתין להכרזה.
חחח תרימו, שרופה.
 

svtar25

Well-known member
אני רוצה לשתף אתכם משהו מצחיק ובאותה נשימה עצוב על הדור שגדל כאן. יש לנו ספר בספרייה "ריפוי בתזונה" הוא היה על השולחן של מורה. תלמיד כיתה ז שאל אותה " למה את מחזיקה ספר קללות?" היא שאלה אותו "למה קללות, מה כתוב?" הוא קרא "ריפוי בת זונה" 🤣 בנימה זאת בריאות לכולם
 

גליה 1211

Well-known member
אני רוצה לשתף אתכם משהו מצחיק ובאותה נשימה עצוב על הדור שגדל כאן. יש לנו ספר בספרייה "ריפוי בתזונה" הוא היה על השולחן של מורה. תלמיד כיתה ז שאל אותה " למה את מחזיקה ספר קללות?" היא שאלה אותו "למה קללות, מה כתוב?" הוא קרא "ריפוי בת זונה" 🤣 בנימה זאת בריאות לכולם
זה סוג של "קריאה הקשרית"😉
 

מוטי חוף

Well-known member
אני רוצה לשתף אתכם משהו מצחיק ובאותה נשימה עצוב על הדור שגדל כאן. יש לנו ספר בספרייה "ריפוי בתזונה" הוא היה על השולחן של מורה. תלמיד כיתה ז שאל אותה " למה את מחזיקה ספר קללות?" היא שאלה אותו "למה קללות, מה כתוב?" הוא קרא "ריפוי בת זונה" 🤣 בנימה זאת בריאות לכולם
אולי התלמיד צחק והסתלבט עליה/איתה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה